Parbriz aburit constant Civic 2001-2005

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Parbriz aburit constant Civic 2001-2005

    Hei, Salut, sper ca postez unde trebuie, nu am vazut vreun subtopic pt aceasta problema asa ca sper sa nu supar pe nimeni.

    Am un civic ep2 la care mi se abureste parbrizul pe ploaie rece sau pe frig. Nu pot sa scap de aburul care apare pe parbriz nici cu aer cald nici cu aer rece nici cu aer conditionat pornit nici cu recirculare aer sau combinatii dintre aceste optiuni. Este oribil sa conduc fara sa vad.

    Are cineva vreo sugestie? Este vreo problema de care nu stiu?

    Multumesc

  • #2
    Ai schimbat filtrul/filtrele de la clima?

    Comment


    • #3
      In mod normal aerul conditionat pornit rezolva problema. Nu trebuie sa fie pe rece. Curata tubulatura, schimba filtrele, verificat freonul, sa nu fie blocate fantele ce sufla pe parbriz, se pot bloca mecanismele de plastic, pune un dezumidificator in masina peste noapte, poate se strange apa undeva.
      ex skateboard, sosete flausate alunecatoare pe parchet, masinute de fier, tenisi Dragasani

      Comment


      • #4
        Filtrul e schimbat recent, ac vara mergea perfect deci nu e problema de freon. O sa verific fantele de la parbriz.

        In caz ca nu le pot misca din butonul de pe bord se pot misca cumva manual de sub capota?

        Nu este contraindicat sa mergi cu ac pornit dar cu aerul dat pe cald? Nu se strica ac-ul?

        Multumesc mult pentru sugestii!

        Comment


        • #5
          Originally posted by Moloh View Post
          Filtrul e schimbat recent, ac vara mergea perfect deci nu e problema de freon. O sa verific fantele de la parbriz.

          In caz ca nu le pot misca din butonul de pe bord se pot misca cumva manual de sub capota?

          Nu este contraindicat sa mergi cu ac pornit dar cu aerul dat pe cald? Nu se strica ac-ul?

          Multumesc mult pentru sugestii!
          Nu e contraindicat, e chiar bine sa fie pornit pe ploaie si vreme rea, majoritatea oamenilor cred ca clima e doar pentru a da rece vara.
          Rar se blocheza o clapeta pe traseul de clima dar se poate intampla, am patit la un Renault. Trebuie dat bordul jos atunci.
          Dezinfecteaza masina posibil sa ai prea multi acarieni, bacterii si ciuperci.
          Last edited by dacliber; 23-11-18, 12:49.
          ex skateboard, sosete flausate alunecatoare pe parchet, masinute de fier, tenisi Dragasani

          Comment


          • #6
            Originally posted by Moloh View Post
            Am un civic ep2 la care mi se abureste parbrizul pe ploaie rece sau pe frig. Nu pot sa scap de aburul care apare pe parbriz nici cu aer cald nici cu aer rece nici cu aer conditionat pornit nici cu recirculare aer sau combinatii dintre aceste optiuni. Este oribil sa conduc fara sa vad.
            !!! Sigur nu vei scapa de abur/condens daca mergi cu recircularea aerului pornita
            Originally posted by Moloh View Post

            Nu este contraindicat sa mergi cu ac pornit dar cu aerul dat pe cald? Nu se strica ac-ul?
            Cu siguranta nu este contraindicat! Probabil ai AC manual, dar daca ai avea AC automat ai avea un regim/mod al AC destinat degivrarii/dezaburirii parbrizului (vezi poza de mai jos, cu ac pe ON si dezaburire pornita, adica elementul central din poza, n-ar trebui sa ai probleme)
            Ca atare una dintre functiile AC-ului este dezumidificarea, acum nu stiu daca si la masinile mai vechi dezumidificarea este by default

            Click image for larger version  Name:	degivrare.jpg Views:	1 Size:	36.2 KB ID:	851682
            Acest fenomen a fost deja observat si studiat de către oamenii de știință si psihologii din Marea Britanie. S-a scris chiar si in Wikipedia".

            Jazz do it ...

            Comment


            • #7
              si eu la ep3 am aceeasi problema dar nu chiar asa de grav, insa daca folosesc ac-ul se rezolva mereu. Cred ca problema este de la filtrul dezumidifcator, care este pe instalatia de ac si nu-si mai face treaba. De exemplu eu daca nu folosesc ac-ul mult timp, daca se intampla sa se abureasca geamurile rezolv usor doar din ventilatie.
              Insa, daca pornesc ac-ul chiar si pentru cateva zeci de secunde si-l opresc, dupa aceea nu mai pot sa elimin condensul fara ac in special pe vreme rece si ploaie.

              Daca nu mai folosesti ac-ul (desi se recomanda sa-l pornesti din cand in cand indiferent de anotimp) atunci s-ar putea sa poti sa rezolvi doar din ventilatie. Mersul cu geamurile deschise o perioada ajuta pentru rezolvarea pe moment, dar sa nu fie ploaie afara.
              R 42659 - Milano Red Ep3

              Comment


              • #8
                Am revenit cam tarziu dar va zic exact care este problema la mine, am descoperit-o la service...am cablurile care comuteaza de pe rece pe cald si invers rupte. Degeaba intoarceam eu butonul si incercam sa pun pe cald sau rece cu sau fara AC, mie imi baga aer rece tot timpul. se incalzea super putin aerul (dupa cred ca 30-40 minute de mers).

                Pot sa va zic ca dat pe cald (de sub bord pt ca butonul nu merge) cu AC-ul pornit rezolvam problema condensului din masina in maxium 5 minute, practic foloseam dezaburirea.... Problema acum e sa gasesc si sa schimb cablurile de pe controlul de temperatura.

                Acum ca a este cald afara, trebuie sa imi schimb iar de sub bord ca sa imi bage rece.

                Multumesc pentru ajutor!

                Comment

                Working...
                X