Va salut !
Am cumparat o super bijuterie Honda , toate bune si frumoase . Dupa aproximativ 3 luni a fost nevoie de schimbarea discurilor si a placutelor de frana pe fata . Schimbul ( primul set de placute si discuri marca Blue Print ) l-am facut impreuna cu un prieten mecanic , totul fiind facut ca la carte . Am parcurs undeva la 3000 3500 Km cu acele discuri si placute dupa care am sesizat o usoara trepidatie in volan si caroserie la franare de la viteza de 80 - 68 km / h. Dupa o saptamana trepidatia a devenit din ce in ce mai puternica , de aceea m am hotarat sa merg la un service autorizat din Germania ( ATU pentru cine cunoaste ) . Cei de acolo mi-au zis ca este o problema cu discrile ( ovalizate ) si trebuie sa le schimb impreuna cu placutele de frana . Ok am zis , am mers pe mana lor si am cumparat cel de al doile set de placute + discuri ( marca ATE ambele) . Am plecat din service , totul ok ... ca dupa inca 2500 Km parcursi sa reapara trepidatia . Deja simteam cum mi se urca sangele in cap asa ca am ajuns din nou la acel service . Cei de acolo mi au zis aceeasi problema , trebuie sa schimbam din nou placutele cu discurile ,bla bla bla ( garantie neavand pentru ca nu am solicitat factura ). Si uite asa am ajuns la un alt service ( polonez- sarbesc) in care prieteni de ai mei si-au gasit rezolvarea problemelor masinilor lor . Baietii au facut o inspectie a masinii , au condus-o si au ajuns la concluzia ca intradevar sunt nevoit sa schimb din nou placutele , discurile si in plus capeti de bara , rulmenti + rotor la ambele roti . Si uite asa am schimbat al 3 lea set de placute si discuri ( tot ATE ) . Acum dupa alti 2000 km stau si va scriu cu unghiile de la degete roase si cu aceeasi problema la franare ..... Franare usoare sau brusca au acelasi efect de trepidatie a volanului si a caroseriei DOAR DE LA VITEZA 85 la 65 KM
Daca mai exista cineva cu aceasta problema , va rog sa ma ajutati pentru ca eu nu mai inteleg ce se intampla . Urmeaza sa schimb si etrierii + suportul de etrieri ..TOT . Precizez ca la recomandarea nemtilor si a celorlalti nu a trebuit sa schimb etrierii .
Multumesc!
Am cumparat o super bijuterie Honda , toate bune si frumoase . Dupa aproximativ 3 luni a fost nevoie de schimbarea discurilor si a placutelor de frana pe fata . Schimbul ( primul set de placute si discuri marca Blue Print ) l-am facut impreuna cu un prieten mecanic , totul fiind facut ca la carte . Am parcurs undeva la 3000 3500 Km cu acele discuri si placute dupa care am sesizat o usoara trepidatie in volan si caroserie la franare de la viteza de 80 - 68 km / h. Dupa o saptamana trepidatia a devenit din ce in ce mai puternica , de aceea m am hotarat sa merg la un service autorizat din Germania ( ATU pentru cine cunoaste ) . Cei de acolo mi-au zis ca este o problema cu discrile ( ovalizate ) si trebuie sa le schimb impreuna cu placutele de frana . Ok am zis , am mers pe mana lor si am cumparat cel de al doile set de placute + discuri ( marca ATE ambele) . Am plecat din service , totul ok ... ca dupa inca 2500 Km parcursi sa reapara trepidatia . Deja simteam cum mi se urca sangele in cap asa ca am ajuns din nou la acel service . Cei de acolo mi au zis aceeasi problema , trebuie sa schimbam din nou placutele cu discurile ,bla bla bla ( garantie neavand pentru ca nu am solicitat factura ). Si uite asa am ajuns la un alt service ( polonez- sarbesc) in care prieteni de ai mei si-au gasit rezolvarea problemelor masinilor lor . Baietii au facut o inspectie a masinii , au condus-o si au ajuns la concluzia ca intradevar sunt nevoit sa schimb din nou placutele , discurile si in plus capeti de bara , rulmenti + rotor la ambele roti . Si uite asa am schimbat al 3 lea set de placute si discuri ( tot ATE ) . Acum dupa alti 2000 km stau si va scriu cu unghiile de la degete roase si cu aceeasi problema la franare ..... Franare usoare sau brusca au acelasi efect de trepidatie a volanului si a caroseriei DOAR DE LA VITEZA 85 la 65 KM
Daca mai exista cineva cu aceasta problema , va rog sa ma ajutati pentru ca eu nu mai inteleg ce se intampla . Urmeaza sa schimb si etrierii + suportul de etrieri ..TOT . Precizez ca la recomandarea nemtilor si a celorlalti nu a trebuit sa schimb etrierii .
Multumesc!
Comment