Daca intre lamela de contact a becului si papucul din mufa nu este contact perfect si strans, se creaza calamina si incet incet se ajunge la probleme de genul celor relatate de voi.
Vorbesc de halogen ca despre xenon nu stiu prea multe.
Se mai intampla un fenomen: mergi cu farurile, se incalzesc, opresti masina, se face condens, ingheata si largeste papucii din mufa...
Ca sa evitati sau sa remediati astfel de mici impedimente exista doua solutii:
1. strangeti papucii - nu recomand pt ca mai devreme sau mai tarziu se va manifesta din nou si in plus e migaleala multa
2. cautati vaselina de contact si puneti pe papuci pe interiorul lor (ne e nevoie sa va zgarciti dar nici sa exagerati) iar apoi reconectati mufa. Metoda asta o recomand. Eu am folosit vaselia d-asta si la bornele bateriei si nu a aparut niciun gram de oxid!
Vorbesc de halogen ca despre xenon nu stiu prea multe.
Se mai intampla un fenomen: mergi cu farurile, se incalzesc, opresti masina, se face condens, ingheata si largeste papucii din mufa...
Ca sa evitati sau sa remediati astfel de mici impedimente exista doua solutii:
1. strangeti papucii - nu recomand pt ca mai devreme sau mai tarziu se va manifesta din nou si in plus e migaleala multa
2. cautati vaselina de contact si puneti pe papuci pe interiorul lor (ne e nevoie sa va zgarciti dar nici sa exagerati) iar apoi reconectati mufa. Metoda asta o recomand. Eu am folosit vaselia d-asta si la bornele bateriei si nu a aparut niciun gram de oxid!
Comment