Ciudat cum nu intra in treapta 1. Mai bine nu comentez alte aspecte, eu nu am intampinat problema asta la a mea.
Ce probleme ati avut cu Civicul Mk8 (2006 - 2011)?
Collapse
X
-
Originally posted by amidamaru View Post17000 km....trage un pic dreapta dar la revizia de 20000 k se rezolva...in rest nimic...cat despre insonorizare...MOFTURI[\b]...masina este excelenta .
In timp, cauciucul se uzeaza, se mai deformeaza...fapt la care contribuie foarte mult si drumurile noastre toate
A, si desi vorbim aici de Civic-uri, la Accord, 49.000 km, nici o problema pana acum, am schimbat doar consumabilele obisnuite de la revizii + stergatoarele.
Daca intra la categoria "probleme", am schimbat bateria Panasonic de 45Ah (fie-i tarana usoara, ca a tinut doar 15 luni...), cu un Bosch sanatos de 60Ah (care merge brici, personal il recomand).
Bafta si noroc !Last edited by BlackMagic; 07-01-09, 16:47.-------------------
There is no point of having if you can't share.
Comment
-
Trasul stanga sau dreapta s-a mai discutat pe aici. Nu tine de echilibrarea rotilor. Eu mi-am echilibrat setul de iarna si face fix la fel. Posibilele cauze ar fi doua:
1. Un defect constructiv sau dobandit al sasiului (ramm stie mai multe ca a condus un Civic adus parca din HU la care s-a determinat problema asta), sau
2. Unghiul de fuga constructiv al Civic-ului. Daca ati observat ca la plecarile nervoase de pe loc cu rotile bracate, directia are tendinta de a nu mai reveni atat de repede (uneori chiar deloc) la linia dreapta, cum face in cazul altor masini.
In cazul 2, orice inclinatie a suprafetei de rulare va determina masina sa se duca spre stanga sau spre dreapta. Dar este constructiv gandita asa. Unghiul asta de fuga iti da sensibilitatea directiei caracteristica.
-- later edit --
"Sasiu" de mai sus nu trebuie interpretat mot-a-motB-01-PHP: 2007 FK2 Executive Champagne Silver
Citeste regulamentul inainte sa faci valuri!
Comment
-
Posibil sa ai dreptate, nu stiu cum se comporta Civic-ul si cum e la capitolul asta; la Accord, am avut si eu problema asta, dar din fericire s-a "remediat" doar printr-o echilibrare buna a rotilor.
Intr-adevar, pe o sosea putin inclinata, si Accord-ul tinde sa se duca in stanga sau dreapta, fct de inclinare.-------------------
There is no point of having if you can't share.
Comment
-
Habar nu am care este diferenta (daca este vreuna) intre unghiul de fuga al celor doua modele. Dar in general orice masina are tendinta de a "trage cum o duce drumu'". Cat de mult... asta depinde de fiecare model.B-01-PHP: 2007 FK2 Executive Champagne Silver
Citeste regulamentul inainte sa faci valuri!
Comment
-
Acel Civic era 2.2 diesel adus din Germania -> problema de sasiu.
Cand masina are tendinta de a trage stanga/ dreapta (la Civic de obicei trage dreapta) se face o GEOMETRIE! NU echilibrare a rotilor!!!
Daca nu sunt rotile echilibrate, masina are tendinta de a vibra ciudat la anumite viteze, lucru care se simte prima data la volan.
Geometria se face foarte usor in orice service specializat. Eu am facut la Asko, am si o poza prin galerie cu masina pe lift.Ex: Civic 1.8 Executive NHB 2007/ Del Sol ESI/ Del Sol VTi
2 roti
Comment
-
ramm, iar dupa ce ti-ai facut geometria, a mai tras? Intreb pentru ca la mine a avut acelasi comportament din ziua 1 si atunci cand sunt pe drum drept, fara inclinatie, e rock-steady. Adica pe o distanta de 150-200m, la orice viteza, abaterea e minora si se datoreaza mai mult ca sigur faptului ca nu o aliniez PERFECT cu reperul (banda continua sau discontinua). Sunt sigur ca e din cauza alinierii imperfecte, pentru ca in clipa in care corectez un pic in sens invers, pe approx acceasi distanta, abaterea se manifesta la fel dar in sens invers. Insa pe drum inclinat, imediat "aluneca". Totusi cand "aluneca", parca o face cu mai mult interes in partea dreapta decat in stanga.
Si daca tot am pus intrebarea mai sus, spune-ne si daca te-a costat ceva.B-01-PHP: 2007 FK2 Executive Champagne Silver
Citeste regulamentul inainte sa faci valuri!
Comment
-
Pai si bordura poate fi facuta de un Dorel, linia trasata de un Sorel... Un reper acolo trebuie avut
Ideea de baza la mine este ca nu ma deranjeaza "trasul" directiei.B-01-PHP: 2007 FK2 Executive Champagne Silver
Citeste regulamentul inainte sa faci valuri!
Comment
-
Ramm, de acord cu directia, dar pana sa ajungi acolo, primul lucru normal care ar trebui facut e sa iti verifici cauciucurile (nu tu personal, general vorbind).
S-ar putea sa iti faci directia, dai si banii, iar daca nu o faci undeva k lumea (asko sau un service serios) te trezesti ca e si data peste cap de tot.
Si evident, te mai duci o data.
Personal, asa am procedat la orice masina pe care am avut-o, si nu am dat gres niciodata. Dar nu te contrazic in cazul Civicurilor, revin, eu am accord-ul...
Ciao.-------------------
There is no point of having if you can't share.
Comment
-
-
Man, pana acum am discutat de reglat unghiuri de fuga, echilibrari, si altele. Putea fi vorba de test la service, sau test "live" pe drum.
So, asteptam concluziile dupa test.-------------------
There is no point of having if you can't share.
Comment
Comment