Ce probleme ati avut cu Civicul Mk8 (2006 - 2011)?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • N-are stai linistit. Mergi cu ea la service si te rezolva baietii in 5 minute. Trebuie uns mecanismul pedalei. Atata tot...

    Un pic offtopic: in dimineata asta m-am trezit cu bara spate data jos de pe masina in urma unui Matiz pe care nu l-au tinut franele. Da' nu prea intra la probleme Honda. S-a rezolvat cu bara mea momentan cu ajutorul catorva pumni care au fixat-o la loc in cleme. Urmeaza constatarea.. bleah!
    B-01-PHP: 2007 FK2 Executive Champagne Silver
    Citeste regulamentul inainte sa faci valuri!

    Comment


    • Originally posted by amidamaru View Post
      Este de la pompa de ambreiaj...se schimba pe garantie
      Ce bine e sa incepi ziua cu o veste buna. Ms de raspuns. Crezi ca pompa de ambreiaj ar putea fi si cauza trepidatiilor ?

      Comment


      • Originally posted by Saaba View Post
        Ce bine e sa incepi ziua cu o veste buna. Ms de raspuns. Crezi ca pompa de ambreiaj ar putea fi si cauza trepidatiilor ?
        Alta gasca in alta traista...acest simptom nu l-am avut decat o data. Eu am solutie la ea..tu bani ai ? (sper ca stii de guma)

        Comment


        • Eu inca speram ca solutia sa nu tina de bani...

          Comment


          • Originally posted by Saaba View Post
            De aseara am observat ca a inceput sa se auda un clic destul de puternic chiar la finalul cursei pedalei de ambreiaj si nu e vorba de click-ul acela care se zice ca ar fi de la pilotul automat. Nu stiu daca o avea legatura cu trepidatiile.
            Clickul ala este de la plasticul in care se prinde arcul de la pedala de ambreaj. A prins joc. Am mai scris asta pe undeva pe aici pe forum. Pp ca se schimba pe garantie, nu merge cu vaselina sau alte nebunii dastea. Clar trebuie schimbat.

            Eu am o alta problema cu cutia de viteze, daca vreau sa schimb din a 2-a in treapta 1 si sa zicem ca am 12-13 km/h nu merge. Sau merge foarte foarte greu. Doar cand scad sub 10km/h merge usor. Desi am inteles ca limitarea asta dintr-a doua in prima e la 20km/h nici de cum la 10.
            Honda Type R 2.0 - Black Pearl GT Pack
            Ex: Honda Civic 5D 1.8 Sport - Orange Tangerine 2008

            Comment


            • Inteleg problema ta cu schimbatul dintr-a doua in 1, dar se manifesta din cauza frigului. Daca se incalzeste bine, la mine merge usor si peste 10 km/h.

              Comment


              • Originally posted by mircea View Post
                Inteleg problema ta cu schimbatul dintr-a doua in 1, dar se manifesta din cauza frigului. Daca se incalzeste bine, la mine merge usor si peste 10 km/h.
                Nu este o problema. Asa a fost gandit schimbatorul de viteza. Treapta 1 trebuie folosita pentru demarare sau la o viteza foarte mica. De aceea prezinta o rezistenta in momentul in care ai viteza mai mare de 15-20 km/h si vrei sa bagi in treapta 1.

                Comment


                • Originally posted by x-girl View Post
                  Nu este o problema. Asa a fost gandit schimbatorul de viteza. Treapta 1 trebuie folosita pentru demarare sau la o viteza foarte mica. De aceea prezinta o rezistenta in momentul in care ai viteza mai mare de 15-20 km/h si vrei sa bagi in treapta 1.
                  Din pacate asa se manifesta si vara si toamna. Iar eu am zis 12-13 si chiar la 10km/h. Daca era 15 mai ziceam in loc de 20. Nu stiu cine a scris pe aici pe forum ca in manualul masinii scrie de 20km/h (eu din pacate nu am manualul). Asa de la 20 la 12 e abatarea cam mare dupa parerea mea.
                  Este adevarat ca la rece merg mai greu cam toate vitezele acum iarna, dar problema se manifesta si dupa ce am mers 10-15 km prin traficul bucurestean.
                  Honda Type R 2.0 - Black Pearl GT Pack
                  Ex: Honda Civic 5D 1.8 Sport - Orange Tangerine 2008

                  Comment


                  • S-a mai discutat problema cu treapta I care nu ar vrea sa cupleze sub o anumita viteza. Marea majoritate au spus ca functioneaza foarte bine. La mine merge si la 20kmh, desi nu prea o folosesc. Mi-e prea mila de planetare
                    B-01-PHP: 2007 FK2 Executive Champagne Silver
                    Citeste regulamentul inainte sa faci valuri!

                    Comment


                    • La 20 mi-ar fi si mie mila, dar la 12 ar fi indicat sa mearga sa schimb.
                      Honda Type R 2.0 - Black Pearl GT Pack
                      Ex: Honda Civic 5D 1.8 Sport - Orange Tangerine 2008

                      Comment


                      • Asa am patit si eu cu pedala de ambr, spre finalul cursei avea un clik... Se schimba acea pompa pe garantie, e o problema uzuala. Cica noua pompa ar fi ceva mai buna decat asta care e din fabrica, dar la mine chiar si asta noua are un ff mic scartait cand se incalzeste.
                        B-55-MSS Civic 5D 1.8 Black '08 Tottenham Hotspur 4 life!

                        Comment


                        • Voi chiar simtiti nevoia sa retrogradati in treapta 1 la 20km/h? Nu tin franele?
                          Treapta 1 e numai ptr plecarea de pe loc.
                          Ex: Civic 1.8 Executive NHB 2007/ Del Sol ESI/ Del Sol VTi
                          2 roti

                          Comment


                          • Originally posted by ramm View Post
                            Voi chiar simtiti nevoia sa retrogradati in treapta 1 la 20km/h? Nu tin franele?
                            Treapta 1 e numai ptr plecarea de pe loc.
                            Nu e vb de franat. Spre ex la 12-13 km/h si franezi si esti in treapta 2, scade turatia sub 1500rpm si nu e cazul sa te opresti defintiv, pleaca mai greu asa, daia simti nevoia de treapta 1.
                            Cate odata cand stau la un stop mi se intampla si faza sa nu intre in treapta 1 si dau intai a 2-a si apoi 1, cate odata chiar de 2-3 ori ca sa nu fortez intrarea.
                            Honda Type R 2.0 - Black Pearl GT Pack
                            Ex: Honda Civic 5D 1.8 Sport - Orange Tangerine 2008

                            Comment


                            • Originally posted by ZiDan View Post
                              Nu e vb de franat. Spre ex la 12-13 km/h si franezi si esti in treapta 2, scade turatia sub 1500rpm si nu e cazul sa te opresti defintiv, pleaca mai greu asa, daia simti nevoia de treapta 1.
                              Cate odata cand stau la un stop mi se intampla si faza sa nu intre in treapta 1 si dau intai a 2-a si apoi 1, cate odata chiar de 2-3 ori ca sa nu fortez intrarea.
                              Pai de ce esti la 12-13 km/h in treapta a doua? Nu e bine, conduci subturat. Si oricum la viteza asta intra in treapta I fara probleme.
                              "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
                              "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

                              Comment


                              • Scuze, franezi si ajungi la 12-13 km/h
                                Honda Type R 2.0 - Black Pearl GT Pack
                                Ex: Honda Civic 5D 1.8 Sport - Orange Tangerine 2008

                                Comment

                                Working...
                                X