Ce probleme ati avut cu Civicul Mk8 (2006 - 2011)?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Da, asa m-am gandit si eu. Hai ca ma duc sa deschid bucata de hartie sa vad exact.

    Multumesc pentru raspuns.
    2008 Civic Sedan 1.8 ES A/T, Galaxy Grey
    1971 VW Käfer 1302, Gray

    Consum 1.8 i-VTEC:

    Comment


    • Este 100% avertizare de temperatura scazuta si evident pericol de inghet.

      Comment


      • Originally posted by w33bb0 View Post
        A reaparut si la mine tremuratul insa intr-un mod foarte ciudat. Benzina pe care o aveam in rezervor era Carerra 100 si masina incalzita - nu atat de la drum lung, cat de la multele semafoare. Cat am mers singur in masina totul a fost fain, insa in momentul in care am mai adaugat vreo 200kg a inceput sa se agite la plecarea de pe loc si la schimbatul I -> II. Mi-am spus "ok, amice, pleaca mai turat ca ai greutate mai mare decat esti tu obisnuit sa ai". Cam de pomana insa. Sub 2500rpm nu voia sa se opreasca din tremurat. Dupa ce am descarcat suplimentul de greutate, a continuat sa tremure, insa nu la fel de tare.

        Ciudat este insa ca dupa ce a stat o zi si doua nopti pe loc, ia tremuratul de unde nu-i. Si chiar m-am straduit sa o fac sa se agite plecand subturat. Am pus approx. 35 de litri de Rompetrol Super 98 si... rezultatul este acelasi: nu mai vrea sa tremure.

        Concluzia: pare sa fie legat totusi de ceva din ansamblul ambreiaj, dar nu-mi pun onoarea pentru asta si din pacate (sau din fericire) nici nu persista tot timpul problema ca sa ma pot duce cu ea la service. Parca vad ca ajung cu ea acolo si nu mai tremura deloc. Mai asteptam...
        Am observat si eu ca atunci cand masina este full incepe sa tremure ingrozitor insa nu este intotdeauna valabil.
        Anyway...acum a inceput sa tremure tot timpul si este foarte enervant plus ca greierul din bord a ragusit si scoate niste sunete bizare la fel de enervante. Ti se ia si placerea de a conduce in asemenea conditii...

        Comment


        • Am avut ocazia sa imi conduc masina chiar dupa revel.
          Ca sa intru in topic : probleme mari in primii 3500 KM nu am avut.
          Plecand pe la ora 02:00 (noaptea) pe un drum de munte(ingust, plin de curbe si inghetat) am avut ocazia ca in 150 km sa conduc masina in conditii vitrege(-7grd,lapozita si ninsoare,polei).Cand spun polei ma refer la sticla pe asfalt.La inceput credeam ca e ud pe jos, vazand ca sunt -7 grd afara m-am dat jos din masina sa verific drumul si am avut surpriza sa constat ca era sa cad din picioare.Era un derdelus ca in povesti.Frig cat cuprinde.Picaturile de ploaie inghetau instantaneu pe parbriz.Stergatoarele nu puteau indeparta picaturile de gheata ce erau pe parbriz dar actionand spalatorul de parbriz reusit sa indepartez gheata.Nu stiu daca rezervorul cu lichid de spalare a parbrizului e incalzit sau era solutia foarte buna de topea gheata instantaneu.
          Pe drum am avut ocazia sa vad ca functioneaza VSA-ul deoarece s-a aprins LEDul.Simteam ca nu e cceva in ordine cu masina in mers deoarece parea ca se leagana pe in mers dar cred ca era de la poleiul de pe drum si de la faptul ca mai batea vantul.Fiind deja o ora tarzie cei de la drumuri au aruncat deja nisip pe drum.Acel nisip era din loc in loc pietris, si cand spun pietris ...ma refer la faptul ca era de dimensiunea unei nuci.
          Sistemul de clima era in regula, incalzirea in scaune functioneaza.Inainte sa ajung acasa am auzit un zgomot ciudat(zanganit, cloncanit,zdranganit).Nu imi dau seama exact ce si unde.Parea ca e undeva in spate.M-am gandit ca poate e de la portbagaj(bagaje sau ceva).NU s-a mai auzit dupa aia.
          A doua zi(azi) am luat masina la inspectat.Ma gandeam ca poate e sparta toba sau ceva de genu.Pe sub masina totul pare OK.Am observat o chestie ciudata la Toba spate dreapta.Are la un cot o deschizatura in forma de paralelogram.M-am gandit ca aici e smecheria celor de la HONDA ca sa fie zgomotul bestial la turatii mari(inca mai cred).Pornind motorul ca sa inspectez daca se mai aude zgomotul din noaptea trecuta, am realizat ca orificiul respectiv este pentru eliminarea lichidelor ce se acumuleaza in teava de esapament(apa din benzina romaneasca) )
          O sa mai inspectez sa vad ce putea fi si daca revine problema.
          S-a mai intalnit cineva cu problema aceasta?
          O problema descoperita a fost ca in perioada aceasta de ger consola centrala s-a distantat de computerul de bord lasand la vedere o crapatura mica , cat sa intre doua scobitori una lanaga alta .
          '08 Honda Civic 5D 1.8 MT Sport 140hp i-VTEC Nighthawk Black Pearl
          http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/babaus/ +sticker
          Dacia Super Nova de vanzare
          Cauciucuri + jante de vanzare

          Comment


          • Originally posted by babaus View Post
            Pe drum am avut ocazia sa vad ca functioneaza VSA-ul deoarece s-a aprins LEDul.Simteam ca nu e cceva in ordine cu masina in mers deoarece parea ca se leagana pe in mers dar cred ca era de la poleiul de pe drum si de la faptul ca mai batea vantul.
            ...
            Inainte sa ajung acasa am auzit un zgomot ciudat(zanganit, cloncanit,zdranganit).Nu imi dau seama exact ce si unde.Parea ca e undeva in spate.M-am gandit ca poate e de la portbagaj(bagaje sau ceva).NU s-a mai auzit dupa aia.
            ...
            S-a mai intalnit cineva cu problema aceasta?
            ...
            O problema descoperita a fost ca in perioada aceasta de ger consola centrala s-a distantat de computerul de bord lasand la vedere o crapatura mica , cat sa intre doua scobitori una lanaga alta .
            1. Pe polei/ud e normal ca din cand in cand sa te mai atentioneze martorul de la VSA. Computerul simte ca una sau mai multe roti au pierdut aderenta si activeaza sistemul ca sa te tina pe drum.

            2. Cloncaneli si zdranganituri in spate pot aparea din multe motive... amortizoare, plastice desprinse etc. La 3500km cat zici ca ai tu, cel mai probabil este un greiere nemancat undeva prin hayon. Nu te uita la finale ca n-ai motiv. Mai repede poate fi unul din ornamentele triunghiulare din bara spate. La mine unul din ele face cam urat cand se incalzeste si masina sta la ralanti. Sincer nu mi-am batut capul s-o rezolv.

            3. Din pacate plasticul si imbinarile din bordul de la Civic sunt renumite pentru "calitatile" lor. Este unul din acele bug-uri la care raspunsul este "asa face toate, dom'le."
            Live with it! Suspensii tari si bord SciFi din plastic...
            B-01-PHP: 2007 FK2 Executive Champagne Silver
            Citeste regulamentul inainte sa faci valuri!

            Comment


            • "am realizat ca orificiul respectiv este pentru eliminarea lichidelor ce se acumuleaza in teava de esapament(apa din benzina romaneasca)"

              Apa se formeaza in urma arderilor, mai bine zis se formeaza condens. Apa din benzina iti face masina sa traga mai greu, iti consuma mai mult si 'tremura'.
              Ex: Civic 1.8 Executive NHB 2007/ Del Sol ESI/ Del Sol VTi
              2 roti

              Comment


              • 244 km si o sa va zic problema luni
                sebi77
                Senior Member
                Last edited by sebi77; 03-01-09, 10:44.
                www.sspbike.ro

                Comment


                • Originally posted by ramm View Post
                  "am realizat ca orificiul respectiv este pentru eliminarea lichidelor ce se acumuleaza in teava de esapament(apa din benzina romaneasca)"

                  Apa se formeaza in urma arderilor, mai bine zis se formeaza condens. Apa din benzina iti face masina sa traga mai greu, iti consuma mai mult si 'tremura'.
                  ramm inteleg ca lucrezi la Asko?
                  '08 Honda Civic 5D 1.8 MT Sport 140hp i-VTEC Nighthawk Black Pearl
                  http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/babaus/ +sticker
                  Dacia Super Nova de vanzare
                  Cauciucuri + jante de vanzare

                  Comment


                  • Imi vine sa ma iau de cap cand am citit tot topicul si toate problemele Si imi imaginez cate persoane care poseda Civic nu au timp/nu cunosc acest forum iar problemele lor raman nespuse lumii! Dacia lu' tata din '96 pare mai silentioasa si mai lipsita de probleme Imi vine sa ma mai gandesc odata daca sa-mi cumpar Civic-ul . . . Pana la urma cred ca o sa schimb si categoria . . . ma bag pe SUV-uri Un Santa Fe SH undeva la 20k euro de banii care i-as da pe Civic.

                    Comment


                    • @L A w R: o sa-ti fac un sumar al problemelor REALE legate de Civic-urile de genratie 2006, pentru ca ti-ai facut o parere gresita. Problema generala a tuturor este faptul ca au obiceiul sa adaposteasca greieri. Motivul este foarte clar: design-ul foarte futurist al interiorului care este din plastic (nu stiu din ce alt material mai puteau sa-l realizeze ca sa nu scartaie) si suspensiile foarte rigide (care insa iti dau o stabilitate cum nu vezi prea des in viraje).

                      Daca te legi de zgomot, nu uita ca vorbesti de o masina care e gandita in principal pentru sport si nu pentru confort (valabil si pentru suspensii). Deci e normal sa auzi fiecare schimbare in turatia motorului. Daca vrei atat o latura sportiva cat si ceva mai mult confort, orienteaza-te catre Accord, unde chiar si motorul de 155bhp este suficient ca sa lasi in urma multe din masinile pe care le intalnesti pe drumurile din RO (inclusiv Civic-urile cu motor R18A).

                      Pe partea mecanica insa nu vei auzi foarte multi plangandu-se de probleme REALE. Multora li se pare ca face in cutare fel sau in cutare fel, dar sunt chestiuni care sunt perfect explicabile (vezi treaba cu cutia de viteze care agata). Civic-ul nu e o masina pe care s-o conduci precum Megane-ul si care sa-ti ierte un stil de condus in 2 peri. Te va taxa cand nu dai atentie sofatului, dar pe de alta parte, te va scoate din multe incurcaturi atunci cand ai prea multa incredere in tine (vezi VSA-ul care este genial).

                      Nu in ultimul rand uita-te la faptul ca cea mai mare parte a problemelor sunt rezolvate de cei din service in garantie, deci nu te costa decat drumul pana acolo.

                      In lista problemelor REALE intra si faptul ca lacul care imbraca vopseaua este foarte subtire. Vopseaua in sine pare sa fie ok, insa la lacuire se pare ca au facut ceva economie. Din nou, aceasta problema se rezolva in primul rand pe CASCO, sau platind intr-un atelier specializat cca. 450 eur ca sa iti aplice niste straturi de lac in plus.

                      Din punctul MEU de vedere, aici se opreste lista problemelor reale generale. Exista si exceptii pe ici pe colo, unde mai cedeaza cate o componenta, dar din nou: garantia se ocupa de ele. Daca vrei sportivitate, asteapta-te la o masina rigida care te va face sa simti pe deplin suprafata de rulare si se va astepta sa o conduci corespunzator.

                      (astept comision de la HTRo pentru postul asta )
                      B-01-PHP: 2007 FK2 Executive Champagne Silver
                      Citeste regulamentul inainte sa faci valuri!

                      Comment


                      • Da da, esti instare sa vinzi pantofi pantofarului

                        Dar totusi, ce faci cand masina iasa din garantie? Si dupa ce multe piese au fost uzate intre timp? Am prieteni cu logan si inafara de revizii nu trec prin service. Si trag de saraca masina mai mult decat taranii aia care ii vedem la TV cand schingiuesc caii. Nu mi se pare normal ca la o masina NOUA sa faci drumuri la service mai des decat la benzinarie

                        Comment


                        • Pai pot sa compar Civic-ul cu Logan-ul? Doamne fereste!
                          Stiu eu cateva Logan-uri care erau sa ajunga in service incercand sa abordeze curbele in acelasi stil ca mine. Si mai stiu Logan-uri care erau sa ajunga in service cu pistoanele iesite prin capota de la motor incercand sa nu ramana la mai mult de 800m in spate pe un traseu de 400m

                          Ma rog, ideea e ca daca te duci pe alte forumuri si citesti despre problemele altor marci vei vedea ca Honda nu e tocmai o jucarie japoneza prea tehnologizata care se strica din 2 in 2 metri.
                          B-01-PHP: 2007 FK2 Executive Champagne Silver
                          Citeste regulamentul inainte sa faci valuri!

                          Comment


                          • Cu o bucata de sarma si un ciocan s-au rezolvat problemele )

                            Totusi eu nu am Service HONDA sub nasul meu, e putina distanta . . . si nu imi permit ca la fiecare bataie sa tot fac ture pana la service si inapoi acasa. In fine . . . inca sunt in dileme Parca totusi Santa Fe-ul e mai adaptat drumurilor noastre . . . ce zici?

                            Comment


                            • Originally posted by L A w R View Post
                              Cu o bucata de sarma si un ciocan s-au rezolvat problemele )

                              Totusi eu nu am Service HONDA sub nasul meu, e putina distanta . . . si nu imi permit ca la fiecare bataie sa tot fac ture pana la service si inapoi acasa. In fine . . . inca sunt in dileme Parca totusi Santa Fe-ul e mai adaptat drumurilor noastre . . . ce zici?
                              Deci tu ceri pareri despre o koreana pe un forum dedicat unei japoneze!

                              Pai hai sa o dam pe partea cu loganul:
                              sti de ce nu prea trec tovarasii tai prin service? iti spun eu..
                              "la cati bani am dat pe masina, ma bucur ca inca mai merge!" Cam asta e mentalitatea. In schimb, in momentul in care dai de 2-3 (poate chiar 4) ori mai mult pe o masina, te astepti sa paca si cartofi prajiti si iti spun eu ca in afara de problemele semnalate de w33bb0, restul sunt cam "mofturi".
                              A nu se intelege gresit, nu judec pe nimeni, dar daca il auzi pe unul ca i scartaie plasticul in bord sau ca din 50k in 50k km i se pare ca agata cutia cand baga intr-antaia, mie mi se pare de vis dragii mei. Ca sa revin la logan, la asta scartaie plasticul din bord si daca stai pe loc cu motorul oprit, ca sa nu mai zic de faptul ca daca te-ai obisnuit pe un logan si te pune nevoia sa conduci altul, s-ar putea sa nu sti sa bagi a-ntaia! Asta ca sa nu vb de alte mici chestii.

                              Iar cu Santa Fe-ul, nu ma pot exprima la obiect ca nu am avut niciodata ocazia insa am cunostinte, colegi si altele care dupa ce si-au luat Accent ca era la superoferta au ajuns la concluzia ca era mai bun un logan.

                              oricum, alegerea e doar a ta, este foarte adevarat ca in zona hunedoarei nu ai service prea aproape... (parca ai unul la craiova si unul la sibiu) insa a cere pareri despre un santa fe pe un forum honda esta ca si cum ai praji cartofii in ibric si ai fierbe compotul in tigaie!
                              ......*** HD-08-EFK ***...... .. .....*** HD-12-DEE ***
                              ..........Daca ma claxonezi in trafic am sa iti spun ce a zis Clarkson despre masina ta !!!

                              Comment


                              • Chiar vorbeam azi cu cineva care a schimbat niste roti la un Maserati si zice ca ii scartia scaunul soferului de te scoatea din masina.
                                Se pare can indefernt cat de multi bani dai pe masina, tot scartaie si are greieri.

                                Comment

                                Working...
                                X