Servus,
Sa incep:
1. Masina este bestiala.
Probleme la 28k km, 1.8iVTEC 5D, M/T:
- Parbriz zgariat de la stergatoare, praf, etc.
- Lamelele stergatoarelor s-au dus, am cumparat altele de la ASKO - 250 RON !!!! exagerat de scumpe.
- Calitatea plasticelor din interior - ma refer la structura de bord din fata soferului - este de cea mai proasta calitate si foarte scumpe daca vrei sa le schimbi ~ 160 EUR(cu manopera)
- Vopseaua sare imediat, lacul este foarte subtire, cred ca daca ajung la 60k cu ea o revopsesc toata.
- Kit-ul de ambreiaj nu este dimensionat corect pentru Romania - incepe sa dea semne de oboseala daca se incinge tare in circulatia din Bucuresti- trebuia unul ceramic (alti bani, alta distractie)
Tin sa subliniez faptul ca aceste aprecieri sunt facute din punctul de vedere al unui posesor de Civic semi maniac cu masina lui asa unele puncte pot fi mai dure decat in realitate
Sa incep:
1. Masina este bestiala.
Probleme la 28k km, 1.8iVTEC 5D, M/T:
- Parbriz zgariat de la stergatoare, praf, etc.
- Lamelele stergatoarelor s-au dus, am cumparat altele de la ASKO - 250 RON !!!! exagerat de scumpe.
- Calitatea plasticelor din interior - ma refer la structura de bord din fata soferului - este de cea mai proasta calitate si foarte scumpe daca vrei sa le schimbi ~ 160 EUR(cu manopera)
- Vopseaua sare imediat, lacul este foarte subtire, cred ca daca ajung la 60k cu ea o revopsesc toata.
- Kit-ul de ambreiaj nu este dimensionat corect pentru Romania - incepe sa dea semne de oboseala daca se incinge tare in circulatia din Bucuresti- trebuia unul ceramic (alti bani, alta distractie)
Tin sa subliniez faptul ca aceste aprecieri sunt facute din punctul de vedere al unui posesor de Civic semi maniac cu masina lui asa unele puncte pot fi mai dure decat in realitate
Comment