Si la mine face la fel.. fara nici un a/c pornit. M-am speriat de chestia asta cand am luat masina dar dupa 5000km face la fel si a apucat si revizia. Cred ca e ventilatorul care porneste, fiind un motor ce se incinge ft mult si rpd.
Ce probleme ati avut cu Civicul Mk8 (2006 - 2011)?
Collapse
X
-
1.8 i-VTEC MT CIVIC 5D Nighthawk Black
http://hondafan.etp.ro/gallery/v/escobar/NHB
Mavi Travel - Aducem lumea mai aproape de tine
http://www.mavitravel.ro
STOP ACCIDENTELOR RUTIERE! VIATA ARE PRIORITATE!
-
la clima e normal sa faca. Eu nu am observat in afara de AC un fenomen similar cu al vostru.Uneori mai variaza rpm asa la relanti cand stau la semafor dar fara un pacanit inainte sau ceva de genul si tind sa cred ca e posibil ca si benzina romaneasca sa aibe aici ceva de spus(alimentez de la Petrom 95,99 si de la MOL 95 si mol evo)'08 Honda Civic 5D 1.8 MT Sport 140hp i-VTEC Nighthawk Black Pearl
http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/babaus/ +sticker
Dacia Super Nova de vanzare
Cauciucuri + jante de vanzare
Comment
-
ceva similar, la nivel de zgomot, am avut si eu. De la un sunet " normal", conform celor de la service, s-a dovedit a fi ceva din kompresorul de la ac, din kit de fapt; s-a rezolvat pe garantie...dupa un riscant drum din croatia in bucuresti, fara ac, cu un zgomot infernal si temperaturi " vulcanice".
Comment
-
dezvolta putin te rog. La mine se aude acel zgomot cand porneste compresorul si variaza rpm si un fasait, dar baga rece, nu ma plang de clima.'08 Honda Civic 5D 1.8 MT Sport 140hp i-VTEC Nighthawk Black Pearl
http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/babaus/ +sticker
Dacia Super Nova de vanzare
Cauciucuri + jante de vanzare
Comment
-
Este doar releul ventilatorului de racire a motorului. Daca nu e galagie in masina iar masina sta pe loc se aude releul. Cand porneste ventilatorul asta nu se intampla mai nimic notabil in comportamentul masinii pt ca nu e un consumator foarte mare insa la pornirea aerului conditionat, pe langa vajaitul destul de puternic se mai simte si in turatie si putere!
Asadar, stai linistit pt ca e 100% normal ce se intampla la tine. Releul respectiv se afla in cutia de sigurante din compartimentul motor dar cu toate astea se aude si in habitaclu....
Solutia ar fi doar o antifonare a peretelui "de foc"!..........Daca ma claxonezi in trafic am sa iti spun ce a zis Clarkson despre masina ta !!!
Comment
-
Pai daca e vorba de sunet de releu, ala se aude si cand ai stergatoarele pe autoB-01-PHP: 2007 FK2 Executive Champagne Silver
Citeste regulamentul inainte sa faci valuri!
Comment
-
Sunet de releu se aude si la stergatoare puse pe auto, pentru ca "auto" se face cu un releu cu temporizare (probabil la atragere). Zgomot sau pacanit o sa faca orice releu (desi exista si unele mai silentioase dar probabil ca nu se justifica pentru ca numai cei cu urechi "bune" sau muzica slow le vor auzi), asa ca asteptati-va la pacanit si la releul care porneste AC-ul si la ventilatorul pentru racirea motorului. Asta din urma cred ca are mai multe viteze si e comandat in functie de cat de cald e motorul, pentru a pastra temperatura lichidului de racire cat mai aproape de temperatura ideala. De asta se aude si in timpul mersului.sigpic
Civic Sedan 2008 Taffeta White 1.8 140bhp
Comment
-
Originally posted by w33bb0 View PostPai daca e vorba de sunet de releu, ala se aude si cand ai stergatoarele pe auto..........Daca ma claxonezi in trafic am sa iti spun ce a zis Clarkson despre masina ta !!!
Comment
-
Eu cred ca am o problema la franare. Trebuie sa apas pedala de frana cu multa forta pt a opri si cu toate acestea opresc destul de greu. Am 50000 km. placutele de frana pe spate sunt schimbate recent iar cele pe fata nu sunt noi dar nici terminate nu sunt. Am mai mers si cu alte masini cum ar fi megane sau leon si nu se compara franarea, la acestea trebuie doar sa atingi usor frana si incetinirea sau oprirea sunt mult mai eficiente. Parca la inceput nu era asa.Honda Civic Type S Plus 2.2 i-CTDI, Royal Blue Pearl
[/URL]
Comment
-
Da, domnilor, stiu ca toate se aud
Eu am remarcat releul de la stergatoarele de parbriz destul de tarziu, cand veneam de la un drum de la Pitesti si ploua o mocaneasca de-aia enervanta. Drept urmare le-am oprit si le mai porneam cu degetul cand simteam nevoia
Pentru ca da, este enervant clickaitul ala cand asculti muzica incet
-- later edit --
@Boby-HRZ: ia vezi sa nu fie nevoie de aerisire.B-01-PHP: 2007 FK2 Executive Champagne Silver
Citeste regulamentul inainte sa faci valuri!
Comment
-
Din fericire nu am nici una din problemele semnalate aici, dar nu am scapat complet. Pe langa radio cu semnal prost care dupa ce am schimbat HU si amplificator radio am renuntat sa imi mai bat capul, mai am problema cu blocul de lumini, de fapt semnalizare care troncane si tacane foarte urat cand semnalizezi si iei volan in partea in care semnalizeaza.
Oricum, pt blocul de lumini se rezolva pe garantie, marti imi vine unul nou.
E bine uneori sa ai si masina noua.... cu garantie
Comment
-
Originally posted by Boby-HRZ View PostEu cred ca am o problema la franare. Trebuie sa apas pedala de frana cu multa forta pt a opri si cu toate acestea opresc destul de greu. Am 50000 km. placutele de frana pe spate sunt schimbate recent iar cele pe fata nu sunt noi dar nici terminate nu sunt. Am mai mers si cu alte masini cum ar fi megane sau leon si nu se compara franarea, la acestea trebuie doar sa atingi usor frana si incetinirea sau oprirea sunt mult mai eficiente. Parca la inceput nu era asa.
Stai pe loc cu motorul pornit si apasa foarte usor si incet pe frana. Daca nu te grabesti o sa vezi ca se apasa pedala pana aproape de podea.
Duppa ce faci asta, elibereaza frana si apoi calc-o cu viteza.. Daca se apasa mai mult de 2 cm inseamna ca ai peste 100kg sau ti-a ramas urma de la coloana in spatarul scaunului.
Cam asta e ideea; frana pe civic este asistata electronic si japonezii au un mod mai ciudat de a le calibra.. Am observat asta si pe un Subaru Legacy.
Francezii, de exemplu, fac franele in asa fel incat daca le-ai atins sa musti volanul... Nu vrei sa sti cate injuraturi mi-am luat in primele zile de condus C4. Tot din cauza asta am avut si muuuulte mici incidente pe bara din spate.
Spune-mi, in schimb, daca ai avut vreodata nevoie de frane pe civic si te-au dezamagit!!!
LE: n upot sa spun asta si despre Toyota. Am avut ocazia sa merg cu un Yaris si cu o Corola si iti dadeau o senzatie de siguranta dar, cu toate astea, nu imi placea franarea..........Daca ma claxonezi in trafic am sa iti spun ce a zis Clarkson despre masina ta !!!
Comment
-
Ehei, Bodo, nu te plange de C4. Ai mers vreodata cu Fiat? In Doblo-ul lui taica-meu pedala de frana se apasa vreo 2-3 cm fara sa simti NIMIC (bai, da' absolut NIMIC nu simti), iar apoi, pe urmatorii 5 mm te-a lipit cu nasu' de bara aluia din fata. N-am condus nicio alta masina care sa aiba franele in felul asta. De oprit, opreste, nimic de zis. Dar te-a luat dracu' daca nu te-ai obisnuit cu ea.
Skoda Fabia (cel putin cea pe care am condus-o eu) face altfel: cursa pedalei este lunga, dar forta de franare se simte de la inceput pana la capat. Initial ai impresia ca o sa te pupi cu ala din fata, dar nu e chiar asa. Oricum sunt mult mai omeneste calibrate franele pe masinuta aia decat pe Fiat.B-01-PHP: 2007 FK2 Executive Champagne Silver
Citeste regulamentul inainte sa faci valuri!
Comment
Comment