Ce probleme ati avut cu Civicul Mk8 (2006 - 2011)?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Super multumesc si eu!

    Comment


    • Revin la problema cu apa de ploaie in masina, cu geamurile inchise:

      Am fost acum 2 zile la revizie, in Craiova, am dat cu presiune peste tot si nu a mai picurat deloc. Baiatul de la service a observat pata pe stalp lasata de apa si mi-a recomandat sa mai astept, poate totusi nu mai intra apa.
      Mi-a spus ca trebuie sa le las masina o zi intreaga, sa desfaca parbrizul si sa il lipeasca la loc, ceea ce nu e chiar recomandabil.
      De atunci ma rog ca ploile sa nu mai fie torentiale rau.
      Astept recomandari.

      ___________________________________________
      Honda Civic 1.8 MT Sport Champagne Silver Metallic
      B - 87 - XAG. 19.06.2008

      Comment


      • O explicatie ar fi fost cica condensul, dar nu am inghitit-o.
        Mi se pare aiurea rau, si e prima oara cand mi se intampla, sau constat eu.
        Voi reveni.
        ___________________________________________
        Honda Civic 1.8 MT Sport Champagne Silver Metallic
        B - 87 - XAG. 19.06.2008

        Comment


        • Nu exista condens asa puternic incat sa lase pete mari. Plus ca, condensul se face in conditiile in care tu ai umezeala puternica in masina.
          Cred ca singurele optiuni sunt fie sa te inarmezi cu o rabdare de fier si sa faci o munca de detectiv sa vezi pe unde pica, fie sa dai parbrizul jos si sa il resigilezi (desi e recomandat in ultima faza).

          Multa bafta
          -------------------
          There is no point of having if you can't share.

          Comment


          • Azi am primit becurile comandate, insa din nefericire unul pt lampa de numar nu functioneaza
            Voi ati avut probleme cu ele?
            -------------------
            There is no point of having if you can't share.

            Comment


            • Originally posted by BlackMagic View Post
              Azi am primit becurile comandate, insa din nefericire unul pt lampa de numar nu functioneaza
              Voi ati avut probleme cu ele?
              Vezi ca ledurile au doar o pozitie in care functioneaza.
              Intoarce-l invers (la 180°) si incearca din nou!
              ......*** HD-08-EFK ***...... .. .....*** HD-12-DEE ***
              ..........Daca ma claxonezi in trafic am sa iti spun ce a zis Clarkson despre masina ta !!!

              Comment


              • N-am avut nici o problemă.
                Īncearcă şi invers, iar dacă nu merge ia legătura cu ei. Ar trebui să ţi-l schimbe.
                Dar cel mai probabil e problema cu polaritatea.
                '16 Suzuki SX4 S-Cross 1.4 BoosterJet 4WD 6MT Spirit Canyon Brown Metallic

                Comment


                • Multam de sfat, intr-adevar asa a fost, uitasem de polaritate
                  Abia le-am pus, dar nu am mai apucat sa fac si poze, ca a venit ploaia

                  Revin si cu ele
                  -------------------
                  There is no point of having if you can't share.

                  Comment


                  • civic 5D 1.8 ex M/T nighthawk black pearl de la sfarsitul lui aprilie 2008
                    am facut vreo 35 k si poate sunt baftos ori nepriceput dar CHIAR nu am nicio problema. masinutza merge ceas; a mancat ceva ulei in primii 20k dar 1. putin, adica vreun litru si 2. eram avertizat ca s-ar putea intampla de baietii de la asko. cred ca singura problema - asta daca e sa fiu chiar chitzibusar - este cu termometrul, care cateodata refuza sa arate temperatura corecta o vreme ( 5 min sau cateva ore, dupa cum are chef). altfel nu am ce comenta, nici la "puncte slabe" prezentate de altii. adica citeam un post despre ce insonorizare slaba are in comparatie cu C klasse sau toyota avensis diesel; no offense dar comparatia e absurda iar o honda la care nu auzi cantecul motorului... consumul e cam ce ma asteptam, adica am fost in jur de 9,0 o vreme in care drumurile pe A sau DN erau echilibrate cu circulatia in capitala ( si aveam suporti pt portbagaj montati). am demontat suportii si amplecat in concediu; ei, in ultimii 3,500 km din care o majoritate zdrobitoare afara din oras media de consum e 7.7 l/100. ok, cam departe de ce scrie in carte, dar sincer nici io nu merg chiar la 90-100 mereu . absolut nici un fel de problema tehnica (daca nu socotim daunele - am avut parbrizul si un proiector spart) si probabil o singura nemultumire: sistemul de clima este sub ceea ce asteptam d ela masina. pe caldura (33-35 grade) te sufla in toate partile, iti smulge urechile si abia reuseste sa faca un pic de racoare in masina. cred ca bora mea cea veche (totusi masina lansata acum peste 10 ani - in fond e golf 5 sedan) era mult peste civic.
                    chestia e ca e singura masina care e langa sufletul meu; singura pentru care am tremurat de nerabdare cand am cumparat-o, desi nu era prima si probabil nici ultima, singura care ma face sa zambesc in fiecare dimineata cand o vad. e buna, e frumoasa si e facuta special pentru mine.
                    http://hondafan.etp.ro/gallery/v/Falkoner/
                    https://popescu10.wordpress.com/

                    Comment


                    • Falkoner faza cu aerul conditionat slab o resimt si eu insa in urma cu un an era asa de insesizabil acest aer conditionat incat am ajuns cu ea la service temandu-ma ca nu o mai fi freon in instalatie. Cand colo surpriza mi-au schimbat filtrul de polen localizat sub torpedou (avea la vremea aceea cam 8 luni de folosinta si 12.000 km si fara exagerare era negru de parca il scosesera din vreo soba) si dintr-o data s-a transformat in frigider masina. Stiu cam aberant dar cel putin la mine asta a fost remediul
                      '07 Civic 5D Executive, 2.0 I-VTEC M/T, Audi Ipanema Brown

                      "Binele o duce rau in Romania"

                      Comment


                      • da clar este aceeasi problema, comfirm ca si mie imi ingheata picioarele in ea dupa o vizita in service

                        Comment


                        • Eu, acum cand sunt racit cobza, incep sa vad dezavantajele unui aer conditionat automat (sau cel putin asta de pe civic) comparativ cu unul manual: la cel manual poti regla prin rozeta mix-ul de aer cald si rece. Aici, la cel cu reglare electronica, daca initial este foarte cald in masina, el baga aer cumplit de rece incercand sa aduca temperatura la cea setata. Pe masura ce temperatura din intrerior se apropie de cea setata, fluxul de aer se micsoreaza, dar temperatura lui tot extrem de rece ramane. Doar atunci cand temperatura de afara este mai mica decat cea din masina, se baga aer amestecat cu cel cald, de la motor. Acum, racit fiind, simt cum sufla aer rece pe mine (chiar daca il deviez pe la parbriz) si asta ma enerveaza, chiar daca eu transpir de numai numai...
                          La aer manual e mai fain ca poti regla amestecul cald/rece si chiar daca se racoreste mai greu in interior, cel putin nu risti o imbolnavire...
                          "Liniutele sunt pentru masini rapide, curbele sunt pentru soferi rapizi" - un film

                          '08 Civic Sedan ES 1.8 M/T Neutron Blue

                          Comment


                          • Grija mare cu deviatul catre parbriz, multe s-au crapat asa...

                            Comment


                            • Si eu sunt sensibil, avand sinuzita, si am gasit configuratia ideala astfel (tot la Sedan): apasa butonul de degivrare a parbrizului ca sa dea aerul doar pe sus, ai grija sa setezi aerul venind de afara, cobori nivelul venitlatorului la 2-3 liniute, dupa cum simti tu ca suporti si lasa-l pe 22-23 grade. Eu ma simt perfect asa si nu ma mai doare capul. Daca tot te deranjeaza, trage parasolarele pana sunt aproape lipite de geam, ca aerul sa se loveasca de ele si sa nu-ti mai vina deloc in fata si ai grija sa inchizi aeratoarele laterale (pe degivrare baga si pe acolo). Cand e foarte cald in masina, spre ex dupa ce a stat la soare, baga doar parbriz combinat cu picioare cam 10 min, pe 24 grade si 4-5 liniute, pe urma treci pe configuratia descrisa mai sus. Atentie, trebuie sa mergi putin cu masina pana sa porneasca compresorul bine.
                              Pe masina cu care merg in oras (non-Honda) am AC normal si e 'killer' oricum l-as configura. Sincer, de cand m-am mai obisnuit cu clima, AC-ul mi se pare odios, tb sa umbli non-stop la el ca nu-l nimeresc cum imi place de nici un fel.

                              Comment


                              • Originally posted by BogdanCTR View Post
                                Sincer, de cand m-am mai obisnuit cu clima, AC-ul mi se pare odios, tb sa umbli non-stop la el ca nu-l nimeresc cum imi place de nici un fel.
                                Amen to that! Desi nu sufar de vreo afectiune care sa nu-mi dea voie sa primesc aerul rece direct in frunte, nici eu nu ma omor dupa senzatia pe care ti-o provoaca atunci cand in masina ai 50 de grade, iar el baga precum disperatul aer infernal de rece, mai sa te zboare de pe scaun. Pe de alta parte, faptul ca il aranjez la plecarea din Bucuresti si uit de el pana la destinatie, e minunat
                                B-01-PHP: 2007 FK2 Executive Champagne Silver
                                Citeste regulamentul inainte sa faci valuri!

                                Comment

                                Working...
                                X