Ce probleme ati avut cu Civicul Mk8 (2006 - 2011)?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • X-girl, Saaba...cineva?
    Ex: Civic 1.8 Executive NHB 2007/ Del Sol ESI/ Del Sol VTi
    2 roti

    Comment


    • ramm si io as fi amator.... daca nu ne trezim cu vreun ice age zilele astea... count me in
      ...and saw under the sun, that the race is not to the swift, nor the battle to the strong, neither does bread come to the wise, nor wealth to men of understanding, nor yet favour to men of skill; but time and chance happen to them all.

      Comment


      • Asta cu resetarea am patit-o si eu insa nu la revizii ci la un update pt softul de radio.

        Acuma vin si eu cu o intrebare, o fi prosteasca sa nu : din cate stiu eu noi nu avem cablu la acceleratie e un sistem ceva de genul "fly by wire" sper sa fi pronuntat corect, si ma gandesc ca e pe baza de senzori, de inclinatia pedalei de acceleratie etc si probabil de aia se manifesta doar la anumite turatii.

        Cum a spus si cineva mai sus mai pot fi si bujii incarcate poate din cauza unui stil de condus mai subturat (si din proprie experienta va spun ca e o prostie ideea ca daca schimbi in ture joase consumi mai putin, consumi la fel, abia ca mai chinui si motorul degeaba).

        voi ce ziceti??
        '07 Civic 5D Executive, 2.0 I-VTEC M/T, Audi Ipanema Brown

        "Binele o duce rau in Romania"

        Comment


        • La noi se cheama drive-by-wire, deci ai nimerit-o perfect. Insa daca ar fi vreun senzor cu problema, ai simti ca nu se tureaza motorul. Iar motorul se tureaza fara probleme, iar acceleratia este la fel de sensibila ca in prima zi. In plus, daca ar face la fel si la schimbarile II -> III sau III -> IV, hai sa zicem, insa nu face.

          Cat despre condusul subturat, ai perfecta dreptate.
          B-01-PHP: 2007 FK2 Executive Champagne Silver
          Citeste regulamentul inainte sa faci valuri!

          Comment


          • w33bb0 sunt de acord cu tine insa ceea ce vroiam sa subliniez este faptul ca nu e exclus sa fie si o problema de electronica, ce-i drept e destul de mica probabilitatea dar ea poate exista.

            Uite eu spre exemplu am o ciudatenie pe care nu mi-a putut-o explica nimeni de la service si nici nu s-a mai plans nimeni de asa ceva pana acum pe forum : in treapta III si doar intr-a III-a am o usoara smucitura/intrerupere care se manifesta intre 2000-2500 rpm cu precadere pe la 2200 rpm, insa e atat de lina si de greu sesizabila ca mi-a fost imposibil sa fac pe cineva de la service sa simta respectiva intrerupere.

            Nu stiu ce poate fi, cel mai probabil ceva de electronica.

            O singura persoana de pe civinfo s-a mai confruntat cu treaba asta si dupa indelungi vizite la service si batai de cap se pare ca era o bujie fisurata si tragea aer pe acolo. Nu stiu daca i-a mai revenit problema ca n-am mai citit si nici nu mai stiu sa mai gasesc fix postul respectiv.

            Chiar m-ati facut curios si daca reusiti sa va intalniti poate imi permiteti sa ma alatur si eu
            Last edited by GUR; 06-01-09, 13:37.
            '07 Civic 5D Executive, 2.0 I-VTEC M/T, Audi Ipanema Brown

            "Binele o duce rau in Romania"

            Comment


            • Originally posted by Saaba View Post
              Salutare! Am 29000 km cu civicul meu 1.8 si am exact aceeasi problema cu ambreiajul, simptome identince ( tremura puternic dupa ce se incalzeste motorul intre 1000-2000 ture la plecarea de pe loc, uneori chiar si intr-a 2a ). Daca sunt incarcat trepidatiile se simt cu atat mai puternic. Pe de o parte ma bucur ca am aflat ca nu sunt primul si singurul cu aceasta problema, dar ce e de facut ? A rezolvat cineva pana acum problema la asko?

              Ce descrii tu aici patesc eu cu masina. Eu am fost cu masina la Asko.
              Ideal ar fi sa te duci si tu, ca daca suntem mai multi avem mai multe sanse sa ni se rezolve problema pe garantie.
              Acum din ce am inteles de la mecanici, problema ar fi 95% din ambreiaj.
              Au exclus: motor, benzina, schimbator de viteza.
              Problema apare doar cand apesi pe ambreiaj si ridici piciorul. Poti incerca fara sa schimbi viteza si sa vezi daca trepideaza.

              Comment


              • In orice caz, acum vorbim discutii. Verdictul final il vor da cei de la service si speram ca X-girl va avea atata inima incat sa nu ne lase sa ne perpelim prea mult.

                Deocamdata am recuperat masina de la service si comanda pentru ambreiaj o sa vina candva pe joi - vineri. Cel mai probabil o sa duc masina in service luni.

                Va voi tine la curent

                Dar inca o data, daca mai sunt persoane cu aceeasi problema, dati o mica fuga pana acolo si spuneti-le buba. Cu cat suntem mai multi cu atat mai bine (din pdv al garantiei :P)

                Comment


                • Nu ti-au spus si daca te costa ceva sau daca se ocupa garantia de asta? Pentru ca nu mi se pare foarte ok sa iti spuna "noi v-am comandat componenta, nu stim daca este un defect constructiv sau o folosire defectuasa a masinii, dar va informam dupa ce va rezolvam problema daca ne datorati ceva sau daca va datoram scuze"...

                  In mod normal ar fi trebuit sa iti opreasca masina o zi acolo (n-are cum sa dureze mai mult demontarea si montarea) si sa se uite la intreg ansamblul ambreiaj. Ar fi culmea sa-ti spuna dupa ce il schimba "ups, de fapt nu era de acolo". Nu de alta, dar 95% nu inseamna 100%... Wtf?!?
                  B-01-PHP: 2007 FK2 Executive Champagne Silver
                  Citeste regulamentul inainte sa faci valuri!

                  Comment


                  • Originally posted by ramm View Post
                    X-girl, Saaba...cineva?
                    Eu nu am nimic impotriva...atata timp cat e in weekend si daca e frumos pe jos.

                    Comment


                    • Ok, ramane ptr week-end. Aderenta nu prea conteaza ca nu iesim la liniute.
                      Ex: Civic 1.8 Executive NHB 2007/ Del Sol ESI/ Del Sol VTi
                      2 roti

                      Comment


                      • Originally posted by w33bb0 View Post
                        Nu ti-au spus si daca te costa ceva sau daca se ocupa garantia de asta? Pentru ca nu mi se pare foarte ok sa iti spuna "noi v-am comandat componenta, nu stim daca este un defect constructiv sau o folosire defectuasa a masinii, dar va informam dupa ce va rezolvam problema daca ne datorati ceva sau daca va datoram scuze"...

                        In mod normal ar fi trebuit sa iti opreasca masina o zi acolo (n-are cum sa dureze mai mult demontarea si montarea) si sa se uite la intreg ansamblul ambreiaj. Ar fi culmea sa-ti spuna dupa ce il schimba "ups, de fapt nu era de acolo". Nu de alta, dar 95% nu inseamna 100%... Wtf?!?
                        Pfoa... e asa de complicata situatia )
                        Pentru faptul ca au mai fost cativa care s-au plans de problema, ambreiajul intra pe garantie daca se observa vreo stricaciune pe el. Daca nu are nimic... mi-l pun inapoi pe cel vechi urmand sa investigheze mai in detaliu. Per total, nu ar trebui sa ma coste nimic.
                        Kitul de ambreiaj costa undeva la 300 euro iar manopera...habar n-am.

                        Comment


                        • Buna treaba daca nu te costa nimic. Ar fi fost destul de grav sa te intrebe de sanatate in legatura cu manopera pentru schimbarea kitului. La vreo 100 RON (parca) ora de manopera te taxau un piculet, pe langa cei 300e
                          B-01-PHP: 2007 FK2 Executive Champagne Silver
                          Citeste regulamentul inainte sa faci valuri!

                          Comment


                          • Ai dreptate X-Girl. Trepidatiile apar doar atunci cand iau piciorul de pe ambreiaj cuplat in treapta 1, uneori chiar si la a2a. De aceea si zic ca 95% e de la ambreiaj. Azi am facut ture prin oras sperand sa apara trepidatul ca apoi sa dau repede fuga la asko, dar surpriza! Azi nu l-am simtit. Oricum, cu prima ocazie merg si eu la service.
                            Ramm, ar fi o idee buna sa ne intalnim doar ca in weekend plec la munte. Pana vineri cu cea mai mare placere ( am programul destul de flexibil ). Daca se concretizeaza ceva pana atunci, count me in!

                            Comment


                            • De aseara am observat ca a inceput sa se auda un clic destul de puternic chiar la finalul cursei pedalei de ambreiaj si nu e vorba de click-ul acela care se zice ca ar fi de la pilotul automat. Nu stiu daca o avea legatura cu trepidatiile.

                              Comment


                              • Originally posted by Saaba View Post
                                De aseara am observat ca a inceput sa se auda un clic destul de puternic chiar la finalul cursei pedalei de ambreiaj si nu e vorba de click-ul acela care se zice ca ar fi de la pilotul automat. Nu stiu daca o avea legatura cu trepidatiile.
                                Este de la pompa de ambreiaj...se schimba pe garantie

                                Comment

                                Working...
                                X