Ce probleme ati avut cu Civicul Mk8 (2006 - 2011)?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • In plus fata de ce a zis colegul Bodo, trebuie sa stii ce vrei de la o masina. Vrei sa faci sport? Daca da, la ce nivel? Iti ajung 140bhp pe ~1300kg sau vrei TypeR? Vrei sa planezi pe deasupra gropilor din RO, sau vrei sa simti ca ai contact direct cu suprafata de rulare? Diferenta intre ce ofera un Civic si ce ofera un SUV este mai mult decat astronomica.

    -- later edit --
    @Seth: pai e greu sa nu capete niste lufturi pe ici pe colo. Gandeste-te ca pana si masinile construite pe sasiuri ranforsate tot se contorsioneaza pe denivelari sau cand ii fortezi limitele. Oricat te chinui sa imbini plasticele, tot vor capata lufturi cu timpul. Valabil pentru balamale, angrenaje metal-metal etc. Si cum spunea cineva mai devreme, masinile noastre nu-s Veyron sa fie testate individual la iesirea din fabrica
    B-01-PHP: 2007 FK2 Executive Champagne Silver
    Citeste regulamentul inainte sa faci valuri!

    Comment


    • Originally posted by babaus View Post
      ramm inteleg ca lucrezi la Asko?
      Nu. Ce te face sa crezi lucrul asta?
      Ex: Civic 1.8 Executive NHB 2007/ Del Sol ESI/ Del Sol VTi
      2 roti

      Comment


      • Originally posted by ramm View Post
        Nu. Ce te face sa crezi lucrul asta?
        Pai am vazut ca ai o gramada de poze cu diferite Honde si par sa fie de la dealer....
        '08 Honda Civic 5D 1.8 MT Sport 140hp i-VTEC Nighthawk Black Pearl
        http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/babaus/ +sticker
        Dacia Super Nova de vanzare
        Cauciucuri + jante de vanzare

        Comment


        • Ii curgeau balele pe acolo inainte sa-si cumpere
          Honda Civic 5D 2.2 i-CTDi Executive, Black
          http://hondafan.etp.ro/gallery/v/lng/
          Video Sharing: http://www.webtube.ro/

          Comment


          • Pozele au fost facute cu ocazia vizitelor in service ptr vopsit, inlocuit piese, revizii..bla bla.
            Ex: Civic 1.8 Executive NHB 2007/ Del Sol ESI/ Del Sol VTi
            2 roti

            Comment


            • Originally posted by L A w R View Post
              Imi vine sa ma iau de cap cand am citit tot topicul si toate problemele Si imi imaginez cate persoane care poseda Civic nu au timp/nu cunosc acest forum iar problemele lor raman nespuse lumii! Dacia lu' tata din '96 pare mai silentioasa si mai lipsita de probleme Imi vine sa ma mai gandesc odata daca sa-mi cumpar Civic-ul . . . Pana la urma cred ca o sa schimb si categoria . . . ma bag pe SUV-uri Un Santa Fe SH undeva la 20k euro de banii care i-as da pe Civic.
              Drive-test ai facut? Incearc-o (pe Honda, ne pe Santa Fe) si mai vorbim dupa...
              "Liniutele sunt pentru masini rapide, curbele sunt pentru soferi rapizi" - un film

              '08 Civic Sedan ES 1.8 M/T Neutron Blue

              Comment


              • Hey guys

                Tema de gandire... am citit pe un forum strain ca problema cu trepidatul s-ar fi rezolvat schimband "tranny". Acum, intrebarea de baraj: ce anume e tranny?
                Din cautarile pe google va dau un exemplu: " Has anyone heard of a 2004 Hybrid with manual transmission having the tranny fail? "
                In alta ordine de idei, masina fuse la service si au incercat-o baietii de acolo si tot nu si-au dat seama de la ce e
                Se pare ca ambreiajul ar cauza problema dar nu se stie cu siguranta pana nu se desface masina.
                Va tin la curent!

                Comment


                • Pare-se c-ar fi kitul ambreiaj, dar nu bag mana-n foc. Oricum multumim de update-uri, cred ca-s mai multi interesati de chestiunea asta.

                  In aceeasi ordine de idei, spuneam mai deunazi ca in momentul in care am incarcat masina incalzita fiind, a apucat-o din nou tremuratul. Se pare ca nici aici nu e vreun pattern, pentru ca acum vreo 2 seri am incarcat-o cu approx. aceeasi greutate si, tot incalzita fiind, n-a mai tremurat. Ce-i drept acum in rezervor exista numai Super98 de la Rompetrol. Deci problema ramane deschisa.
                  B-01-PHP: 2007 FK2 Executive Champagne Silver
                  Citeste regulamentul inainte sa faci valuri!

                  Comment


                  • tranny din ce stiu eu e prescurtarea de la transmission
                    '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

                    sigpic

                    Comment


                    • Sursa: http://en.wikipedia.org/wiki/Tranny

                      Printre multe altele: Transmission on an automobile;
                      Honda Civic 5D 2.2 i-CTDi Executive, Black
                      http://hondafan.etp.ro/gallery/v/lng/
                      Video Sharing: http://www.webtube.ro/

                      Comment


                      • Salutare! Am 29000 km cu civicul meu 1.8 si am exact aceeasi problema cu ambreiajul, simptome identince ( tremura puternic dupa ce se incalzeste motorul intre 1000-2000 ture la plecarea de pe loc, uneori chiar si intr-a 2a ). Daca sunt incarcat trepidatiile se simt cu atat mai puternic. Pe de o parte ma bucur ca am aflat ca nu sunt primul si singurul cu aceasta problema, dar ce e de facut ? A rezolvat cineva pana acum problema la asko?

                        Comment


                        • Asteptam de la X-girl cu infrigurare vesti. Din ce-am mai discutat aseara cu cineva care se pricepe bine de tot la capitolul asta, e posibil sa fie o uzura inegala a discului de ambreiaj sau o problema la unul sau mai multe din arcurile ansamblului. Si uzura inegala poate fi determinata de acele arcuri. Daca unul sau doua cedeaza sau nu-si mai fac treaba cum trebuie, vor chinui discul si il vor uza in mod inegal.

                          Oricum atata vreme cat discul mare are destula "carne" pe el, problema ar trebui sa tina de garantie. Iar avand in vedere ca la un TypeR un disc te tine si 30.000 km in conditii de utilizare serioasa, cred ca la un FK2 sunt slabe sanse sa cedeze in 20.000.

                          Mai mult, o asemenea uzura (de la plecari sportive prea multe) face ambreiajul sa patineze, adica sa cupleze greu. Ceea ce nu este cazul in discutia de fata, pentru ca simptomele sunt in mod cert altele.

                          In orice caz, acum vorbim discutii. Verdictul final il vor da cei de la service si speram ca X-girl va avea atata inima incat sa nu ne lase sa ne perpelim prea mult.

                          -- later edit --
                          Mi-am amintit ca ramm a adus in discutie uzura ambreiajului de la "clutch riding", adica de la mersul cu ambreiajul incomplet cuplat. Iarasi asta duce la uzura, dar la o uzura destul de uniforma. Spre deosebire de plecarile sportive, clutch riding protejeaza planetare etc, dar chinuie foarte tare ambreiajul. Sincer nu stiu daca se uzeaza mai tare ambreiajul de la una sau de la alta. Insa teoretic si logic ar fi sa se uzeze in mod egal, ceea ce ar duce la patinare, nu la tremurat. E doar o opinie.
                          Last edited by w33bb0; 06-01-09, 09:40.
                          B-01-PHP: 2007 FK2 Executive Champagne Silver
                          Citeste regulamentul inainte sa faci valuri!

                          Comment


                          • pot fi multe cauzele pentru tremuriciul asta... ceva imbacsit pe la admisie, vreun senzor, tampoane motor, ceva la bujii sau fise, benzina, uleiul, ambreiajul sau o combinatie de cate putin din fiecare.... chiar si stilul de condus combinat cu felul in care se circula la noi, coloane interminabile in care chinui efectiv masina, treapta cea mai folosita fiind a I-a

                            http://forums.s2kca.com/showthread.p...highlight=idle
                            m-a pus pe ganduri si tipul asta cu "brain fart"-urile lui, probabil tot mergand cu ea subturata, cu frane de motor, etc ii zapacim bietul ECU... pt ca nu scrie nicaieri "oficial", tehnic si clar cum sa conduci (turezi) corect masina
                            eu de obicei incep sa ridic piciorul de pe ambreiaj in timp ce accelerez undeva intre 1000 si 2000rpm, cu cat o nimeresc mai sus in turatii cu atat tremuriciul dispare.... pt ca daca o turez la ~2000rpm si abia in momentul ala incep sa dau drumu la pedala de ambreiaj nu e nici o problema, insa manevra asta necesita mult efort si atentie
                            pt ca dupa ce ai trecut de ~1500rpm acul turometrului fuge f repede si ca sa-ti iasa intotdeauna bine manevra tre sa fii superatent si cu "degete de pianist" la picioare ... ca stil de condus de obicei schimb vitezele intre 2500-3500rpm si folosesc mult frana de motor.
                            ce e nasol e ca devine enervant si zgomotos sa o tot turezi plecand de pe loc, mai ales ca eu am si filtru k&n si urla mai tare... o sa il scot de proba sa vad daca e vreo diferenta

                            si eu sunt curios ce face x-girl.... sa ne tii la curent
                            Last edited by gab1; 06-01-09, 11:24.
                            ...and saw under the sun, that the race is not to the swift, nor the battle to the strong, neither does bread come to the wise, nor wealth to men of understanding, nor yet favour to men of skill; but time and chance happen to them all.

                            Comment


                            • Cine are masina cu tremurici: se poate sa ne intalnim intr-o seara sa facem schimb de masini?
                              As vrea sa conduc si eu o masina care are acest simptom.
                              Ex: Civic 1.8 Executive NHB 2007/ Del Sol ESI/ Del Sol VTi
                              2 roti

                              Comment


                              • @ramm: eu nu te prea pot ajuta pentru ca la mine se manifesta foare neregulat tremuriciul. Foarte rar apare si in majoritatea timpului este inexistent, unicul tremurat fiind de la plecarea subturata.

                                Acum mi-am amintit ca prima oara am simtit chestiunea asta dupa ce am luat masina din service. Nu mai stiu ce operatiune efectuasera baietii de acolo din pacate si cel mai probabil este ca a fost doar o coincidenta, pentru ca in afara de reviziile regulamentare si o demontare de bord, restul chestiunilor n-au avut nici cea mai mica legatura cu ECU sau vreo componenta de mecanica. La demontarea de bord insa m-am trezit cu ECU resetat (imi pierduse toate datele de Trip A si B). Iar la ambele revizii, nu pot fi 100% sigur, insa cred ca mi-au resetat idle-learn-ul pentru ca o perioada a stat altfel (mai uniform si un pic mai turata - de bine) la ralanti.
                                Last edited by w33bb0; 06-01-09, 11:52.
                                B-01-PHP: 2007 FK2 Executive Champagne Silver
                                Citeste regulamentul inainte sa faci valuri!

                                Comment

                                Working...
                                X