Ce probleme ati avut cu Civicul Mk8 (2006 - 2011)?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @ramm: deci poate e cazul sa mai tai din acele "parca"-uri din postul meu?
    Acum serios, Civic 5D stiam si eu ca e. La sedan n-am auzit pe nimeni sa se planga de vreo problema de directie. Dar cum se face ca ti l-au dat sa te dai cu el?

    O chestiune pe care am uitat s-o mentionez si nu stiu cine o mai are (daca o mai are cineva) este faptul ca ornamentul de hayon, adica plasticul de pe interior care imparte luneta in 2 are tendinta sa se deformeze si incepe sa zdrangane la ralanti sau la denivelari. E cel mai bine hranit greiere dintr-a mea. Mi l-au schimbat deja o data, dupa nici 1000km a luat-o de la capat si se vede clar ca s-a deformat. Am vorbit la CM si am convenit cu ei sa mi-l schimbe din nou la revizia de 20k.
    B-01-PHP: 2007 FK2 Executive Champagne Silver
    Citeste regulamentul inainte sa faci valuri!

    Comment


    • de ceva vreme am o problema la masinuta , dimineata la prima cheie turatia motorului urca pana la 1500 , 1700 rpm dupa care in loc sa "cada" creste in continuare pana pe la 2000 rpm , de unde nu vrea sa mai "coboare" .
      problema asta o am cam de jumatate de an , a aparut undeva pe la sfarsitul primaverii , pe perioada verii a mai facut de cateva ori , iar acum a reinceput .
      am fost la honda service , iar cei de acolo mi-au spus ca nu stiu ce modul "e cam gata" , ceva legat de socul automatic ... am zis ok , posibil ... hai sa-l inlocuim ... dar cand a fost vorba de pret am ramas un pic fara grai ... 990 euro !!!!
      acum , nu stiu ce sa zic ... poate este adevarat ce spunea omul acolo ...
      a mai patit cineva ceva similar la masina lui ?
      chiar sa se fi dus naiba acel "modul" ?
      masina in cauza : civic 1.4 IS , an fabr 2001 , 90 PS .
      multumesc !
      civic EM2

      Comment


      • @w33bb0 -> am dat o tura cu masina ptr ca eram singurul 'out-sider' prezent in service atunci. Stiu ca in dreapta a stat directorul cu service-urile de la HTR si Alex. A facut la km masina in ziua aia..
        PS: erau haiosi japonezii cum se invarteau pe langa masina ridicata pe lift
        Ex: Civic 1.8 Executive NHB 2007/ Del Sol ESI/ Del Sol VTi
        2 roti

        Comment


        • @ramm: la naiba! Si nu putea fi un S2k in locul Civic-ului?!? Off, asta da ghinion!
          B-01-PHP: 2007 FK2 Executive Champagne Silver
          Citeste regulamentul inainte sa faci valuri!

          Comment


          • Originally posted by pauliasi View Post
            Primele probleme... ambreajul scartaie Nu tot timpul si mai mult in vitezele inferioare (nu stiu daca are treaba cu treptele de viteza)
            Am vorbit la service si am fost programat pe joi. Sper sa se rezolve.
            Gata, s-a rezolvat... Deocamdata nu mai scartaie.
            Nu stiu ce i-au facut, dar nu a durat mai mult de 15 minute.

            Comment


            • 15 min?! La mine au schimbat pompa si parca tot scartaie putin... Creca ATI din Iasi sunt mai buni ca Asko din Buc..
              B-55-MSS Civic 5D 1.8 Black '08 Tottenham Hotspur 4 life!

              Comment


              • Pai tot la Asko mi-au schimbat si mie o bucsa la pedala de ambreiaj in cam 10 min... probabil la tine e alta treaba
                '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

                sigpic

                Comment


                • Originally posted by tottenham_1882 View Post
                  15 min?! La mine au schimbat pompa si parca tot scartaie putin... Creca ATI din Iasi sunt mai buni ca Asko din Buc..
                  Originally posted by ticker View Post
                  Pai tot la Asko mi-au schimbat si mie o bucsa la pedala de ambreiaj in cam 10 min... probabil la tine e alta treaba
                  Mie, tot la Asko, pentru aceeasi problema, nu mi-au schimbat nimic la ambreiaj ci doar l-au gresat. Am fost surprins, pentru ca stiam de la unii dintre voi carora le-a fost inlocuit cilindrul. Desi nu mai scartaie acum, ma astept sa reapara, si atunci il vor schimba.
                  "Liniutele sunt pentru masini rapide, curbele sunt pentru soferi rapizi" - un film

                  '08 Civic Sedan ES 1.8 M/T Neutron Blue

                  Comment


                  • Originally posted by adiantonie View Post
                    am fost la honda service , iar cei de acolo mi-au spus ca nu stiu ce modul "e cam gata" , ceva legat de socul automatic ... am zis ok , posibil ... hai sa-l inlocuim ... dar cand a fost vorba de pret am ramas un pic fara grai ... 990 euro !!!!
                    acum , nu stiu ce sa zic ... poate este adevarat ce spunea omul acolo ...
                    a mai patit cineva ceva similar la masina lui ?
                    chiar sa se fi dus naiba acel "modul" ?
                    Nu am mai patit asa ceva, dar stiu ca este intr-adevar socul automat. Acuma, stiu ca socul asta se poate regla (asta din propria experienta), inclusiv turatia de relanti, asa ca poate nu trebuie sa-l schimbi. Poate baietii nu stiu cum sa-l regleze si atunci merg pe cea mai simpla solutie pentru ei: inlocuirea. In orice caz, e foarte scump, asa ca daca ajungi pana la urma la solutia schimbatului, mai bine cauti unul de la dezmembrari, sau de pe la alte magazine de piese.

                    Daca opresti motorul si-l pornesti din nou, tot asa face?
                    "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
                    "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

                    Comment


                    • faptul ca se umple de praf in primele 10 secunde dupa ce a fost spalata si lustruita se pune? mai are cineva problema asta, iar daca da, de la ce numar de km a aparut? mie cred ca mi-au dat-o defecta ca din prima zi s-a murdarit!
                      B-01-PHP: 2007 FK2 Executive Champagne Silver
                      Citeste regulamentul inainte sa faci valuri!

                      Comment


                      • @delphi :
                        nu , dupa ce repornesc se tureaza normal ... multumesc ptr raspuns .
                        civic EM2

                        Comment


                        • Ma gandesc ca s-ar mai putea sa fie si senzorul de temperatura de vina.
                          "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
                          "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

                          Comment


                          • nu stiu ce sa zic ... imi mai spunea cineva astazi ca "acolo" sant depuneri de calamina , mizerie etc , si ca se poate rezolva printr-o simpla curatare ... ramane de vazut .
                            civic EM2

                            Comment


                            • iertare ca ma bag si eu in discutie desi cunosc prea putne despre modelele voastre, insa senzorul ala de temperatura care controleaza socul n-ar trebui sa fie relativ la temperatura motorului si nu cea a mediului ambient? adica daca acel senzor nu merge bine, n-ar trebui sa o ia razna si indicatorul de temperatura a apei de pe bord?

                              n-ar trebui sa iti arate ca motorul ramane rece tot timpul, indiferent ca sta la 1500-2000 rpm?

                              zic si eu, nu dati cu paru'...
                              B-01-PHP: 2007 FK2 Executive Champagne Silver
                              Citeste regulamentul inainte sa faci valuri!

                              Comment


                              • Originally posted by w33bb0 View Post
                                faptul ca se umple de praf in primele 10 secunde dupa ce a fost spalata si lustruita se pune? mai are cineva problema asta, iar daca da, de la ce numar de km a aparut? mie cred ca mi-au dat-o defecta ca din prima zi s-a murdarit!
                                Traim in Romania asta e explicatia. Tara asta e un "santier non stop". In Viena am tinut masina in strada 7 zile si a ramas ca in Sowroom.
                                Frumoasa tara.... de 2000 de ani...etc.

                                Comment

                                Working...
                                X