Ce probleme ati avut cu Civicul Mk8 (2006 - 2011)?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by dragostan View Post
    E normal sa aiba putina funingine pe toba, nu-ti face griji. Legat de consum...nu prea ai mai avut masini pe benzina nu? Nu mi-o lua in nume de rau te rog. Consumul e excelent. Eu cu civic-ul rar aveam sub 11 in Bucuresti. Prin comparatie, Focus, Golf, Astra, Auris cu 1.6 benzina de ~100cp tot cam 11-12 iau in Bucuresti. Masina consuma excelent pt o compacta pe benzina de 140cp si 0-100 in sub 9s. Fata de un diesel care papa 7-8l/100km recuperezi cu varf si indesat din celelalte costuri: revizii, turbine, injectoare si altele.
    my bad! am crezut ca Civicul are masa totala pe la 1100kg, de-asta nu intelegeam consumul asta. Dar vad ca are 1250kg, deci, da, se explica acest consum. Cu Avensisul meu de 1.8 benzina 129CP a, consum Bucuresti-interior 9-11 in functie de aglomeratorie, dar masina are 1290kg.

    Comment


    • La Honda e VSA. Ar trebui sa fie un buton pe bord in stanga ceasurilor, sub butonul de senzori de parcare.
      The things you are scared of, are usually the most worth while...
      If you wanna FLY, at least FLY BLACKsigpic ->

      Comment


      • Originally posted by Corbu' View Post
        La Honda e VSA. Ar trebui sa fie un buton pe bord in stanga ceasurilor, sub butonul de senzori de parcare.
        Are un buton de VSA OFF, dar asta cred ca este un control al tractiunii, care sa permita rotilor sa se invarta si pe suprafata alunecoasa.
        Eu intreb de un program de stabilitate autovehicul, care sa asiste in caz de derapaj, exista? Si daca da, cum se cheama, si cum imi dau seama daca il am sau nu pe masina ca dotare?

        Comment


        • VSA-ul este ESP de Honda )

          The Vehicle Stability Assist system helps to stabilize the vehicle during cornering if the car turns more or less than desired. It also assists you in maintaining traction while accelerating on loose or slippery road surfaces. It does this by regulating the engine's output, and by selectively applying braking.
          The things you are scared of, are usually the most worth while...
          If you wanna FLY, at least FLY BLACKsigpic ->

          Comment


          • Originally posted by rghelase2001 View Post
            Salutare colegi, sunt un fericit posesor al unui Civic 5D din 2006, motor 1.8 benzina. Cateva intrebari (si pontential probleme) -
            1. Cum fac sa activez buzzerul de centura de siguranta (ca nici in bord nu vad indicatorul specific, daca am sau nu centura pusa)?
            2. Cam care este un consum mediu ok in Bucuresti, este normal sa fie 8.7-9.5 la mers "domol"? Am facut ieri dus-intors DN1 pana la Busteni, mers absolut legal (+/-10km/h), si mi-a iesit media 5.2l/100km exclusiv extra-urban, dar m-a speriat media din Bucuresti, in conditiile in care nu am sarit de 3k rpm, si asta nu des..
            3. Se poate cumva activa blocarea usilor la o anumita viteza? (intreb ca ca am mai avut cateva japoneze din 2005-2008, si orezarii nu au fost in stare sa implementeze o functie atat de basic pe Toyota, cel putin)?
            4. Este normala "coacerea" ornamentului de pe claxon (airbag volan) - H-ul de Honda? 5. Am bandourile laterale, sub bara fata si spate (deci cam toate bandourile) arse de soare.. Cu ce as putea sa le dau un pic un aspect mai ok?
            5. Service-urile din Bucuresti accepta revizia cu consumabilele mele, si cam cat ar fi manopera la o revizie minima?
            6. Cum pot sa scap de scartaitul chederului la ridicare/coborare geam sofer si pasager? Am spalat masina, si sters chederele, dar fara rezultat.
            7. Masina fiind adusa din Italia, fara service in Romania, exista posibilitatea sa apelez la dealer in Bucuresti pt a rezolva ce recall-uri de service sunt disponibile pe serie de sasiu, chiar daca nu am revizii facute in RO?
            1. Subscriu la spusele colegului @Ticker
            2. Da, este absolut decent. Ca termen de comparatie, 5D-ul meu consuma in oras intre 9 (trafic lejer) si 12 (ore de varf prin centru, mers alert pe unde se poate).
            5.2 l/100km extraurban e absolut normal.
            3. Poate ai noroc sa o poti activa (masina fiind din 2006) - incepand din 2007 nu se poate activa de nici o culoare.
            4. Da, si la mine ornamentul e cojit si vai de el, in conditiile in care abia am trecut de 80000 km.
            5. O umila sugestie, mergi intr-un service mai "spalat", care a mai avut de-a face cu Honda. Majoritatea (incluzand reprezentantele) accepta revizia cu consumabile aduse de client.
            6. Trebuie inlocuite niscai piese (aprox 20 EUR/pe fiecare parte, fara transport, din ce am gasit eu la un moment dat)
            7. Pe modelul asta sunt foarte putine recall-uri, unul se refera la schimbarea mecanismului franei de mana (e destul de vechi, aprox 5 ani). Cel mai bine te pot lamuri cei de la reprezentanta.
            Last edited by Wagner; 04-07-16, 12:29.
            Nu ascult tot timpul Rammstein, dar atunci cand se intampla, asculta si vecinii...

            http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/Andrei+V/

            Comment


            • echiparea din cate zici tu este "Comfort".
              '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

              sigpic

              Comment


              • Va multumesc tuturor pt informatii, m-am lamurit pe deplin acum.
                Revin cu informatii dupa ce ajung si in reprezentanta, am Asko pe drumul spre serviciu, zilele urmatoare opresc pe la ei sa vad ce si cum.

                Comment


                • Ce şi cum şi cāt.
                  '16 Suzuki SX4 S-Cross 1.4 BoosterJet 4WD 6MT Spirit Canyon Brown Metallic

                  Comment


                  • Revin, dupa cum am spus, dupa ce am fost la Asko langa Chiajna.
                    Se pare ca masina mea nu are elemente de recall (ma mir, dar asta e..).
                    Revizie "normala" - 750lei cu shit 5W40 (Texaco), 900+lei cu shit 5W40 (Honda), sau cu consumabilele mele, 170lei doar schimb de ulei, fu, fa, fp (???), sau 340lei schimburile plus inspectie de rampa.
                    In concluzie, imi voi cumpara uleiul de la Tudor de pe forum, si voi face revizia la un service autorizat Toyota din Popesti Leordeni, acolo unde ma costa schimburile plus inspectie de rampa 120-130lei maxim, si unde sunt 100% sigur ca intr-adevar imi pun uleiul meu in motor (sunt sigur pt ca ii vad, nu afirm ca in alta parte nu ar face asa, doar ca nu am cum sa ii vad).

                    A - sa nu uit "H"-ul cojit de pe volan nu e problema cunoscuta, ci este datorat produselor de curatenie interioara folosite. La toata lumea, evident. )) Pe bune?! Cost reparatie - 700Euro, cu tot cu airbag.

                    Comment


                    • Cu banii aia cumperi volan complet )
                      Fu fa fp= filtru ulei, aer, polen.
                      De geam nu ai intrebat?
                      The things you are scared of, are usually the most worth while...
                      If you wanna FLY, at least FLY BLACKsigpic ->

                      Comment


                      • Geam - ba da, dar, la fel, e datorat produselor de curatenie, e vorba de perii, si care se schimba.. (no comment, totul e de la "altii", nimic de la masina/proiectare, ea e perfecta gandita de natura si incropita de coitzele englezului (sau ma rog, indianului) care a pus suflet in a o desavarsi ).
                        Ideea e ca am stat cam 20min in showroom, pt a putea vorbi cu un reprezentant service, iar toate informatiile astea le-am schimbat in maxim 3minute, pt ca omul era foarte ocupat.
                        Sunt oricum obisnuit sa imi fac singurel (sau cu ajutoare) operatiunile mai complicate, cred ca voi cumpara periile, si le montez in urmatoarea perioada, cand oricum vreau ii montez folii de protectie solara masinii, si oricum geamurile sunt scoase atunci.

                        Comment


                        • Doar 170lei manopera pentru schimbat ulei si filtre? Mie mi-au cerut 400 ) si am intrebat de 2 ori.

                          Sent from my Absolut bottle.
                          The other car : SAAB 900NG / 2.0 Turbo / Stock / Black. (SOLD)
                          https://www.instagram.com/iamrusu/

                          Comment


                          • 170lei, tva inclus (am intrebat clar, si m-a vazut ca am si notat) - inlocuit ulei, filtru ulei (fu), filtru aer (fa) si filtru polen (fp) - cu consumabilele mele
                            340lei tva inclus, toate de mai sus, plus o verificare de rampa, cu demontare roti (plm, de parca faptul ca apesi de 20ori pe pistolul pneumatic ar fi ceva asemanator cu o operatie pe creier..)

                            PS - poate preturile sunt Civicul 5D VIII?! (sarcasm)

                            Comment


                            • Mda, dubios .
                              Acum e deja prea tarziu ca am facut deja revizia, poate n-am dat de cine trebuie la telefon.

                              Sent from my Absolut bottle.
                              The other car : SAAB 900NG / 2.0 Turbo / Stock / Black. (SOLD)
                              https://www.instagram.com/iamrusu/

                              Comment


                              • n-am pomenit nimic de forum (am citit mai devreme un topic de 15pagini, cu preturi la revizii - imi faceam cruce cu mana stanga cand vad cati bani cer dealerii Honda pt o revizie).
                                Stiu ca mai e o reducere de 10% din pret doar pt manopera, pt faptul ca aveti user pe forumul hondafan.

                                Comment

                                Working...
                                X