Ce probleme ati avut cu Civicul Mk8 (2006 - 2011)?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am trecut si eu prin acest topic, bine nu l-am citit chiar pe tot dar mai mult decat suficient. E trista rau de tot treaba. Am avut un civic din '90 si un prelude BB3 din '93. De ceva vreme ma uit dupa un 5D si nu stiu daca sa ma las descurajat de ce tot citesc pe aici sau sa-mi ascult 'nebunia'. Ok, is constient ca in momentul de fata cam toate masinile din generatia respectiva (ma uit dupa un 5D 2008/2009) stau cam la fel de prost la capitolul de fiabilitate, dar sincer niciuna din alternative nu ma atrage, doar pentru ca-s mai ieftine si poate nu se strica asa multe pe ele, sau par mai bine inchegate, desi poate ar trebui.

    Topicul asta e de vina... nu-i vad rostul sincer. In afara de cativa - putini - care au postat o problema reala si au primit raspuns util, pare mai degraba un loc sa se planga lumea si sa-i demoralizeze pe ceilalti care citesc. Inca sper ca sa fie doar o iluzie si numarul celor care au probleme sa fie totusi mult mai mic in raport cu a celor care nu au si nu vin pe aici...

    O intrebare on-topic, care poate ajuta si pe altii: in cazul unui civic second, ce ar fi de preferat: foarte putini km la bord (~10k) sau una cu un pic mai multi (~30k - 40k) dar care poate a avut deja schimbate anumite piese pe vremea cat a fost in garantie?

    Comment


    • Victor, a mea are 4 ani jumate si nu regret ca o am. Sigur, are mici bubuite, dar nu as lua altceva in locul ei (din clasa ei).
      Chiar si acum nu as lua altceva.

      Cu alegerea trebuie vazut bine masina sa nu fi fost acidentata, km dati inapoi etc.

      Mai mult, mi-as lua un CR-V nou sau FR-V Second daca as avea familie mai mare.
      '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

      sigpic

      Comment


      • @Victoras: Intreb si eu, te uiti dupa un civic 5D 2009 si ai gasit masina cu 10.000km? Km multi inseamna 30.000-40.000? Atunci a mea cu 110.000km din aprilie 2009 cum e?

        Cauta o masina care a fost intretinuta corect, servisata la timp, eventual cu cat mai multe piese schimbate in perioada de garantie. Parerea mea
        Eu am schimbat tot ce se putea schimba in perioada de garantie, i-am frecat la cap pe cei de la service pt cel mai mic si ascuns zgomot, iar masina mea la 3,5 ani se prezinta intr-o forma foarte buna zic eu. Evident, nu mai e noua, dar e o masina care probabil o sa mai stea la mine inca 1-2 ani fara sa-mi puna prea mari probleme legate de costuri.

        Ca si ticker, daca ar fi sa ma intorc in timp, tot pe asta as lua-o. Daca as putea m-as intoarce cu vreo 6 luni mai devreme sa mai prind un accord CL nou
        Accord CL7 Executive 2.0 M/T Arctic Blue Pearl
        Accord CL9 Type-s 2.4 M/T Carbon Bronze Pearl
        ex - Civic 5D Executive 1,8 M/T Milano Red

        Comment


        • Nici eu nu regret masina...nu as da masina mea pentru nimic in lume, ieftina la intretinere si raport calitate pret extraordinar.Problemele nu sunt foarte deranjante, deranjante sunt raspunsurile mecanicilor la problemele minore care le am.Eu unul nu ma plang de masina ci de serviciile gasite in tara.

          Masina are 64000 km si 4 ani si e inca tanara.In rest numai bine si multi km cu hondutzele voastre!

          Comment


          • K. Vad ca unora li-se pare ca am fost off topic asa ca am sa enumar probleme ce m-au deranjat la civicul meu:
            - ovalizarea prematura a discurilor - ca rezultat al globalizarii si al economiei de piata resimtita si de niponi
            - uzura emblei de pe volan, a volanului si a manerului de schimbator

            Consider ca la cei 60000km din 2008(deoarece masina de vreo trei ani mai mult a stat) este o masina potenta cu un motor splendid (pentru care am si cumparat-o defapt) iar ca si fiabilitate o consider categoric peste celebrul VW.

            Este o masina onesta in privinta pretului la revizii si a intretinerii in general, si daca s-ar deschide niste serviceuri profesioniste cum vezi pe la Discovery cred ca s-ar face o caruta de bani situanduse clar pe o nisa in Romania.
            greetings
            http://hondafan.etp.ro/gallery/v/pricop_cosmin/

            Comment


            • Buna seara. Sunt nou pe acest forum sunt proprietarul unei honda civic 2.2i-ctdi 2006 5dr am foarte mari probleme cu motorul sa va povestesc mai pe scurt ce sa intamplat masina avea probleme cu un injector am alergato putin brusc a inceput sa scoata foarte mult fum alb sa turat singura intre 3000-3500 dupa care am oprito dupa ceva timp am incercat sa o pornesc nu a pornit am folosti easy starter si a pornit dar la fel foarte mult fum alb si se accelera singura am oprito si am duso la un garaj cei de acolo au testato si 2 din injectoare aveau presiune scazuta am decis sa le schimb pe toate patru dar acceasi problema motorul merge perfect porneste perfect si scoate foarte mult fum alb. Am verificat uleiul si era mult prea mult si motorina in ulei lam scos si urmeaza sa il schimb am cumparat si turbina azi urmeaza sa o schimb am desfacut evacuarea intercoolerul si este foarte putin ulei si cei de la garaj miau spus ca este antigel pe evacuare dar foarte putin.nu stiu ce sa mai fac daca cineva are vreo idee vreun senzor ceva de schimbat sau alte lucruri am inteles ca ar mai fi posibil sa am chiuloasa fisurata dar motorul merge perfect. Varog ori ce idee este de folos

              Comment


              • Buna.
                Am avut o Kia Rio 1.5CRDI cu aceleasi simptome, am avut noroc ca am dus-o in garantie la service si intr-un final dupa multe reclamatii si amenintari mi-au schimbat pompa de inalta presiune de la motor (vreo 2000euro) si sa rezolvat.
                repet, aceleasi simptome de care ai povestit mai sus.

                Bafta.
                greetings
                http://hondafan.etp.ro/gallery/v/pricop_cosmin/

                Comment


                • Salutare colegi, sunt un fericit posesor al unui Civic 5D din 2006, motor 1.8 benzina. Cateva intrebari (si pontential probleme) -
                  1. Cum fac sa activez buzzerul de centura de siguranta (ca nici in bord nu vad indicatorul specific, daca am sau nu centura pusa)?
                  2. Cam care este un consum mediu ok in Bucuresti, este normal sa fie 8.7-9.5 la mers "domol"? Am facut ieri dus-intors DN1 pana la Busteni, mers absolut legal (+/-10km/h), si mi-a iesit media 5.2l/100km exclusiv extra-urban, dar m-a speriat media din Bucuresti, in conditiile in care nu am sarit de 3k rpm, si asta nu des..
                  3. Se poate cumva activa blocarea usilor la o anumita viteza? (intreb ca ca am mai avut cateva japoneze din 2005-2008, si orezarii nu au fost in stare sa implementeze o functie atat de basic pe Toyota, cel putin)?
                  4. Este normala "coacerea" ornamentului de pe claxon (airbag volan) - H-ul de Honda? 5. Am bandourile laterale, sub bara fata si spate (deci cam toate bandourile) arse de soare.. Cu ce as putea sa le dau un pic un aspect mai ok?
                  5. Service-urile din Bucuresti accepta revizia cu consumabilele mele, si cam cat ar fi manopera la o revizie minima?
                  6. Cum pot sa scap de scartaitul chederului la ridicare/coborare geam sofer si pasager? Am spalat masina, si sters chederele, dar fara rezultat.
                  7. Masina fiind adusa din Italia, fara service in Romania, exista posibilitatea sa apelez la dealer in Bucuresti pt a rezolva ce recall-uri de service sunt disponibile pe serie de sasiu, chiar daca nu am revizii facute in RO?
                  Last edited by rghelase2001; 03-07-16, 17:46.

                  Comment


                  • Bun venit şi drumuri bune!

                    1. Verifică sub scaun dacă ai mufele cuplate.

                    2. Se poate şi mai rău. Mai bine nu prea...

                    3. Valabil doar pentru '06, ulterior au scos-o:
                    To enable and disable Auto Locking and Auto unlocking

                    To turn on auto-locking at 10mph (16kph)
                    - Close the driver's door
                    - Put the key into position II
                    - Hold down the door lock button until you hear two sets of "locking" noises. This takes about 6 seconds**.
                    - Turn the key back to position I

                    To turn on auto-unlocking when turning off the ignition
                    - Close the driver's door
                    - Put the key into position II
                    - Hold down the door unlock button until you hear two sets of "unlocking" noises. This takes about 6 seconds**.
                    - Turn the key back to position I

                    To turn off auto-locking at 10mph (16kph)
                    - Open the driver's door
                    - Put the key into position II
                    - Hold down the door lock button until you hear two sets of "locking" noises. This takes about 6 seconds**.
                    - Turn the key back to position I

                    To turn off auto-unlocking when turning off the ignition
                    - Open the driver's door
                    - Put the key into position II
                    - Hold down the door unlock button until you hear two sets of "unlocking" noises. This takes about 6 seconds**.
                    - Turn the key back to position I

                    **When you press the button you will hear the door locks activate right away. Keep the button pressed until you hear the same noise again, this should be around 6 or 7 seconds.

                    4. Cam da, puţini sunt cei care mai au H-ul cromat necojit. Cu grijă īl poţi curăţa pānă la galben.

                    5. Da, evident, preţul depinde de service. Vreo 150-200 minumum.

                    6. Perie se cheamă. Īnlocuire.

                    7. Da. Cred că se poate şi on-line, dar nu ştiu acum link-ul. Caută pe forum, a fost o discuţie despre recall-uri.
                    '16 Suzuki SX4 S-Cross 1.4 BoosterJet 4WD 6MT Spirit Canyon Brown Metallic

                    Comment


                    • La 4 mai adaug eu ca exista spray de vopsea special pentru bandouri. Nu stiu exact cum se numeste, este negru-mat si are o structura de plastic poros. Eu am facut la a mea si a iesit super cel de sub bara fata.


                      Enviado desde mi Aquaris_M4.5 mediante Tapatalk

                      Comment


                      • Multumiri bekxy si adi lungu pt raspunsuri. Update:

                        1. (bipait centuri) - da, erau mufele scoase, le-am recuplat, si maine testez pe drum daca bipaie de centura. Momentan imi indica in bord (asta dupa ce am recuplat mufele), dar, pana la 30km/h, cat am prins mai devreme in subsol la bloc, nu au inceput sa si bipaie.
                        2. (consum) - revin, sper sa imi iau cat de curand si un tester, sa vad cam cum sta masina dpdv aer si benzina/injectoare, am o vaga impresie ca totusi are un amestec mai bogat, exista niste urme de funingine pe tobe
                        3. (blocare/deblocare automata la o anumita viteza) - Confirm, merge, cu mentiunea ca dupa cele 6secunde, face doar un bip de blocare sau deblocare usi. Me-happy
                        4. ("H" volan decojit) - Incerc sa vorbesc despre asta si cu cei din reprezentanta, poate o fi ceva factory recall, mi se pare defect de fabricatie totusi.
                        5. (bandouri) - super, ma interesez pe unde gasesc, buna treaba (presupun ca trebuie demontate cu totul, apoi iar montate)
                        6. (costuri revizie simpla) - La fel, saptamana viitoare ajung in reprezentanta, intreb si revin, poate mai e util cuiva. Aveam pe Toyota la GTC Auto pret revizie simpla (ulei+fu+fa+fp+verificari) - doar manopera, la 120lei, repet, doar manopera aferenta, dar ei faceau o verificare completa, si dadeau raportul. De cativa ani am procedat asa pe mai multe Toyote pe care le-am avut.
                        7. (perie geamuri - scartait) - ma interesez, sa vad ce presupune inlocuirea (prefer sa imi fac eu cat de mult pot din operatiuni)
                        8. (recall service) - ma uit si pe forum inainte.

                        Multumiri, o duminica placuta!

                        Comment


                        • E normal sa aiba putina funingine pe toba, nu-ti face griji. Legat de consum...nu prea ai mai avut masini pe benzina nu? Nu mi-o lua in nume de rau te rog. Consumul e excelent. Eu cu civic-ul rar aveam sub 11 in Bucuresti. Prin comparatie, Focus, Golf, Astra, Auris cu 1.6 benzina de ~100cp tot cam 11-12 iau in Bucuresti. Masina consuma excelent pt o compacta pe benzina de 140cp si 0-100 in sub 9s. Fata de un diesel care papa 7-8l/100km recuperezi cu varf si indesat din celelalte costuri: revizii, turbine, injectoare si altele.
                          Accord CL7 Executive 2.0 M/T Arctic Blue Pearl
                          Accord CL9 Type-s 2.4 M/T Carbon Bronze Pearl
                          ex - Civic 5D Executive 1,8 M/T Milano Red

                          Comment


                          • 1. Bipaitul incepe de cand pui contactul si se opreste dupa vreo 5-8 chitaieli si face la intervale de timp regulate. Nu creste in intensitate sau durata.
                            2. E un consum ok, poti sa vezi si in semnatura mea niste medii de consum [dai click pe 8.8 .
                            6. La Asko ma primeau cu piesele mele si cand era masina in garantie, nu cred ca si-au schimbat politica.
                            7. Si la mine face la fel, scartaie ca la balamuc la sofer [care este folosit cel mai des]. Dupa sunetul pe care il face a mea, problema pare a fi de la chederul pe care culiseaza geamul. Poti sa citesti aici<-click link cum se rezolva. Poti de altfel sa schimbi si peria exterioara, pentru linistea ta. Am fost cu ea pe vremea cand era in garantie si mi-au curatat-o si dat-o cu spray siliconic... care dupa cateva luni de vara, mai mult rau a facut.
                            The things you are scared of, are usually the most worth while...
                            If you wanna FLY, at least FLY BLACKsigpic ->

                            Comment


                            • Si din 2009, Euro 5, nu mai merge īncuierea automata a usilor?

                              Comment


                              • Merci de informatii. M-am lamurit cu consumul. Am luat masina pt sotie, pt a-i inlocui Corolla 2005 1.4 diesel 90CP (dar in 2 portiere), cu un consum in Bucuresti de 6.6l/100km (real 100%, si cu motor turat exact cat trebuie, pt un diesel cu turbina). Consumul nu e problema, atata timp cat masina e fiabila. Eu am condus in ultima vreme doar dieseluri si hibride (masina mea pe benzina, un Avensis 2005 1.8/129CP zace in parcare, cu bateria terminata, saptamana asta poate o resuscitez, vedem cat timp am).

                                Legat de partea de dotari, cum ma prind ce nivel de echipare e? (Are climatronic, dar nu are proiectoare, nu are piele, nu are xenon, nu are oglinda heliomata, nu are senzori de ploaie sau lumina, nu are oglinzi exterioare pliabile). Exista posibilitatea dupa serie de sasiu, ca la masini nemtesti? Ma intereseaza in special daca are ceva echivalent ESP (la Toyota era VSC), nu imi dau seama de unde pot sa ma prind. M-am uitat sub scaun sofer, stiu ca masinile cu "ESP" au un senzor de acceleratie longitudinal-transversala (un giroscop) acolo, si nu vad la Civic..

                                Comment

                                Working...
                                X