Ce probleme ati avut cu Civicul Mk8 (2006 - 2011)?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Da, vezi sa nu dea cu spray ca dai in altele.
    I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
    My cars:

    '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
    '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
    '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
    '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
    EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
    EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
    EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
    EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
    EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
    EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

    Comment


    • Mda. M-am exprimat gresit. Clancanit descrie mai bine sunetul. Sa inteleg ca ar trebui sa incep sa ma invat cu el?

      Comment


      • Da, n-ai ce face, e de la cruise control ( un contact sub pedala de ambreiaj ).
        I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
        My cars:

        '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
        '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
        '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
        '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
        EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
        EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
        EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
        EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
        EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
        EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

        Comment


        • lol! uite un motiv bun sa renunti la MT in favoarea unei AT..
          Suro Tono
          ex Civic 5d, i-Shift, executive

          Comment


          • Are cineva idee cam la cat timp se duc rulmentii de la roti? Eu am 80.000 cu a mea (civic sedan 2008) si se aude un uruit la rulare care pe mine ma duce cu gandul la rulmenti.
            sigpic
            Civic Sedan 2008 Taffeta White 1.8 140bhp

            Comment


            • Nu stiu daca e relevant pentru civic, dar la fosta masina (o skoda fabia) am schimbat rulmentii tot pe la 80.000 km. Simptomele erau aceleasi: uruit la rulare.
              Power of dreams, indeed!
              http://hondafan.etp.ro/gallery/v/LSD

              Comment


              • am mai citit putin pe net si am vazut si ceva filmulete. E destul de usor sa vad care e cu probleme, ridic fiecare roata si o invart si vad la care se aude zgomotul. Daca invarti roata cu mana se aude rulmentul. Problema e ca nu stiu cati rulmenti sunt la fiecare roata si ce model (asta daca asi vrea sa ii cumpar eu ca de la service e probabil mai scump)
                sigpic
                Civic Sedan 2008 Taffeta White 1.8 140bhp

                Comment


                • De putin timp se manifesta o problema la masina mea. In afara de faptul ca mai fluctueaza ralantiul, de cateva ori in treapta 1 masina tremura atat de tare, incat parca se inneaca. Problema se produce doar in treapta 1 (la plecarea de pe loc, mers bara la bara, etc) si doar cand masina merge fara sa fie apasata vreo pedala. Mentionez ca am i-shift. Daca este apasata acceleratia sau frana nu se manifesta problema.
                  Benzina cu care am alimentat este premium95...Calitatea ei indoielnica sa fie cauza sau e posibil sa fie ceva mai grav?
                  2008 Honda Civic 5d i-shift

                  Comment


                  • a revenit problema cu tzacanitul la motor.....cand o pornesc se adude si e suparator....iar dupa ce merg cam 10km zgomotul se aude dar doar daca ridic capota..si e si o oarece vibratie ....o simt si in masina.o fi de la tacheti?nu stiu pe cine sa mai intreb, si la motor nu las pe nimeni sa umble decat la service la asko...macar dak strica ceva am factura si o repara pe banu lor....

                    As vrea un sfat sau un alt service la care sa pot apela la o diagnosticare(la asko nu au stiut sa imi spuna concret....probabil ori asteptau ceva bani ori chiar nu au stiut fara sa o desfaca sau sa o las acolo o zi 2....)Ma innebuneste vibratia din habitaclu, e mica dar acum 10k nu era, puneam un pahar cu apa in masina pe bord si abia se misca apa din el....

                    Comment


                    • rahat! m-o sunat tipu de-a luat civicoasa de la mine: 5d i-shift, exec
                      80.000 km, ambreiaj terminat(cica asta i-au spus in service honda)
                      i-a aparut martor pe bord semnul de acumulator, s-a oprit, se repeta de 3 ori si moare definitiv
                      2400 de ron cica ar fi...nasol
                      dar! totusi cam rapid cred la doar 80.000 km...desi nu cred ca a respectat prea bine o sugestie/recomandare: sa nu stea cu ea cuplata la semafor sau in trafic intens ci s-o scoata la punctul neutru cat mai des pt ca ambreiajul ala dublu(electronic) se supraincinge
                      nasol momentul

                      le
                      in service mai era un i-shift cu aceeasi problema dar la doar 45.000 km
                      Suro Tono
                      ex Civic 5d, i-Shift, executive

                      Comment


                      • Originally posted by sava cristian View Post
                        De putin timp se manifesta o problema la masina mea. In afara de faptul ca mai fluctueaza ralantiul, de cateva ori in treapta 1 masina tremura atat de tare, incat parca se inneaca. Problema se produce doar in treapta 1 (la plecarea de pe loc, mers bara la bara, etc) si doar cand masina merge fara sa fie apasata vreo pedala. Mentionez ca am i-shift. Daca este apasata acceleratia sau frana nu se manifesta problema.
                        Benzina cu care am alimentat este premium95...Calitatea ei indoielnica sa fie cauza sau e posibil sa fie ceva mai grav?
                        de problema asta m.am lovit si eu tot la un civic cu i-shift... era ambreiajul bulit. avea in jur de 85.000km
                        si daca tot scriu aici am avut si o problema cu al meu civic, schimbat ambreiaj la 34.000km cu tot cu volanta.
                        sigpic

                        Comment


                        • deci pana la urma stie cineva de la ce a inceput sa vibreze motorul la ralanti?
                          Am tot studiat problema si imi e sa nu fie de la suportul de cutie de viteza sau de motor.Varianta cea mai simpla ar fi sa vibreze din cauza bujiilor(neschimbate ) pentru ca masina are 58k.

                          Dupa inca o cautare am gasit ca civicul FD1 R18 la ralanti trebuie sa aiba 750rpm +/- 50si la mine are 600 clar
                          O sugestie?Un sfat de la cunoscatori/patiti?
                          Last edited by Sid_ro; 09-04-12, 17:12.

                          Comment


                          • Unde ai gasit ca R18 trebuie sa aiba 750RPM? Eu stiam ca trebuie sa aiba putin peste 600.
                            Si eu ma numar printre aceia la care vibratul motorului la relanti a aparut dupa un anumit timp, nu a facut asa cand era noua. Si tot la in jur de 60k, parca.
                            "Liniutele sunt pentru masini rapide, curbele sunt pentru soferi rapizi" - un film

                            '08 Civic Sedan ES 1.8 M/T Neutron Blue

                            Comment


                            • nu nu...cand era noua avea 700 sigur sigur am fost la asko si am si intrebat pt k nu scrie nici un nr pe turometru si vroiam sa stiu exact.acum ca m-au mintit...aia e dar nu cred pentru ca am fost atent la masinutza si cam stiu ce era si ce e acuma.Am gasit aceasta problema pe www.8thcivic.com si toti zic ca acel suport de motor ...cel din stanga cupper engine mount cedeaza si ca si de la bujii mai este vibratia din cauza scanteilor incomplete...dak am tradus bine.Si cu ralantiul cica throtle body tre curatat, acuma nu stiu ce pb are sigur.....sunt cateva chestii destul de dificil de facut/costisitor.Cam toti ce au avut pb asta au schimbat pe garantie ...mie mi s-a dus vara trecuta....

                              si uite si postul http://www.8thcivic.com/forums/mecha...ur-civics.html

                              Comment


                              • Salut,

                                Am 58000 km cu civicul meu 5D Executive luat in Decembrie 2008 si am avut urmatoarele probleme :

                                Prima reparatie pe garantie masina avea jumate de an - cheder luneta - curgea apa in portbagaj.
                                Ambreiajul a inceput sa mi cloncane pe la 10000 km si de atunci nu mai asa face...primul remediu a fost a celor de la Asko sa greseze tija...degeaba dupa 1000km depinde cum mergi cu ea incepe din nou. La mine a inceput la un moment dat sa faca destul de tare si mi au schimbat pompa de ambreiaj cu totul, dupa inca 10000 km la fel face pedala parca mai incet ca si zgomot... Am fost la Asko si mi sa spus cu zambet pe buze ca toate fac asa....
                                Anvelopele pe care le a avut masina la cumparare au fost Michelin Pilot Primacy cu profil asimetric. Suntem in 2012 cauciucurile mai au profil inca nu sunt uzate sa nu mai mergi dar au un zgomot interior oribil si niste zgomote de rulaj ciudate. Aiurea! Deobicei cand ti se vinde o masina ce e din fabrica e cel mai bun....cel putin asa se spune la unele marci mai consacrate.
                                Bateria de pe masina - rusine! daca lasi masina pe avarie juma de ora e pa.Am ramas fara baterie la spalatorie...pt ca mi se facea curat in masina si mergeau plafonierele + lumina din portbagaj. Locul destinat bateriei sub capota inclusiv plasticul cu care este imbracata bateria ca sa fie estetica partea motorului este facut doar pentru baterie de masura aceea .....care nu se prea gasesc pentru ca sunt japoneze...si nu stiu daca ti ai mai lua in primul rand daca te lasa asa de repede, mai cer si 100 de euro pe ea cei de la Asko....asa ca mi am luat o baterie Bosh care bineinteles ca e luata pe dimensiuni dar trebuie sa lasi bateria nemascata , nu mai intra plasticul acela pe ea ba mai rau sta si foarte prost in lacasul ei . Bateria din fabrica ar trebui sa fie cea mai buna ...cel putin asa se spune la unele marci mai consacrate.
                                Caseta de directie schimbata la 53600km sesizat zgomot in volan + joc...dar defapt eu asa am luat masina si nu am comentat nimic pana nu mi au schimbat o ei.
                                Toata partea de plastic din fata de pe parbriz scartaie in interior.
                                Discuri de frana destul de sensibile si cu o durata de viata mica.Placute bune parerea mea la inceput sau combinatia placute stoc cu discuri stoc sunt bune un timp.
                                Vopsea proasta , culorile sunt ok chiar daca nu mai pot fi reproduse in totalitate...am avut un mic accident si sunt diferente mari.
                                Lacul aproape inexistent , efect de coaja de portocala din anumite unghiuri.
                                Proiector ceata - de 3 ori am schimbat proiectorul de ceata dreapta , sunt foarte mari si daca mergi la drum lung si esti norocos sa iei o piatra fix acolo e pa.
                                Senzor de polei care apare pe afisajul multifunctional intra mereu la 3 grade celsius......de ce?pentru ca nu e polei pe jos si nici macar mazga.....ok
                                Sunet imbecil de avertizare ca ti ai lasat cheia in contact.
                                Amortizoare spate care scartaie la rece...cel putin mie asa i mi faceau pana sa faca tratament cei de la Asko, au bagat pe tija amortizorului un fel de ulei pulverizat...nu stiu sincer daca este ok dar cel putin nu mai face zgomot de mult timp.
                                Afisajul central cel cu clima,audio,cd,radio,ceas...cred ca e facut pe vapor....dupa nici 10000km mi se vedeau toate informatile aproape de pe el cand dadeam drumu la clima, sau mergea cd-ul .....mi sa schimbat toata unitatea audio...mi sa zis la Asko ca unitatea audio dadea un semnal prost afisajului.Dupa inca 20000km la fel face poate putin mai fad. Cred ca si unitatea audio este facuta prin Indonezia pe undeva....Sistemul audio ce e drept este decant ca si performante.
                                Semering planetara schimbat la prima revizie scapa ulei asa a venit masina din fabrica, schimbat la Asko si de atunci e bine.
                                Maner usa prost....dar frumos!
                                Aer conditionat zgomotos....cu clima mea "bizonica" aia din spate vara sunt lesinati de caldura un timp iar iarna sunt lesinati de frig ca nu ajunge caldura la ei.Pacat ca nu are guri de aer si in spate.
                                Spatiul de depozitare de langa frana de mana dupa un timp scartaie zici ca deschizi un oblon vechi.Iar scrumiera si acuma miroase urat rau de tot si nu fumez in masina.
                                Termometrul montat afara care indica temperatura de afara nu cred ca arata prea bine, sau dupa accident baieti nu au montat ceva bine....am umblat la marja aceea din calculator si ai doar 2 posibilitati +3 sau -3...
                                Trepidat in bord la anumite turatii destul de zgomotos si de plastic.
                                Scartait in portiera nu stiu de la ce....
                                Geamul din fata si in stanga si in dreapta trebuie sa le strangi cam o data pe an pentru ca si fac joc.....centrarea lor si jocul fiind tinute intr un singur surub care se slabeste de la gropi....
                                Si mai sunt multe lucruri de spus despre Honda in Romania ca pana la urma nu trebuie sa uitam ca suntem in Romania din toate punctele de vedere!
                                Masina iese din garantie in 3 ani a mea a iesit cred ca o mai tin 2 ani....cred ca civic-urile noi sunt de consum si tin 5 ani ca sa nu bagi substantial niste bani in ea.Poate daca ai garaj si stai intr o tara unde nu este praf,pietre pe drum sau oameni cu cheia in mana ar fi o masina si mai buna.
                                Au multa electronica prea multa pentru cat avea civicul anterior, mecanica mai putina, stabilitate mult mai mica desi poti sa te joci cu ea daca sti, performantele sportive ti le da daca sti sa ti le culegi singur de la ea, placerea de aconduce la fel.Motorul este foarte bun cu toata proportia de greutate de pe fata, spatele lasa de dorit.
                                Dar daca ar fi sa mi cumpar alta masina tot Honda mi as lua pentru ca mi place!

                                Comment

                                Working...
                                X