Ce probleme ati avut cu Civicul Mk8 (2006 - 2011)?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @Andreicsa - Bateria are aproape 1 an ... e cumparata de noua ... Bosch 73 Ah ... Crede`ti ca este nevoie sa o schimb ? Acum masina porneste in conditii normale ... nu mai am probleme cu ea dar nu stiu nu`mi place lumina de la bord ...
    http://hondafan.etp.ro/gallery/v/gpoint/

    Comment


    • Originally posted by gpoint View Post
      @Andreicsa - Bateria are aproape 1 an ... e cumparata de noua ... Bosch 73 Ah ... Crede`ti ca este nevoie sa o schimb ? Acum masina porneste in conditii normale ... nu mai am probleme cu ea dar nu stiu nu`mi place lumina de la bord ...
      Deobicei o baterie descarcata complet nu se mai incarca bine niciodata. Poti vorbi cu un frate hondar din zona ta sa iti dea bateria 10 minute de proba si elimini problema din start.

      Comment


      • salut ! Dupa cum vedeti este primul meu post deci si primea mea Honda.
        Detin o Honda Civic EJ9 din 1998, 1,4i. Am cumparat-o din Germania acum 2 luni.
        In afara de radiatorul de clima care era spart si bratele cu pivotul superior ( vin prinse in telescop ) nu am schimbat nimic altceva.
        Problema pe care o am eu a aparut ieri cand am verificat uleiul din nou pentru ca ma pregateam sa plec la drum si am ramas socat cand am scos joja fara gram de ulei pe ea.
        Masina are eticheta cu schimbul de ulei ( Motul 10W-40) si cand l-am verificat acum 1 luna era la nivel.
        E normal sa manance uleiul asa ?
        Mentionez ca am mers cu motorul cam turat. In tot acest timp am folosit maxim 6500 de turatii, insa cam des pentru ca am facut drumuri multe in afara orasului si aveam nevoie in depasiri mai ales ca sunt obisnuit cu fosta masina diesel care avea cuplu.
        Nu mi s-a aprins nici un martor de ulei in bord, ma gandesc ca trebuia sa se aprinda. S-a uzat motorul mai mult si trebuie sa il duc la un mecanic pentru o verificare ?
        Mentionez ca masina nu scoate gram de fum.
        Va multumesc si sper sa intelegeti ce am scris.
        E prima mea Honda si sunt putin speriat .
        Cu respect,
        Marian.

        Comment


        • @emarian, ce numar de km are masinuta? Desi e ciudat al naibii ce zici tu acolo.
          LE: Optimal pentru EJ9 e 5W-40, zic cunoscatorii ... ca atare eu folosesc asta si il recomand mai departe!

          Comment


          • am avut 172.000 de km cand am luat-o si in 2 luni am facut 9000 de km. Deci am 181.000 si ceva.
            Schimbul trebuia facut la 190.000. Asa scrie pe eticheta. Astazi vreau sa ii fac schimbul de ulei pentru ca am completat cu ceva de la MOL.
            Ma gandeam la Liqui Moly MOS2 10W-40.
            Imi cer scuze daca sunt offtopic cu posturile mele. Multumesc !

            Comment


            • Honda zice ca la EJ9 uleiul se schimba la 8.000 - 10.000km, deci tu daca ai facut 9000km ar fi bine sa-l cam schimbi. Motul 5W-40 este recomandarea mea in baz experienteor colegilor de aici, insa eu am bagat la ultimele 2 schimburi doar ulei de la Honda, despre care nu iti pot spune exact cine-l produce. Oricum, la 181.000km e exclus sa pape ulei in halul asta, accept ca poate sa consume cativa ml, dar sa-ti "bea" 3l si ceva ... nu are cum!

              Comment


              • am inteles. Pai normal daca iti papa ulei trebuie sa bagi ceva mai gros. Eu m-as axa pe cel de la Liqui Moly 10W40 pentru ca l-am avut si pe alte benzinare si s-a comportat excelent.
                Eu m-am gandit ca a mancat uleiul din cauza ca am forjat masina non stop, m-am gandit chiar la segmenti, insa nu scoate fum.
                Cel mai bine e sa ii fac schimbul de ulei azi si astept sa fac 10k cu el sa vad atunci cat consuma. Daca tot il papa asa clar o duc la mecanic.
                Mersi mult de informatii .

                Comment


                • Avand in vedere varsta si kilometrii masinii poti sa pui si ulei 20w ca degeaba, tot o sa il manance. Am patit acelasi lucru, indiferent de ce ulei am incercat si cum mergeam manca la fel... si a mea avea jumatate din km si varsta civicului tau. Pana nu schimbi semeringurile supape si eventual segmentii nu o sa scapi de consumul de ulei.
                  ...and saw under the sun, that the race is not to the swift, nor the battle to the strong, neither does bread come to the wise, nor wealth to men of understanding, nor yet favour to men of skill; but time and chance happen to them all.

                  Comment


                  • m-am linistit. Era normal dupa 9000 de km daca o forjezi sa manance uleiul. Uleiul respectiv era in masina de vreo 4 luni cat timp a stat pe tusa, fara sa mearga deloc.
                    Am alta problema cu franele acum pe spate. Se zguduie foarte tare cand dau in frane la viteza mare si la viteza mai mica pocneste cand franez. Imi scoate niste zgomote urate si parca are un joc asa, merge pe hopuri. Sa fie ovalizati tamburii respectivi ? Sau trebuie sa schimb sabotii ? Are cineva habar ? Mentionez ca zgomotul se aude foarte tare. Deja am prins frica sa mai calc frana asa de des ).

                    Comment


                    • Originally posted by HonDanutzzz View Post
                      Honda zice ca la EJ9 uleiul se schimba la 8.000 - 10.000km, deci tu daca ai facut 9000km ar fi bine sa-l cam schimbi. Motul 5W-40 este recomandarea mea in baz experienteor colegilor de aici, insa eu am bagat la ultimele 2 schimburi doar ulei de la Honda, despre care nu iti pot spune exact cine-l produce. Oricum, la 181.000km e exclus sa pape ulei in halul asta, accept ca poate sa consume cativa ml, dar sa-ti "bea" 3l si ceva ... nu are cum!
                      de unde ai tras u concluzia ca a papat 3l? daca nu mai avea ulei pe joja i.a luat cam 1l de ulei cea ce nu este mult deloc pt 9000km, nu mai speriati omu degeaba.
                      mergi pe 10w40 si pana nu iti papa 1 litru la 1000km nici macar sa nu te agiti sa.i faci ceva la motor
                      sigpic

                      Comment


                      • Ma rog... cel putin 900 ml. Nu se poate sti exact cat anume... dar in principiu sunt de acord cu roland_fzj.

                        emarian, recomandarea mea este sa completezi pana la maximum si sa verifci mai des nivelul uleiului (nu la 9000 km). Vezi si daca picura pe undeva pe sub masina, vezi daca sunt urme de ulei prin motor, etc. In rest, cred ca Valvoline Maxlife 10W40 e foarte bun, si convenabil ca pret. Vezi ca in manual se recomanda sa verifici nivelul uleiului si presiunea in cauciucuri la fiecare plin. Daca nu faci plinul niciodata, verifica-le si tu la 5-600 km.
                        "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
                        "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

                        Comment


                        • Multumesc pentru informatii si pentru ca m-ati linistit oarecum ). Am facut schimbul de ulei, am bagat LIQUI MOLY Super Leichtlauf 10W40 pentru ca asta mi l-a dat programul. Am avut de ales intre Eneos si Liqui pentru ca doar acestea au norma pentru motoarele de Honda. Pierderi nu am deloc, motorul merge frumos si nu mai depaseste 5000 rpm de acum incolo . Inca odata va multumesc !

                          Comment


                          • De cateva zile aud un pocnet la roata stanga fata, suna asemanator cu un arc sau ca si cand ar prinde anvelopa o piatra dar mai tare in intensitate, aveti idee ce ar putea fi?
                            Honda Civic 5D 1.8 i-VTEC 6 M/T 2008 Sport, Orange Tangerine, Yokohama Advan Neova AD08
                            This message was printed on recycled bytes.

                            Comment


                            • Originally posted by Lumpy View Post
                              De cateva zile aud un pocnet la roata stanga fata, suna asemanator cu un arc sau ca si cand ar prinde anvelopa o piatra dar mai tare in intensitate, aveti idee ce ar putea fi?
                              S-ar putea sa fie bucsa aia portocalie de cauciuc din capatul telescopului sarita din locul ei. Daca este asta, este si nota de service. Mi-e mi le-au schimbat pe garantie. Uita-te ceva mai in spate ca am spus eu ceva pe tema asta (postul #2502). Nu bag mana in foc ca ar fi asta, dar daca ai posibilitatea sa o urci pe un elevator uita-te la ele ca se vad imediat.
                              My cars:
                              2015 Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC A/T
                              ex.: 2007 Honda Civic Sport 2.2 i-CTDI M/T

                              Comment


                              • O sa incerc maine sa ajung pana in service, nu am posibilitatea sa o urc pe elevator altfel. Daca este cum zici tu, defect de proiectare si este pe nota de service, dar nu mai am garantie la masina oare ar trebui sa platesc sau nu? Multumesc de ajutor.
                                Honda Civic 5D 1.8 i-VTEC 6 M/T 2008 Sport, Orange Tangerine, Yokohama Advan Neova AD08
                                This message was printed on recycled bytes.

                                Comment

                                Working...
                                X