Ce probleme ati avut cu Civicul Mk8 (2006 - 2011)?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • eu nu inteleg dc ati ales civic pt ca stiati de toate problemele astea...
    eu unul nu am auzit de vrun 2.2 cu probleme... poate respectivul a bagat motorina dubioasa in ea, ungerea si.o face cu motorina nu cu ulei(ata asa ca suplimet)
    nu a zis nimeni ca este cea mai fiabila, este doar o masina care are unele probleme si dupa parerea mea nu sunt chiar asa grave... cel putin nu schimb injectoare turbine si pompe...
    on.topic clank-ul de la pedala s.a accentuat, cd-ul este pe moarte sigura abia mai citeste, manerul de la usa soferului face urat rau si geamul la fel
    sigpic

    Comment


    • Originally posted by mad_wob View Post
      e o "treaba" ce se numeste statistica. aia se ocupa cu niste studii a caror rezultate exprimate in PROCENTE sunt influentate CIFRELE ce intra sub incidenta studiului.
      ex: daca honda ar vinde 10 civicuri in tara, ar avea probleme la una. daca vinde 100 de accorduri, cel mai probabil vor aparea probleme la mai mult de una. sa zicem 10. 1 si 10 reprezinta 1% din fiecare esantion. statistic vorbind, ambele modele au o rata de defetiune de 1%. cu toate astea, cele mai multe probleme sunt la...accord.
      Daca-mi permiti sa fac o precizare, dar la ingineri 1 si 10 ar reprezenta 10% din esantioanele respective, in nici un caz 1%. Nu contest ca s-ar putea sa fie diferit in alta parte...

      alex2680, si eu am vazut un posesor de Honda 2.2 care s-a dus la revizie cu filtrul de aer pus in portbagaj "de vreo trei-patru zile, ca era murdar". Poate ca la un moment dat, o ajunga sa se planga ca 2.2 nu e suficient de fiabil.
      "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
      "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

      Comment


      • da dom'le din neatentie, n-oi reinventa eu procentele....
        HONDA ciVic Type S (FN1) - Injen - Weapon-R - Invidia - COOL IT - Eibach - Drag Wheels - REPSOL - Magnat - Skunk2
        HONDA CRX DEL SOL VTI (EG2)......in progress
        vw scirocco mk 1 G60 kompressor stage 2
        KAWASAKI ZX-6 RR Ninja

        Comment


        • de ce cand dau in gropi un pic mai maricele dar nu exagerate suna urat in masina. zici ca ajuns janta in buza gropii. n-am jenti cu talon mic, sunt cele pe 15 din tabla de pe modelul standard, nu sunt ovalizate sau instrambate cat de putin, masina are 8k km, n-are alte zgomote suspecte pe la trenul de rulare, 99,9% nu e vorba de un defect al masinii, dar la masinile care le-am avut inainte nu faceau asa urat. (de civic 4d 1.8 e vorba)

          Comment


          • Poate ai o bucsa defecta, sau un pivot, sau o bieleta. Toate fac zgomotul respectiv. Daca testul e facut in groapa ... orice e posibil ))))
            Last edited by hondatu; 15-05-11, 18:38.

            Comment


            • Slava Domnului ca suna asa, ca altfel habar n-aveai pe unde dadeai!
              Zgomotul ala de zici ca se rupe masina-n doua l-am auzit la ambele sedanuri avute. Totusi... e o problema ca se aude?!

              Comment


              • pai normal ca e problema, daca dai intr-o groapa mai maricica si se aude!!! masinile sunt facute sa mearga prin gropi si sa nu se auda. daca ar suna cand mergi pe drum perfect ...ar mai fi o treaba, dar sa sune in gropi...asta nu mai inteleg.
                imi aduc aminte de daciile alea vechi care mergand pe drum desfundat, cu vreo 60 km/h masina avea o tinuta impecabila, caroseria ramanea pe aceeasi linie, rotile balansau in sus si in jos, cred ca nici paharul cu apa nu se rastuna de pe bord. erau dacii fara gram de suspensie aia de la volan cred ca erau foarte fericiti )
                HONDA ciVic Type S (FN1) - Injen - Weapon-R - Invidia - COOL IT - Eibach - Drag Wheels - REPSOL - Magnat - Skunk2
                HONDA CRX DEL SOL VTI (EG2)......in progress
                vw scirocco mk 1 G60 kompressor stage 2
                KAWASAKI ZX-6 RR Ninja

                Comment


                • am scris mai sus ca nu acuz o defectiune. dar de cand am luat-o mi-a "sarit in urechi" comparativ cu masinile care le-am avut inainte in aceleasi conditii. nu e vorba de gropi imense, dar cum e "bruscat" oleaca trenul de rulare suna de zici ca s-a rupt in doua. amortizoarele stoc ce tip sunt? pe ulei? am scris pe topicul asta fiindca eram curios care-i explicatia si n-am gasit topic mai bun pe care sa intreb, iar topic separat nu cred ca merita.

                  mad_wob, esti un amuzant cu umor subtil. daca tot n-ai nimic interesant de zis....

                  Comment


                  • Cand am auzit prima data cum suna amortizorul la o gropita, singura mea reactie a fost sa pun fruntea pe volan. Gata! Kaput! Ulterior am ajuns sa reconsider pozitia mea, acceptand ca e mai bine sa se auda decat sa ma comport neglijent cu junioara.

                    Comment


                    • uite cineva care ma intelege . banui ca-i de la constructia mai sportiva a masinii. revin cu intrebarea: amortizoarele stoc de ce tip sunt? bunul simt iti spune ca daca suna asa bine nu-i face.

                      asta e daca am vrut masina mai sportiva. la capitolul gropi, vechiul logan era foarte bine adaptat: amortizoare laxe cu cursa lunga...

                      Comment


                      • fane, relax, inteleg exact ce spui, mai glumesc si eu, ne mai relaxam....
                        amortizoarele sunt pe gaz ,sachs (gaz+ulei de fapt)
                        suspensia la civic e mai zgomotoasa pe gropi, induce o rezonanta, un cloncanit prelung. repetat, ca un ecou....
                        am scapat de fenomen cu arurile eibach. culmea, sunt mai "comode" decat cele stoc din punctul asta de vedere.
                        HONDA ciVic Type S (FN1) - Injen - Weapon-R - Invidia - COOL IT - Eibach - Drag Wheels - REPSOL - Magnat - Skunk2
                        HONDA CRX DEL SOL VTI (EG2)......in progress
                        vw scirocco mk 1 G60 kompressor stage 2
                        KAWASAKI ZX-6 RR Ninja

                        Comment


                        • Gata am luat masina din service.
                          S-au schimbat:
                          - stopperele de la telescoapele fata
                          - inca un manson de cauciuc
                          - toate piulitele (sunt 3 pe fiecare parte)
                          - suruburile cele lungi din partea de jos a telescopului (4 buc)
                          - bieletele stabilizatoare -2 buc
                          Franele inca scartaie Posibila explicatie este materialul dur din care sunt facute si datorita uzurii se face o pelicula ca de sticla. Eventual remediu: cateva frane mai sanatoase ca poate se duce. Mai vedem peste cateva zile daca se duce. Daca nu, schimbare de placute frana pe fata.
                          Stopperele alea se schimba pe nota de service din cauza ca au fost prost proiectate. Buza din partea superioara era prea ingusta si scapa din locas. Prin urmare au facut buza aia mai lata si acum cica tine.
                          Ca si feedback, suspensia este mai confortabila si nu mai troncane ca toti dracii la cea mai mica denivelare.

                          Cost distractie pt Honda: 220 piesele. Manopera: fara numar (aprox 8 ore la 77/buc)
                          Last edited by BogdanHCT; 12-05-11, 20:35.
                          My cars:
                          2015 Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC A/T
                          ex.: 2007 Honda Civic Sport 2.2 i-CTDI M/T

                          Comment


                          • Nu o sa ti se mai intimple, stoperele alea mi le-au schimbat si mie tot pe nota service.
                            Acum am 40 000 km facuti cu ele si nu am mai avut probleme.
                            Ele nu au fost proiectate pt hirtoapele de la noi.
                            Masina are acum 73 000 km si nici o problema in afara de faptul ca se curata plasticul de pe minerul de la frina de mina ,in jurul butonului de volum de la radio ,si pe linga schimbator.
                            honda civic 5D 2,2 diesel 2007

                            Comment


                            • " de ce cand dau in gropi un pic mai maricele dar nu exagerate suna urat in masina. zici ca ajuns janta in buza gropii "

                              Fenomenul se manifesta doar la amortizoarele spate? In mod deosebit cand ai ceva bagaje in portbagaj si cand treci mai "repede" prin denivelari mai "largi si adanci"?

                              Comment


                              • @oldman: De unde hartoape in Germania? Masina a fost folosita 95% din timp aici, nu in Ro.
                                @gdm: pe fata, nu pe spate. Pe spate este un manson de cauciuc care vine in partea de sus a arcului. Au fost schimbate si alea. Mie nu imi pareau a fi imbatranite/rupte/deformate, dar daca ei au considerat ca trebuie schimbate, nu am de ce sa ma opun
                                EDIT gdm: credeam ca te referi la postul meu
                                My cars:
                                2015 Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC A/T
                                ex.: 2007 Honda Civic Sport 2.2 i-CTDI M/T

                                Comment

                                Working...
                                X