Ce probleme ati avut cu Civicul Mk8 (2006 - 2011)?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by sebi77 View Post
    Gata, am scos masina din service. Tacanitul a dsparut.
    Vibratia la relanti ramane . Relantiul e in parametrii normali. Am mai comparat cu alte 2 masini si e aprox la fel.
    Baietii de la Polimob au fost foarte ok in tot ce au facut. Inclusiv m-au rechemat peste o vreme sa vada cum functioneaza motorul. Totul a fost facut pe garantie.
    Super. Cred ca mai spre februarie am sa dau si eu o fuga la ASKO pentru reglarea jocului termic. Dar pana atunci, am sa dau o fuga ori la ei, ori la CARPATI sa stau de vb cu cineva care stie cu ce se mananca problema asta.

    Comment


    • Originally posted by dragostan View Post
      daca discutam de sedan, problema sta cu totul altfel. hatch-ul are suspensie semi-independenta.

      din propria experinta (~25.000km cu arcuri H&R), exista foooarte mult loc de mai bine la suspensia hatch-ului.
      idem cu eibach. mult mai bine fata de stock, dispar rezonante si vibratii parazite ce se simt la suspensia stock
      HONDA ciVic Type S (FN1) - Injen - Weapon-R - Invidia - COOL IT - Eibach - Drag Wheels - REPSOL - Magnat - Skunk2
      HONDA CRX DEL SOL VTI (EG2)......in progress
      vw scirocco mk 1 G60 kompressor stage 2
      KAWASAKI ZX-6 RR Ninja

      Comment


      • Si cat costa niste eibach ????

        P.S. Scuze deja sunt(-em) off topic
        http://hondafan.etp.ro/gallery/v/gpoint/

        Comment


        • Originally posted by ionutbratu84 View Post
          Super. Cred ca mai spre februarie am sa dau si eu o fuga la ASKO pentru reglarea jocului termic. Dar pana atunci, am sa dau o fuga ori la ei, ori la CARPATI sa stau de vb cu cineva care stie cu ce se mananca problema asta.
          sa postezi daca ai informatii noi.

          Comment


          • Am luat masina ieri dupamasa de la Polimob, totul ok.
            Am lasat-o afara pana seara. Surpriza cand am plecat cu ea.
            Sunetul a reaparut
            Se complica situatia, totul a fost verificat si e in parametrii. Cred ca va fi extrem de greu de descoperit ce are.
            www.sspbike.ro

            Comment


            • Originally posted by sebi77 View Post
              Am luat masina ieri dupamasa de la Polimob, totul ok.
              Am lasat-o afara pana seara. Surpriza cand am plecat cu ea.
              Sunetul a reaparut
              Se complica situatia, totul a fost verificat si e in parametrii. Cred ca va fi extrem de greu de descoperit ce are.
              Salutare, poate ai mai scris si nu am fost eu atent. Ce ulei are masina? Marca si specificatii .... Se poate prin schimbarea uleiului sa scapi de tacanit.

              Acuma mai e o treaba, eu am facut o tampenie acum 5 ani la fosta masina. O masina foarte buna si care functiona perfect doar ca nu mi se parea mie ca porneste bine. Ea pornea fara nici o problema, doar ca "intaziat", mi se parea mie ca invartea cam mult fata de celelalte. Si uite asa am inceput povestea, de am mers in minim 10 service-uri, in 3 reprezentante , in Iasi , Bacau si Piatra Neamt. Si am schimbat baterie, bord, contact, pompa de motorina, injectoare, ECU, bujii, turbina, sonde, furtunase. Si a durat 1 an, si am cheltuit inca jumate din valoarea masinii, si mi-am scos par alb, nervi si mai mult am stat cu ea pe elevator decat am mers. Si dupa ce am facut toate cele enumerate, si altele care nu mi le mai amintesc si am adus masina in stadiul in care NU MAI PORNEA DELOC.
              Am vandut-o si mi-am luat Accord-ul.

              In concluzie mi-am promis solemn ca NU mai repar o masina care merge niciodata, doar pt ca mi se pare mie ca nu merge perfect.

              Pe mine m-a costat mult distractia, pe tine nu te costa nimic fiind in garantie, dar ai mare grija cine umbla si ce umbla in ea, pentru ca garantia se va termina la un moment dat.

              Comment


              • Originally posted by andreicsa View Post
                Salutare, poate ai mai scris si nu am fost eu atent. Ce ulei are masina? Marca si specificatii .... Se poate prin schimbarea uleiului sa scapi de tacanit.

                Acuma mai e o treaba, eu am facut o tampenie acum 5 ani la fosta masina. O masina foarte buna si care functiona perfect doar ca nu mi se parea mie ca porneste bine. Ea pornea fara nici o problema, doar ca "intaziat", mi se parea mie ca invartea cam mult fata de celelalte. Si uite asa am inceput povestea, de am mers in minim 10 service-uri, in 3 reprezentante , in Iasi , Bacau si Piatra Neamt. Si am schimbat baterie, bord, contact, pompa de motorina, injectoare, ECU, bujii, turbina, sonde, furtunase. Si a durat 1 an, si am cheltuit inca jumate din valoarea masinii, si mi-am scos par alb, nervi si mai mult am stat cu ea pe elevator decat am mers. Si dupa ce am facut toate cele enumerate, si altele care nu mi le mai amintesc si am adus masina in stadiul in care NU MAI PORNEA DELOC.
                Am vandut-o si mi-am luat Accord-ul.

                In concluzie mi-am promis solemn ca NU mai repar o masina care merge niciodata, doar pt ca mi se pare mie ca nu merge perfect.

                Pe mine m-a costat mult distractia, pe tine nu te costa nimic fiind in garantie, dar ai mare grija cine umbla si ce umbla in ea, pentru ca garantia se va termina la un moment dat.
                E foarte corect ce spui. Doar ca tacanitul se tot agraveaza.
                Ulei am 0w20 Honda, exact ce recomanda ei si e al 2 lea schimb facut pana acum.
                E o varianta si cu schimbul de ulei, dar multe altele merg cu uleiul asta si nu au probleme.
                Acum e clar ca tacanitul nu e de la culbutori.
                www.sspbike.ro

                Comment


                • EXISTA O VALVA de presiune pt actionarea VTEC si VTC-ului!tot aia tine presiunea in rampa culbutorilor pt admisie!ma rog,la K20...care este DOHC!ma gandesc ca R18,chiar daca este SOHC tot cu 16V este,are VTEC deci ar trebui verificat daca presiunea pe culbutori este tinuta peste noapte!daca ceva nu functioneza,pana se incarca cu ulei tacane....
                  ex CL7 AT 2006
                  CN1 Sport 2005
                  KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"

                  "The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"

                  Comment


                  • Originally posted by sebi77 View Post
                    E foarte corect ce spui. Doar ca tacanitul se tot agraveaza.
                    ... dar multe altele merg cu uleiul asta si nu au probleme...
                    foarte multi nu stau sa asculte tot timpul motorul. sunt sigur ca sunt mai multe motoare care tacane dar proprietarii nu stiu asta si nici nu-si bat capul. daca se invarte roata si nu face ca taraboanta e ok din punctul lor de vedere.

                    Comment


                    • Originally posted by sebi77 View Post
                      Am luat masina ieri dupamasa de la Polimob, totul ok.
                      Am lasat-o afara pana seara. Surpriza cand am plecat cu ea.
                      Sunetul a reaparut
                      Se complica situatia, totul a fost verificat si e in parametrii. Cred ca va fi extrem de greu de descoperit ce are.
                      Asta e chiar culmea. Pai si aia in service ce naiba ai mai gasit dereglat (sau nu in parametri), de a trebuit reglat!?

                      Si eu am pornit-o azi dimineata, dupa 2 saptamani de stat in ger. A pornit ok (spre surprinderea mea, bateria inca e ok) si evident, dupa 10 minute de mers la ralanti (pana am deszapezit-o), a inceput la un moment dat sa tacane. A durat 2-3 minute si a disparut. Pesemne ca o fi ceva normal, poate ca nu e din cauza jocului termic.

                      Nu are nimeni o schita, un pdf, ceva cu mootrul asta desfacut (partea de distributie)??

                      LE: tacanitul a inceput cand pe pe bord erau 3 liniute la temp apei in motor.

                      Comment


                      • Razvan, cred ca asta cu incarcatul de ulei nu se aplica, pentru ca sebi a spus ca apare tacanitul cand deja se incalzeste putin. Daca tacanea la rece, da.
                        The things you are scared of, are usually the most worth while...
                        If you wanna FLY, at least FLY BLACKsigpic ->

                        Comment


                        • si asta e drept...
                          ex CL7 AT 2006
                          CN1 Sport 2005
                          KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"

                          "The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"

                          Comment


                          • pai da, cand se incalzeste...de la 20-ul ala de ulei....cand ziceam eu ca e prea mic indicele...mi-am luat picioare-n burta. eu merg pe 50. ţacane putin, ca asa suna motorul asta, dar sebi zce ca al lui ţacane mult mai tare
                            HONDA ciVic Type S (FN1) - Injen - Weapon-R - Invidia - COOL IT - Eibach - Drag Wheels - REPSOL - Magnat - Skunk2
                            HONDA CRX DEL SOL VTI (EG2)......in progress
                            vw scirocco mk 1 G60 kompressor stage 2
                            KAWASAKI ZX-6 RR Ninja

                            Comment


                            • Originally posted by ionutbratu84 View Post
                              Asta e chiar culmea. Pai si aia in service ce naiba ai mai gasit dereglat (sau nu in parametri), de a trebuit reglat!?

                              Si eu am pornit-o azi dimineata, dupa 2 saptamani de stat in ger. A pornit ok (spre surprinderea mea, bateria inca e ok) si evident, dupa 10 minute de mers la ralanti (pana am deszapezit-o), a inceput la un moment dat sa tacane. A durat 2-3 minute si a disparut. Pesemne ca o fi ceva normal, poate ca nu e din cauza jocului termic.

                              Nu are nimeni o schita, un pdf, ceva cu mootrul asta desfacut (partea de distributie)??

                              LE: tacanitul a inceput cand pe pe bord erau 3 liniute la temp apei in motor.
                              Identic face si la mine. Pai nu mai stiu ce sa zic, ei au desfacut capacul de la motor au masurat si au observat joc mai mare decat trebuie la culbutori.
                              Ramane acum sa vedem valava de la Vtec daca e ok desi pe tester nu da nici o eroare sau defect.
                              O sa mai postez sapt viitoare cand am noutati.
                              www.sspbike.ro

                              Comment


                              • Originally posted by ionutbratu84 View Post
                                Si eu am pornit-o azi dimineata, dupa 2 saptamani de stat in ger. A pornit ok (spre surprinderea mea, bateria inca e ok) si evident, dupa 10 minute de mers la ralanti (pana am deszapezit-o), a inceput la un moment dat sa tacane. A durat 2-3 minute si a disparut.

                                LE: tacanitul a inceput cand pe pe bord erau 3 liniute la temp apei in motor.
                                Exact la fel a reactionat si a mea. A inceput sa tacane la 3 liniute, apoi zgomotul a disparut.
                                Si la primul 4d lucrurile stateau la fel.
                                Oricum, pana-n 30000 de km nu am avut nicio problema.

                                Comment

                                Working...
                                X