Ce probleme ati avut cu Civicul Mk8 (2006 - 2011)?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Rav View Post
    10500 cea mai mare problema scapa presiune anvelopele si asta doar de cand a inceput sa fie mai rece pe afara si am rulat aprox. 1 luna fara sa verific presiunea, iar cand am verificat-o am realizat stupefiat ca am sub 1 atmosfera in 3 din 4 roti...

    L.E. fmm e o problema generala nu neaparat accord acu am citit ca e civic...
    Problema asta am avut-o si eu dupa ceva timp de mers fara sa verific presiunea. 1.2 atm pe dreapta fata si 1.5 atm pe celelalte roti. "ochiometric" nu vedeam vreo diferenta, dar la trecerile peste denivelari imi parea ca nu mai am suspensiile asa de rigide.

    Comment


    • Salutare,
      Am o Honda Civic 2.2 I-CTDI are 75000km si revizie facuta la 72000 si cred ca am ceva probleme cu masina adica prima problema a inceput in virajele de dreapta imi zdraganea ceva cand o bagam in 1 si apasam pe acelaratie sa plec de pe loc la interval de 2 luni a aparut si in virajele de stanga tot acelasi zgomot (o fi ceva de planetare ?),a doua problema o am de fiecare data cand ploua eu ma trezesc cu apa in stopul de pe spate cel mare de pe mijloc si treb sa scot capacele de la stopuri sa las sa se usuce ca altfel eu am un condes acolo tot timpul (s-o fi spart stopul? ) am gasit si in portbagaj apa iar a 3 problema o am cand pornesc masina si deschid capota la cureaua din dreapta acolo sunt 2 rulmenti nu imi place cum se aude parca nu merge bine curea pe rulmentii aia ,se aude un zgomot urat tot o zdranganeala (chestia asta se schimba ?) sincer nu ma prea pricep la mecanica si imi cer scuze ca nu stiu sa explic piesele respective poate imi dati ceva sfaturi.
      multumesc anticipat
      ticker
      Administrator
      Last edited by ticker; 22-09-10, 13:19.

      Comment


      • Buna Bella si bine ai venit pe forum..
        Te asteptam cu un topic propriu la aria "My Honda" si de ce nu si la intalniri..

        Ca sa iti raspund la intrebari, as avea nevoie de ceva mai multe informatii!

        Ziceai de zdranganit la roti..se intampla doar la prima plecare de pe loc dupa ce a stat mai mult timp sau la fiecare plecare de pe loc sau la fiecare viraj?

        La cea de-a doua problema, daca mai ai garantie, du-te cu ea la service chiar dupa o ploaie si arata-le. Deasemenea ar trebui sa le arati si condensul si sa le atragi atentia de posibilitatea de a se defecta yala haionului. La mine s-a intamplat asta si am reusit sa o repar insa acum 2 ani cand am patit-o, acea yala costa in jur de 200 de euro.
        Daca nu mai ai garantie, gaseste un "minitechnicus" care sa iti dea jos stopul central, sa ti-l etanseze iar mai apoi sa iti etanjeze si imprejurimile acestuia.

        Daca gasesti apa in portbagaj e posibil sa se fi crapat chederul si sa se infiltreze prin aceea fisura.

        Legat de cea de-a treia problema pe care o descri, tind sa cred ca te referi la fuliile pe care se invarte cureaua (nu ai nici un rulment pe acolo) iar despre astea nu stiu ce sa zic...Cere si opinia unei persoane avizate pentru ca fiind diesel, e posibil sa te insele (comparativ cu o benzinara).
        Mai exista un aspect: ce fel de ulei ai bagat in ea? Daca ai pus 5W40 Mobil 0(zero), fugi de urgenta si schimba-l ori cu Honda 0W30 ori cu Castrol Edge TurboDiesel 0W30. Eu mi-am luat teapa asta la o superoferta de revizie si dupa 3k nu mai suportam masina! Totul s-a schimbat cand am pus din nou ulei de care trebuie!

        LE: vezi ca diseara avem o mini intalnire nocturna si poate apari si tu cu masinoiul... Ca sa vezi unde, poti intra pe topicul de intalniri Hondafan=>Bucuresti=>Intalniri nocturne
        ......*** HD-08-EFK ***...... .. .....*** HD-12-DEE ***
        ..........Daca ma claxonezi in trafic am sa iti spun ce a zis Clarkson despre masina ta !!!

        Comment


        • Aia cu cursul apei in portbagaj o am si eu, a fost la service si mi-au schimbat o parte din luneta si chederul si acum curge prin cealalta parte ...cred ca ai ce-i face doar daca iti etansezi singurel stopul si hayonul (nu stiu daca e cu i sau y).
          Ex - Honda CIVIC 5D 1.8 M/T SPORT - Milano Red
          In cautare de altceva

          Comment


          • Originally posted by Bodo View Post
            Buna Bella si bine ai venit pe forum..
            Te asteptam cu un topic propriu la aria "My Honda" si de ce nu si la intalniri..

            Ca sa iti raspund la intrebari, as avea nevoie de ceva mai multe informatii!

            Ziceai de zdranganit la roti..se intampla doar la prima plecare de pe loc dupa ce a stat mai mult timp sau la fiecare plecare de pe loc sau la fiecare viraj?

            La cea de-a doua problema, daca mai ai garantie, du-te cu ea la service chiar dupa o ploaie si arata-le. Deasemenea ar trebui sa le arati si condensul si sa le atragi atentia de posibilitatea de a se defecta yala haionului. La mine s-a intamplat asta si am reusit sa o repar insa acum 2 ani cand am patit-o, acea yala costa in jur de 200 de euro.
            Daca nu mai ai garantie, gaseste un "minitechnicus" care sa iti dea jos stopul central, sa ti-l etanseze iar mai apoi sa iti etanjeze si imprejurimile acestuia.

            Daca gasesti apa in portbagaj e posibil sa se fi crapat chederul si sa se infiltreze prin aceea fisura.

            Legat de cea de-a treia problema pe care o descri, tind sa cred ca te referi la fuliile pe care se invarte cureaua (nu ai nici un rulment pe acolo) iar despre astea nu stiu ce sa zic...Cere si opinia unei persoane avizate pentru ca fiind diesel, e posibil sa te insele (comparativ cu o benzinara).
            Mai exista un aspect: ce fel de ulei ai bagat in ea? Daca ai pus 5W40 Mobil 0(zero), fugi de urgenta si schimba-l ori cu Honda 0W30 ori cu Castrol Edge TurboDiesel 0W30. Eu mi-am luat teapa asta la o superoferta de revizie si dupa 3k nu mai suportam masina! Totul s-a schimbat cand am pus din nou ulei de care trebuie!

            LE: vezi ca diseara avem o mini intalnire nocturna si poate apari si tu cu masinoiul... Ca sa vezi unde, poti intra pe topicul de intalniri Hondafan=>Bucuresti=>Intalniri nocturne
            zdranganitul de la roti il am la fiecare viraj cand plec de pe loc , in mers cand fac viraje nu se aude absolut nimic .. apropo de ulei chiar nu stiu ce ulei au bagat pentru ca revizia mi-au facuta la reprezentanta in germania Iti multumesc pentru sfaturi sper sa rezolv la garantie cu apa daca nu poate merge etansat cu silicon transparent .In rest masina este bestiala la viteza ...

            Comment


            • aham.. cand te mai duci la service, roaga-i sa iti verifice cuplul de strangere la amortizoare si protctoarele de praf de la fuzetele de pe fata ..

              Nu baga silicon transparent pt ca o sa tina la fel de bine cum tine un mort cu mana! Gasesti mastic bison care face o treaba foarte buna (asta pentru etansarea stopului) si mai gasesti banda adeziva de etansat ferestre pentru impiedicarea scurgerilor de apa in portbagaj.
              Deasemenea, recomand ca la prima revizie sa insisti sa iti umple cu vaselina mufa de la yala haionului.

              Poate dai o fuga diseara la o nocturna si apuc sa iti ascult si motorul... mai ales ca poate vine si Taz care are tot 2.2..
              ......*** HD-08-EFK ***...... .. .....*** HD-12-DEE ***
              ..........Daca ma claxonezi in trafic am sa iti spun ce a zis Clarkson despre masina ta !!!

              Comment


              • Va salut.NU stiu daca chiar este o problema ... cineva mi`a spus ca este normal sa faca asa ... dar mai bine va intreb pe voi ca sunt sigur ca stiti mai bine.De o luna aproximativ cand folosesc clima si sunt oprit (pt ca numai asa imi pot da seama ca se vede ) sub masina imi apare apa ... sau un lichid care eu cred k este apa ... nu are culoare si "arata" ca apa. Este normala aceasta aparitie sau am eu o problema ... ??? Va multumesc in rest totul bine ma chinui sa imi gasesc niste gume de iarna mai ieftine pe 17 Va salut!!!
                http://hondafan.etp.ro/gallery/v/gpoint/

                Comment


                • Originally posted by gpoint View Post
                  Va salut.NU stiu daca chiar este o problema ... cineva mi`a spus ca este normal sa faca asa ... dar mai bine va intreb pe voi ca sunt sigur ca stiti mai bine.De o luna aproximativ cand folosesc clima si sunt oprit (pt ca numai asa imi pot da seama ca se vede ) sub masina imi apare apa ... sau un lichid care eu cred k este apa ... nu are culoare si "arata" ca apa. Este normala aceasta aparitie sau am eu o problema ... ??? Va multumesc in rest totul bine ma chinui sa imi gasesc niste gume de iarna mai ieftine pe 17 Va salut!!!
                  Nu este o problema,asa este la toate.
                  '08 Honda Civic Sedan 1,8 ES M/T , Neutron Blue
                  http://hondafan.etp.ro/gallery/v/dungatu/
                  Ochi pentru ochi...iar lumea va sfarsi oarba.

                  Comment


                  • E perfect normal, si din AC-ul de acasa curge apa.

                    Comment


                    • Va multumesc mult ...
                      http://hondafan.etp.ro/gallery/v/gpoint/

                      Comment


                      • am eu o vorba cand un AC indiferent ce echipeaza.... curge (indiferent pe unde curge).....inseamna ca functioneaza domne'..
                        @gpoint: e normal deoarece orice aparat de aer conditionat la functionarea in regim de rece, dezumidifica (mai mult sau mai putin in functie de cata umiditate ai in habitaclu)
                        Honda HRV 1.5 M/T, White Orchid Pearl

                        Comment


                        • Nu tine de umiditatea din habitaclu decat in primele minute de la pornirea climei... Cand trece pe "fresh air" cantitatea de condens ce se scurge sub masina e direct proportionala cu umiditatea aerului DE AFARA.

                          Comment


                          • corect
                            Honda HRV 1.5 M/T, White Orchid Pearl

                            Comment


                            • Salutare,
                              Am citit primele ~50 de pagini azi din cadrul aceste sectiuni )) ... pot spune ca dupa o zi incarcata la munca, citirea multor postari din primele 50 pagini, m-a facut sa zambesc, ba chiar sa rad in hohote ) ... a nu se intelege cum ca radeam de problemele altora, nicidecum, ci de modul de abordare a "problemei", aceasta fiind treaba cu "greierasii" ) ... DERANJ! ...
                              Personal nu (cred ca) am aceasta problema, cert este ca merg mai tot timpul cu muzica undeva 20+, iar atunci cand volumul este sub 20, clar merg cu ea foarte turata si-mi place sa aud sunetul motorului :X ) ... nici urma de greierasi )

                              Okey, revenind ontopic, masinuta mea implineste zilele astea 100 000 km. Probleme cu ea ... hmm... oglinda stanga nu se mai rabateaza din buton, doar daca e ajutata, asta am observat cand am fost in Romania, ca atunci am fost nevoit s-o folosesc. Am incercat s-o "ung" cu tot felul de spray-uri dedicate, nimic ... nici nu ma obosesc sa merg sa vad ce are .. ca aici nu o folosesc deloc.

                              Am vazut de altfel, ca multi spun ca au problema cu trasul dreapta de obicei. Eu am avut o problema de genul (tragea intr-o parte, nu mai retin in care), insa asta a fost dupa ce am luat o "denivelare" a asfaltului de prin Oradea (era gen sleaurile acelea formate de la masinile cu gabarit mare), moment in care am facut o galma urata pe cauciucul dreapta, iar apoi am schimbat cauciucurile fata. Cred doar ca nu echilibrasera ei rotile calumea, ca m-am intors dupa ce am observat, au mai pus ceva plumbi p-acolo .. mi-au zis ca si janta este putin "avariata", insa doar un ochi fin vede asta ... acum "resimt problema" doar daca drumul e inclinat intr-o oarecare parte ) ...
                              Ca fapt divers, exista posibilitatea ca si drumurile sa fie putin convexe, ca sa se scurga apa de pe carosabil, poate si de aici gandul ca trage masina dreapta. (zic si eu ) ).

                              Alte probleme ... nu prea au fost slava Domnului, sau poate nu-mi mai aduc eu aminte de ele ...

                              Ar mai fi cateva lucruri de zis, insa eu nu le-as numi probleme din cauza masinii ... gen:
                              - ciobiturile de pe capota (lucru pe care-l observ la MAI TOATE MASINILE, chiar si aici in Finlanda, unde, vara se spala soseaua, UNEORI)
                              - zgarieturi pe plasticul bordului (o fi el material mai "prost", insa sigur a fost zgariat de cineva, ca doar nu se zgaria din neant ) )
                              - consum de ulei (in cazul meu, stiu si de ce a consumat acel ulei, reprize scurte de kick-down-uri si zile intregi de schimbat doar pe rosu .. sau cateva momente ceva cam dese de taiere a gazului, incercand sa dai totul din ea ) )
                              - ciobiturI pe parbriz nu am, insa am o ciobiturA facuta de curand pe partea dreapta, chiar la intrarea in Finlanda pe autostrada ... unde al dracu ghinion, chiar nu prea sunt pietre)
                              - cred ca ma lasa bateria, insa asta sigur nu e o problema, o trec la consumabile )


                              Una peste alta, eu unul sunt EXTRAVAGANT de multumit de aceasta masina ... chiar nu ma asteptam la atatea de la aceasta masinuta.


                              Seara placuta tuturor forumistilor!

                              Comment


                              • Am si eu o curiozitate, daca tot ai ajuns in jur de 100 000 km.Ai avut in astia 100k km probleme cu ambreiajul? a fost schimbat pana acum? daca da la cati km?
                                Stiu ca nu e foarte relevant si difera de stilul de condus al fiecaruia, dar e doar o curiozitate de-a mea.

                                Multumesc.
                                CIVIC 5D 1.8i-VTEC Sport M/T BlackPearl

                                http://hondafan.etp.ro/gallery/v/puresoul/

                                Comment

                                Working...
                                X