Ce probleme ati avut cu Civicul Mk8 (2006 - 2011)?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Da, corect, si la mine "da in nas" ar fi descrierea cea mai buna.

    Comment


    • Dati-mi va rog un link sau ceva
      Honda Civic 5D 1.8 i-VTEC 6 M/T 2008 Sport, Orange Tangerine, Yokohama Advan Neova AD08
      This message was printed on recycled bytes.

      Comment


      • Aici odata: http://hondafan.ro/forum/showthread.php?t=9276
        Mai era un topic pe tema asta dar a fost sters se pare.
        Asta ce a mai facut de a fost sters?????? WTF se intampla pe forumul asta?
        Nu m-am implicat in certurile de pe aici dar chiar incep sa ma enervez.
        Topicul ala cu ce a deranjat?

        Comment


        • Mai este si acesta:
          http://www.hondafan.ro/forum/showthread.php?t=6218
          JAZZ 1.4 i-DSi ES

          Comment


          • Multumesc de ajutor, ma dor ochii de la cat s-a scris, scuze ca nu le-am observat inainte.
            Saptamana aceasta incerc sa ajung la un service sa vad daca imi pot schimba pedala de ambreiaj, intreb si de problema asta, sa vedem ce noroc am.
            Honda Civic 5D 1.8 i-VTEC 6 M/T 2008 Sport, Orange Tangerine, Yokohama Advan Neova AD08
            This message was printed on recycled bytes.

            Comment


            • Originally posted by Seth View Post
              Aici odata: http://hondafan.ro/forum/showthread.php?t=9276
              Mai era un topic pe tema asta dar a fost sters se pare.
              Asta ce a mai facut de a fost sters?????? WTF se intampla pe forumul asta?
              Nu m-am implicat in certurile de pe aici dar chiar incep sa ma enervez.
              Topicul ala cu ce a deranjat?
              A fost atinsa "mult prea laudata" si "super-cantata" fiabilitate.
              S-au suparat dealerii & Co?

              Comment


              • Am mai intrebat, dar nu am primit raspuns exact: are cineva problema cu ambreiajul la Civic 1.8 5D, facelift? Sau, mai bine, stie cineva daca modelul facelift are acelasi kit de ambreiaj ca cel precedent?
                '18 Honda Civic Type-R FK8, 2.0 VTEC Turbo, 320 HP, Championship White
                '10 Honda Civic Type-R FN2, 2.0 i-VTEC. 201 HP, Championship White
                Ex '10 Honda Civic 5D FK2, 1.8 i-VTEC, 140 HP, Milano Red

                "Without music, life would be a mistake" - Friedrich Nietzsche

                Comment


                • Eu am 100.000 de mii de kilometri cu un Civic 5D executive. Singura problema dupa drumurile din Romania inlocuire amortizoare fata, bielete directie si bucsi bara stabilizatoare.

                  Comment


                  • Originally posted by grasoo View Post
                    Eu am 100.000 de mii de kilometri cu un Civic 5D executive. Singura problema dupa drumurile din Romania inlocuire amortizoare fata, bielete directie si bucsi bara stabilizatoare.
                    Grasso as fi curios cat te-au costat respectivele reparatii si unde le-ai facut.

                    Si acum sa ne distram putin. Masina din semnatura la aproximativ 35.000 km :

                    - inlocuit ceva pe fata (sper sa fi inteles eu bine si ar fi capete de bara ?)
                    - inlocuit puntea spate - dragii nostri orezari ne iau putin la misto, cu alte cuvinte pe spate exista niste bucsi care in timp se duc si incepe sa trancane pe spate. Singura solutie - inlocuit puntea cu totul (pretul in jur de 600 euro + manopera)
                    - cutia agata in 2 si 4 - au gasit ceva urme pe treapta 2, 4 nu se vedea nimic - schimbate sincroane si parca si pinioane + tije care ar fi fost putin strambe
                    - ambreiajul este pe la jumatate adica tine in jur de 50-60.000 km prin Bucuresti
                    - cd player-ul kaput - disc error - inlocuit cu totul
                    - placute frana schimbate - pe fata al 2 lea set, pe spate primul
                    - pe la 18.000 km am schimbat caseta de directie - acum se pare ca usor usor se vrea din nou schimbata


                    Din pct meu de vedere recunoscuta fiabilitate Honda cred ca va suferi "modificari" pe viitor. Eu unul nu ma asteptam la atatea in 35.000 daaar..... n-avem incotro. Sau de fapt avem : schimbam masina/marca. Momentan nu ma deranjeaza, au fost pe garantie dar nu pot sa nu-mi pun problema la ce sa ma astept pe viitor

                    Ce-i drept este o masina rigida pe niste drumuri infecte, trafic asemenea etc, exista circumstante atenuante dar nu indeajuns de atenunante. Cand alte masini reusesc sa sara de 100.000 fara probleme pe aceleasi drumuri (Toyota Avensis a unui prieten a ajuns la 130.000 cu suspensiile originale si credeti-ma ca nu a protejat-o) parca incepi sa privesti un pic diferit lucrurile.

                    Apropos de tremurul ambreiajului si "datul in nas". Am avut si eu aceste simptome si au disparut dupa ce am schimbat benzina, mergeam cu OMV 95. Poate o functiona si la voi .

                    Voi cu ce va mai laudati ??
                    '07 Civic 5D Executive, 2.0 I-VTEC M/T, Audi Ipanema Brown

                    "Binele o duce rau in Romania"

                    Comment


                    • Ai avut ceva belele cu masina. Nu generaliza. Asta nu inseamna ca Honda nu e o marca fiabila. Poate ai avut tu ghinion de ti-au picat atatea. Toate marcile in ziua de azi au unele probleme.

                      Din problemele relatate de tine, cunosc doar 2, care sunt ft adevarate:
                      1.puntea spate a carei bucsi sar in timp si incepe sa troncane
                      2.ambreiajul (dar aici depinde mult si de stilul de condus)
                      ex.Civic i-CTDi ; Accord i-DTEC & X6 3.0d

                      Comment


                      • Nu generalizez cu nimic. Mai am un prieten cu aceeasi masina caruia la 12.000 cilindrul de ambreiaj pe care l-am schimbat si eu apropo uitasem de el iar acum se pare ca l-a apucat iar, la 47.000 compresorul de aer conditionat, la mine caseta de directie etc, asta ti se pare tie fiabilitate ?
                        Cu parere de rau asta nu mai e ghinion. Am sa-l rog si pe el sa-ti faca o scurta relatare, apropo lui pana la 10.000 masina ii tot manca ulei.

                        Chiar radeam ieri cu el la Asko in service faceam o mica statistica : din vreo 10 masini 7 erau Civic 5D restul 1 CRV, si 2 x Accord CL7.

                        Poate m-am exrpimat eu gresit nu e vorba de Honda in general stiu ca toate masinile au probleme (insa am si cu ce sa compar si nu sunt nici la prima masina), ci de modelul in cauza insa ca si posesor al unui model iti dai seama ca-mi pun problema daca imi voi mai lua Honda sau nu pe viitor. Pentru mine nu conteaza ca S2000-ul sau Accord-ul sau CRV-ul or fi fiabile, pe mine ma doare de Civic si implicit de mine. Spre exemplu rar am vazut un Civic Sedan in service, nu degeaba cand am intrebat mecanicii in Service acum 2 ani daca e vreo diferenta de fiabilitate intre 5D si Sedan au sustinut in cor Sedanul si zic bine si care e motivul, vreau argumente - e "Made in Japan".

                        Pe de alta parte poate momentan sunt calm, deh garantia si se rezolva.... insa :

                        - caseta de directie - in jur de 1300 euro
                        - puntea spate - in jur de 600 euro
                        - kit-ul de ambreiaj - in jur de 300 euro
                        - cutia de viteze - nu stiu dar ma ia cu durere de cap

                        etc, la care mai adauga si manopera, si toate astea la 35.000 km ???? fa abstractie de garantie, cum ti se mai pare ?


                        Oi fi fan Honda, mi-a placut foarte mult masina insa de fel sunt realist si lucrurile astea ma pun pe ganduri. Daca altora de pe forum le e jena, nu percep ca bate una sau alta sau poate din mandrie nu le spun asta e problema lor insa problemele sunt reale si nu inventate de mine si din pacate asta e tot ceea ce conteaza. Nu sunt inca dezamagit insa nici n-as vrea sa apuc in directia asta....
                        '07 Civic 5D Executive, 2.0 I-VTEC M/T, Audi Ipanema Brown

                        "Binele o duce rau in Romania"

                        Comment


                        • Aici ai dreptate. Garantat e diferenta intre cele made in Japan si restul. Ce sa iti mai zic, sper sa nu mai ai probleme cu masinutza. Caseta de directie inainte sa ti-o inlocuiasca, ce simptome avea sa zic asa?
                          ex.Civic i-CTDi ; Accord i-DTEC & X6 3.0d

                          Comment


                          • La denivelari mici gen piatra cubica in zona din fata volanului pe unde e vitezometrul se aude o troncaneala ca si cum s-ar lovi doua table, mi-e dificil sa ti-l compar, e un sunet aparte de parca 2 table subtiri s-ar lovi, asta intial si spre acutizare incepe sa troncane, e imposibil sa nu simti si auzi.

                            Ma rog KMR a fost deschizatorul de drumuri iar eu al doilea, le-am asfaltat .
                            '07 Civic 5D Executive, 2.0 I-VTEC M/T, Audi Ipanema Brown

                            "Binele o duce rau in Romania"

                            Comment


                            • Sa scriu si aici problemele de la un Civic Sedan, poate nu mai ravniti la el:

                              - chedere geam schimbat; face la fel, dar acum stiu eu ce sa-i fac
                              - pedala de ambreiaj scartaie: unsa si acum schimbt nush ce bucsa
                              - discuri fata ovalizate la 40k
                              - caseta directie schimbata la 40k
                              - climatizare bulita; schimbat nush ce senzor de prin bord;
                              - bord si plastice care scartaie, lupta continua cu greierii
                              - scaune fata care scartaie (tapiteria de burete din ele, nu sina sau alta articulatie)
                              - acum ca ati spus de puntea spate, sunt convins ca si la mine s-au dus bucsile, este foarte zgomotoasa, deci pana iese din garantie, in octombrie, ar trebui sa rezolv si asta
                              - ambreiaj care hatzana; nu are rezolvare deocmadata
                              "Liniutele sunt pentru masini rapide, curbele sunt pentru soferi rapizi" - un film

                              '08 Civic Sedan ES 1.8 M/T Neutron Blue

                              Comment


                              • Chestia cu puntea spate e nasoala rau de tot, sa tot schimbi punti de 600 de eur ptr niste bucsi mi se pare aiurea RAU DE TOT.
                                LA sedan totusi nu e altfel puntea spate, tot aceeasi problema se manifesta si la acest model?
                                http://hondafan.etp.ro/gallery/v/den1grator/

                                Comment

                                Working...
                                X