Ce probleme ati avut cu Civicul Mk8 (2006 - 2011)?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by toto
    nu sunt eu fan romania, dar nu e vorba de tara...toata lumea se plange de vopsea...si din tari mai cu staif...vezi civinfo.com.

    eu deja am capatat o manie...sa ma uit la capotele masinilor de alte marci si sa vad daca tot asa sunt de ciuruite si nu prea am vazut...

    la capitolul asta si un logan ne face...
    Pai cum o fi sa iei o pietricica cu 80-90 ...si cum e sa o iei cu >120 km/h ?!?!?

    Comment


    • Problemele dupa 2000 km:

      1. Vopseaua se zgarie usor (penal pentru pretul si ceea ce se doreste de la aceasta masina);
      2. Motorul pretentios la benzina, inca fac teste pe el; Trage f bine dar nu perfect;
      3. La ambele roti pe fata, la dumb-uri se aude cloncanit; sa fie bucse, amortizoare, nu stiu;
      4. La plecare de fiecare data se aude un CLANC metalic, ulterior nu se mai aude; Zici ca e o bucata de fier care tine masina si cand pleci se deblocheaza;

      Cam atat, in rest e ok. Este o masina care arata si ma simt in ea deosebit, asta mentine spiritul pozitiv.
      B-55-MSS Civic 5D 1.8 Black '08 Tottenham Hotspur 4 life!

      Comment


      • la 1 - asa este, n-ai ce sa ii faci decat revopsire / folie / ceara protectoare, in ordinea eficientei.
        la 2 - vezi testele facute de razvanp. in legatura cu benzina, are un tabel postat pe forum la sectiunea accord parca.
        pentru 3 si 4 mergi la service, vezi la asko
        la 3 ai 2 optiuni - a. tampon de amortizor desprins, e usor de pus la loc sau eventual schimbat sau - b. nu se stie de la ce eu am senzatia la gropi / linii de tramvai, ca ma depasesc rotile fata.
        la 4 se desface partea de jos in fata se da jos o piesa si se curata / se da cu un spray ceva solutie pe acolo si se pune la loc. sunetul dispare
        Civic '07 2.2 i-ctdi sport B - 75 - SHO
        Florarie cu livrare in Bucuresti -> www.2butterflies.ro sau puteti sa imi dati un tel. la 0721.24.54.06. Membrii hondafan.ro au reducere / transport gratuit

        Comment


        • Salut,
          La 6500km de pana acum:
          1. greseala mea : am acrosat un refugiu de tramvai in prima saptamana dar s-a rezolvat cu casco + o amenda de la circulatie. Mi-a mai ramas coltul de la bara fata care mai iese din clema.
          2. de consum sunt relativ multumit (adik se putea si mai bine) ca am 9.3% (in 6500km) media pe BC
          3. parca ar mai avea nevoie de ceva cuplu (daca nu sunt sarit de 4000 de ture nu prea am sanse la depasiri) sper ca se va rezolva daca montez CAI.
          4. mai sunt cateva mici zgarieturi superficiale de la boscheti pe laterale dar pe capota nu am observat nici una de la pietre.
          In rest nu am nemultumiri. E o masina calitativ buna (isi merita banii).
          Ex - Honda CIVIC 5D 1.8 M/T SPORT - Milano Red
          In cautare de altceva

          Comment


          • Originally posted by dumi_id View Post
            Salut,
            La 6500km de pana acum:

            3. parca ar mai avea nevoie de ceva cuplu (daca nu sunt sarit de 4000 de ture nu prea am sanse la depasiri) sper ca se va rezolva daca montez CAI.
            Nu se rezolva cu CAI, pe site-ul K&N castigul de 5-6 hp folosindu-se K56 Intake Kit se obtine undeva intre 5200-6200 RPM asadar nu exista solutii pentru valoare specificata de tine.

            Nici mie nu mi-a placut la inceput faptul ca pana in 3600 RPM era cam puturoasa dar in timp am invatat sa o tin intr-o plaja de turatii care chiar imi confera tot ce doresc de la orice masina mixta in materie de putere.

            Faptul ca nu poti sa depasesti decat peste 4000 RPM este un lucru pe care nu doresc sa-l aprofundez, ma limitez sa spun ca nu te cred.

            Ba mai mult, imi pare rau sa te dezamagesc dar, asa cum este conceput acest tip de motor, iVTEC nu cred ca in forma sa standard vei reusi sa obtii ceva mai mult cuplu sub 4000 RPM...doc,achim,razvan p,etc pot sa-ti confirme/infirme eventual...

            Daca nici asa sau nu esti convins exista si alte forumuri, europene, care desi sunt in alta limba, trag pe scurt aceleasi concluzii .

            Kick-ul VTEC aici incepe, exista un post BogdanCTR care arata foarte bine punctul de la care acesta incepe...vrei altfel...change the car.

            Un atelier de tuning pentru honda nu stiu daca exista in Austria, DE, probabil hondatu te poate lamuri mai pe larg in schimb se pot pune intrebarile:

            1. De ce iti trebuie mai multa putere/cuplu/hp sau cum vrei sa-i spui ?

            2. Esti dispus sa bagi 10k-15k EUR in masina :-O?


            Comment


            • Originally posted by tottenham_1882 View Post
              Problemele dupa 2000 km:

              1. Vopseaua se zgarie usor (penal pentru pretul si ceea ce se doreste de la aceasta masina);
              2. Motorul pretentios la benzina, inca fac teste pe el; Trage f bine dar nu perfect;
              3. La ambele roti pe fata, la dumb-uri se aude cloncanit; sa fie bucse, amortizoare, nu stiu;
              4. La plecare de fiecare data se aude un CLANC metalic, ulterior nu se mai aude; Zici ca e o bucata de fier care tine masina si cand pleci se deblocheaza;

              Cam atat, in rest e ok. Este o masina care arata si ma simt in ea deosebit, asta mentine spiritul pozitiv.
              1. Sunt perfect de acord.

              2. Ce intelegi tu prin urmatoarea fraza: "Acest motor trage perfect." Te intreb pentru ca in functie de raspunsul tau pot sa apreciez si eu cand un motor trage perfect si cand nu sau pot sa-mi dau seama eventual ca am posibile probleme pe care nu le-am stiut pana acum.

              3. La toate se aude asa. Structura de articulatii si amortizoare este SPORT / MAI TARE. Si totusi sa spui ca dupa 2k km acestea sunt probleme este un pic cam exagerat. O masina are nevoie de 10k km pe drumurile din Rom pentru a se aseza din incheieturi complet.

              Si eu am avut aceleasi nemultumiri cu privire la ea, era prea tare, mi se parea ca troncanea mereu, "ne-am iubit" si "ne-am certat" foarte repede la inceput dar pe urma ne-am impacat si am inteles plus-urile cat si minusurile sale.

              4. Aici nu ma pot pronunta. Nu am experimentat aceasta problema.

              Comment


              • Stiam ca cuplul maxim (nu puterea maxima) e in jurul valorii 4200 sau de la 4200 pana la 5000 deci aici vroiam sa stiu daca se mai poate corecta ceva.
                Cama intra in functiune de la 3500 ture (se si aude diferenta) , e si un filmulet pe net (youtube.com - i-vtec).
                Deja cu 10k E in plus imi luam orice alta masina cu mai mult de 200CP (FN2-ul e vro 28000E parca, deci cu 8000E mai mult).


                Sigur exista service-uri in HU specializate in tunning....mai astept raspunsurile voastre
                Ex - Honda CIVIC 5D 1.8 M/T SPORT - Milano Red
                In cautare de altceva

                Comment


                • Cand spun ca masina nu trage perfect este atunci cand calci pedala la fund de la 2000 rpm si te duci pana la 7000 rpm si simti mici intreruperi in momentul cresterii turatiei..
                  B-55-MSS Civic 5D 1.8 Black '08 Tottenham Hotspur 4 life!

                  Comment


                  • Inainte de Civic 1,8 pe benzina am avut un 320d si un vw 2.0 tdi, al caror cuplu este incomparabil fata de cel al civicului.
                    Tot ce pot sa spun este ca, din punctul meu de vedere senzatia pe care o am la volanul civicului face diferenta....nici nu mai vreau sa aud de diesel in viata mea.
                    Sa nu uitam (nu sunt specialist in motoare, dar asta am observat) ca pe turometru la civic avem 8000 rpm, iar abia pe la 4000 ture motorul are dinamica/cuplul maxim, moment pe care un turbo diesel 2.0 de la vw il atinge cam la 1850 ture (dinamica care deasemenea devine liniara pe la 4000 de ture).
                    In concluzie, desi mi-au trebuit cateva mii de km sa invat cam cum se conduce o honda pe benzina...acum am uitat de cuplul nemaipomenit al dieselului...si cred ca o sa-mi aduc aminte la pensie, daca pana atunci nu vom conduce cu toti biciclete
                    2014 Civic Hatch 1.8 A/T

                    Comment


                    • Am deja 2100 km:

                      1. Se mai intampla la cineva ca dupa ce merge mult masina cu AC pornit, in momentul opririi motorului, undeva in dreapta sa fasaie ceva vreo 15 min? Raceste instalatia sau ce face?

                      2. Pana acum topul bezinelor este: 1.Top Premium 99+ de la Petrom 2. Efix 95 de la Rompetrol 3. Carrera 95 de la PETROMV.

                      3. Consumul in Buc 11.5, iar mers pe autostrada si la drum intins cam 8.3. Mi se pare mult.

                      4. Cu AC pornit in momentul in care cu a doua bagi piciorul pana la fund are cateva mici intreruperi pe la 4000 rpm, nu stiu de ce... Plus ca masina trage mult mai bine cand accelerezi treptat si nu cand bagi piciorul pana la fund.

                      5. Stie cineva, in momentul in care ma duc la service sa fac revizia la 10000 km, imi schimba ei posesorul pe cartea de service? Eu am luat masina de la cineva care a adus-o din Ungaria.
                      B-55-MSS Civic 5D 1.8 Black '08 Tottenham Hotspur 4 life!

                      Comment


                      • La 4000 de rpm se decupleaza compresorul A/C.
                        '07 Accord 2.0 ES Dark Mocha
                        '98 Civic Sedan 1.6 VTi New Vogue Silver

                        Comment


                        • Eu credeam ca merge in continuare.....e mai bine asa.....
                          Ex - Honda CIVIC 5D 1.8 M/T SPORT - Milano Red
                          In cautare de altceva

                          Comment


                          • Originally posted by Lith View Post
                            La 4000 de rpm se decupleaza compresorul A/C.
                            pe bune...?!?
                            mi se pare super-tare...


                            Originally posted by tottenham_1882 View Post
                            Am deja 2100 km:
                            1. Se mai intampla la cineva ca dupa ce merge mult masina cu AC pornit, in momentul opririi motorului, undeva in dreapta sa fasaie ceva vreo 15 min? Raceste instalatia sau ce face?

                            2. Pana acum topul bezinelor este: 1.Top Premium 99+ de la Petrom 2. Efix 95 de la Rompetrol 3. Carrera 95 de la PETROMV.

                            3. Consumul in Buc 11.5, iar mers pe autostrada si la drum intins cam 8.3. Mi se pare mult....
                            1. eu n-am observat la mine...!
                            2. eu am bagta numai 95 pana acum...
                            3. real sau pe bord...? daca e real, in buc e ok, dar pe autostrada, daca mergi linistit, 130-140 km/h, ar trebui sa-ti ia 7...!!!
                            Last edited by hondatu; 19-08-08, 14:50.
                            nu te pune cu prostul ca are mintea odihnita (ignorance is bliss)...

                            Comment


                            • Originally posted by toto
                              2. eu am bagta numai 95 pana acum...

                              De care ai bagta de 95? Efix, Petrom, Carrera, Lukoil, de care?
                              "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
                              "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

                              Comment


                              • la inceput mol, pe urma petrom, iar in ultimul timp efix...
                                nu te pune cu prostul ca are mintea odihnita (ignorance is bliss)...

                                Comment

                                Working...
                                X