Salutare,
am o Honda Civic Type S 2.2L I-CDTI din 10/2008.
Acum vre-un an am inceput sa aud un zgomot de ventilator turat la maxim. Erau ventilatoarele din fata motorului. Daca porneam AC-ul se opreau pentru cateva secunde si apoi porneau iarasi continuand sa functioneze intermitent (AC-ul functioneaza bine). Dupa ce am observat problema asta, am vazut la plecarea de la semafor ca masina lasa fum in spate.
Am fost la Honda si mi-au zis ca trebuie schimbata galeria ca e crepata si din cauza ca nu are presiune in sistemul de avacuare de accea pornesc ventilatoarele. Mi-au cerut 1300 de euro. Pretul fiind cam mare, am comandat galeria din UK si a montat-o un mecanic pe care il stiu.
Totul a decurs ok dar problema nu a disparut.
Vreau sa mentionez ca atunci cand dau drumul la AC miroase ingrozitor cateva minute.
Cand merg ventilatoarele se si simte un miros de incins. Cand pornesc ventilatoarele se aude si un sunet ca de un releu, banuiesc ca e releul de actionare al lor.
Cand nu e activa problema asta (ventilatoarele nu sunt turate la maxim) masina merge perfect, fara fum si miros.
Aveti ceva idei?
am o Honda Civic Type S 2.2L I-CDTI din 10/2008.
Acum vre-un an am inceput sa aud un zgomot de ventilator turat la maxim. Erau ventilatoarele din fata motorului. Daca porneam AC-ul se opreau pentru cateva secunde si apoi porneau iarasi continuand sa functioneze intermitent (AC-ul functioneaza bine). Dupa ce am observat problema asta, am vazut la plecarea de la semafor ca masina lasa fum in spate.
Am fost la Honda si mi-au zis ca trebuie schimbata galeria ca e crepata si din cauza ca nu are presiune in sistemul de avacuare de accea pornesc ventilatoarele. Mi-au cerut 1300 de euro. Pretul fiind cam mare, am comandat galeria din UK si a montat-o un mecanic pe care il stiu.
Totul a decurs ok dar problema nu a disparut.
Vreau sa mentionez ca atunci cand dau drumul la AC miroase ingrozitor cateva minute.
Cand merg ventilatoarele se si simte un miros de incins. Cand pornesc ventilatoarele se aude si un sunet ca de un releu, banuiesc ca e releul de actionare al lor.
Cand nu e activa problema asta (ventilatoarele nu sunt turate la maxim) masina merge perfect, fara fum si miros.
Aveti ceva idei?
Comment