Salutare,
am zis sa cer si parerea voastra pentru problema mea.
De ceva timp, cam un an, au inceput simtomele. La inceput nu am crezut ca ar duce la o problema.
Cand mergeam cu masina, cateodata se auzea un ventilator care mergea in continuu, cand dadeam drumul la clima (nu doar la ventilatie) ventilatorul se oprea si mergea cateva secunde apoi se oprea si tot asa.
Am zis ca nu e bai asa ca asa am tinut-o cam pana acum, nu se intampla foarte des. Cand auzeam ventilatorul dadeam drumul la clima si dupa ceva timp ventilatorul nu mai pornea de nebun.
Vreau sa precizez ca simteam cateodata si fum in masina, am crezut ca trebuie dezinfectata clima, ceea ce am si facut. Din pacate mirosul imputit (scuze de expresie) revenea imediat. O amestecatura de gaze si miros de clima as putea zice.
Acum de vreo 2 saptamani a inceput sa mearga ventilatorul si sa miroase a incins, apoi am observat si fum, mai ales cand plecam de la semafor, adica dupa ce masina era stationata cu motorul pornit.
Am zis ca poate ventilatoarul/ventilatoarele sunt stricate si se incing de la durata de functiune. Am zis sa merg la Honda sa vad ce are.
Acolo mi-au zis ca poate sa fie de la ventilatoarele de la clima, ceva de genu, dar dupa ce i-am rugat sa se uite au verificat si au zis ca e galeria de evacuare crapata. Nu sunt sigur ca asa se numeste, partea de legatura dintre chiuloasa si esapament.
Au zis ca din cauza ca galeria e crapata imi scapa fum pe acolo si un senzor recunoaste presiune mica si de aceea merg si ventilatoarele.
Am primit si lista de componente care trebuiesc schimbate (600 de euro) si manopera 700 de euro - total 1300.
Am gasit galeria si garniturile plus piulitele la 135 de euro pe internet, ebay.
Am vb cu un mecanic care poate sa imi repare masina, la negru, dar a zis ca sa uitat sub masina dar nu se vede galeria si ca sunt foarte multe componente de demontat pentru a ajunge sa o schimbe, astept inca oferta lui.
Ma gandeam sa ma sfatuiti, daca este de la galerie. Intreb asta pentru ca nu sunt sigur daca este sau nu de la galerie.
Cam cate ore de munca sunt nevoite pentru schimbarea galeriei?
Vreau sa zic ca motorul merge foarte bine, nu simt nici o schimbare in putere.
Multumesc anticipat.
PS: eu stau in Germania, de aceea si preturile in euro.
am zis sa cer si parerea voastra pentru problema mea.
De ceva timp, cam un an, au inceput simtomele. La inceput nu am crezut ca ar duce la o problema.
Cand mergeam cu masina, cateodata se auzea un ventilator care mergea in continuu, cand dadeam drumul la clima (nu doar la ventilatie) ventilatorul se oprea si mergea cateva secunde apoi se oprea si tot asa.
Am zis ca nu e bai asa ca asa am tinut-o cam pana acum, nu se intampla foarte des. Cand auzeam ventilatorul dadeam drumul la clima si dupa ceva timp ventilatorul nu mai pornea de nebun.
Vreau sa precizez ca simteam cateodata si fum in masina, am crezut ca trebuie dezinfectata clima, ceea ce am si facut. Din pacate mirosul imputit (scuze de expresie) revenea imediat. O amestecatura de gaze si miros de clima as putea zice.
Acum de vreo 2 saptamani a inceput sa mearga ventilatorul si sa miroase a incins, apoi am observat si fum, mai ales cand plecam de la semafor, adica dupa ce masina era stationata cu motorul pornit.
Am zis ca poate ventilatoarul/ventilatoarele sunt stricate si se incing de la durata de functiune. Am zis sa merg la Honda sa vad ce are.
Acolo mi-au zis ca poate sa fie de la ventilatoarele de la clima, ceva de genu, dar dupa ce i-am rugat sa se uite au verificat si au zis ca e galeria de evacuare crapata. Nu sunt sigur ca asa se numeste, partea de legatura dintre chiuloasa si esapament.
Au zis ca din cauza ca galeria e crapata imi scapa fum pe acolo si un senzor recunoaste presiune mica si de aceea merg si ventilatoarele.
Am primit si lista de componente care trebuiesc schimbate (600 de euro) si manopera 700 de euro - total 1300.
Am gasit galeria si garniturile plus piulitele la 135 de euro pe internet, ebay.
Am vb cu un mecanic care poate sa imi repare masina, la negru, dar a zis ca sa uitat sub masina dar nu se vede galeria si ca sunt foarte multe componente de demontat pentru a ajunge sa o schimbe, astept inca oferta lui.
Ma gandeam sa ma sfatuiti, daca este de la galerie. Intreb asta pentru ca nu sunt sigur daca este sau nu de la galerie.
Cam cate ore de munca sunt nevoite pentru schimbarea galeriei?
Vreau sa zic ca motorul merge foarte bine, nu simt nici o schimbare in putere.
Multumesc anticipat.
PS: eu stau in Germania, de aceea si preturile in euro.
Comment