If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Nu cred ca ai inteles. Eu am sugerat sa elimini montajul pe care l-ai facut si sa-ti confectionezi o cheie compatibila (nu au preturi de speriat la cipuri, care este drept trebuiesc clonate dupa cheia originala).
Am o noua simptoma ... Pornesc masina ... Merge ... Pornesc aerul ca sa dezaburesc, pornesc farurile, dau drumul si la muzica .. Si moare masina cu bordul stins complet, farurile inca merg. Uneori merg cu masina incet.. Numai ce am plecat de pe loc, fac vreo 30m de mers domol si moare la fel cu bordul stins complet.
Mentionez ca e posibil sa am joc la contactul de la cheie si am schimbat acum aproape 4 ani parbriziul... La labarii aia de pe Lugojului: parbrize.ro, cred ca intra apa in masina, vara trecuta am prins un potop si m-am dat jos cu adidasul de la piciorul stang ud: picura pe el de deasupra prin bord cumva. :| cine imi recomanda un service BUN de Honda cu meseriasi care stiu ce fac in Timisoara ca in ritmul asta ma bag la o masina noua. Bag piciorul, ma oboseste asta
Sent from my iPhone using Tapatalk
TM 10 GFI Civic Coupe EJ2 1.5 16v, 74kW If you think I did something wrong in traffic - It wasn't me! :D
Nimic, am primit instiintare acasa cum ca au gasit un lot cu defectiunea asta, chiar daca mașină ieșise din garanție de 5ani, mi-au īnlocuit o piesa de la butucul de contact, gratis la reprezentanta !
Revin in forta!
Pornit in dimineata asta in fata blocului ... merge masina, apuc sa intru in trafic ... merg cam vreo 300m si moare in sarcina - mi-am dat seama ca mi-a picat turometrul in 0(zero).
Dupe vreo 4-5km de mers prin oras opresc in parcare la un Profi cat sa-mi iau ceva de mancare, dau sa pornesc masina si moare la pornire de vreo 10ori (aprox).
Trebe sa precizez ca temp era de in jur de 0-1 grade, am pornit caldura (evident). Fiind masina rece poate o fi facut ceva condens ?!
Un MESERIAS BUN in TM?
Un MESERIAS BUN in TM?
Un MESERIAS BUN in TM?
Un MESERIAS BUN in TM?
Un MESERIAS BUN in TM?
Un MESERIAS BUN in TM?
Un MESERIAS BUN in TM?
Un MESERIAS BUN in TM?
Chiar s-au terminat toti?!
TM 10 GFI Civic Coupe EJ2 1.5 16v, 74kW If you think I did something wrong in traffic - It wasn't me! :D
Revin in forta!
Pornit in dimineata asta in fata blocului ... merge masina, apuc sa intru in trafic ... merg cam vreo 300m si moare in sarcina - mi-am dat seama ca mi-a picat turometrul in 0(zero).
Dupe vreo 4-5km de mers prin oras opresc in parcare la un Profi cat sa-mi iau ceva de mancare, dau sa pornesc masina si moare la pornire de vreo 10ori (aprox).
Trebe sa precizez ca temp era de in jur de 0-1 grade, am pornit caldura (evident). Fiind masina rece poate o fi facut ceva condens ?!
Un MESERIAS BUN in TM?
Un MESERIAS BUN in TM?
Un MESERIAS BUN in TM?
Un MESERIAS BUN in TM?
Un MESERIAS BUN in TM?
Un MESERIAS BUN in TM?
Un MESERIAS BUN in TM?
Un MESERIAS BUN in TM?
Chiar s-au terminat toti?!
cand pui contactul, ramane pus (adica are alimentare continua)? Eu am avut o problema asemanatoare, contactul avea o pozitie anume unde chiar "facea contact" sa zic asa. Am patit de multe ori, din cauza socurilor de pe drum, sa se opreasca, ne mai primind curent...
incearca, cu contactul pus, sa misti fata-spate de cheie (foarte incet/fin). Daca are momente cand se sting toate luminile...e clar. Se poate rezolva foarte usor daca asta e problema.
Bafta!
Comment