Porneste si se opreste D15B7 Civic Coupe 94

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Porneste si se opreste D15B7 Civic Coupe 94

    Salutare,

    Am de ceva vreme (1 luna max) problema asta. Se intampla initial sporadic, dar acum cand este ger se intampla de fiecare data.

    Cum se manifesta: Dai cheie, incepe sa ruleze motorul 1 secunda si se opreste fara martori aprinsi in bord.
    Cat a fost cald mi se intampla chestia asta de exact 2 ori si apoi pornea fara problme si mergea sute de KM, mi-am dat seama ca este irelevant numarul de failuri, acum imi failuie si de 7-8-10 ori inainte sa porneasca.
    Ce-i drept: mi se mai aprinde si Check-Engine cateodata aleator in mers.
    Pana acum nu mi-a murit nicodata in mers.
    Mai am de ajuns in iarna asta de la BH la TM, daca scap si nu gasesc hiba o duc diect la REMAT, deja ma enervaza si simt ca o sa ma stoarca de bani.

    Trebuie sa preciez ca asta-seara m-am pus sa vad ce-mi arunca la diagnoza.
    Mi-a iesit asa: 41, 43, 15. Daca imi mai dadea 3 ma duceam direct la loterie.

    Nu gasesc 15 la motrul meu nicicum, nu stiu ce este, nu parea a fi 1 si 5, parea afi legate flasurile pacii.

    Are careva vreo idee ? Cel mai mult m-ar ajuta daca as putea sa o duc la cineva care STIE JOACA cu masinile astea in TM, sa se uite la ea, sa faca o magie si sa-mi zica ce piese trebuie schimbate inafara de sonda aia lambda care e clar ca trebeuia schimbata de mult.
    TM 10 GFI
    Civic Coupe EJ2 1.5 16v, 74kW
    If you think I did something wrong in traffic - It wasn't me! :D

  • #2
    Pare a fi imobilizatorul.

    Comment


    • #3
      Nu are imobilizator masina asta din cate stiu. Vezi bornele la baterie daca se opreste imediat dupa start cu martorii stinsi , sa fie fixe si bateria buna.Adica sa meraga alternatorul bine si sa fie incarcata tot timpul.
      No signature

      Comment


      • #4
        Are imobilizator masina, shtutz de-ala la chei de-l ti 3sec ca sa-l citeasca.
        Bateria e slabita ca e iarna si intra in al 5-elea an, dar dupa ce porneste ce treaba mai are cu bateria motorul?

        Eu am dubii sa nu fie senzorul MAP in prima faza, combinat cu regulatorul de benzina care sa fie si ala terminat si din cauza lui sa mi se fi dus si sonda lambda .. am vazut un scenariu de-asta horror pe un forum in US.

        Trebuie sa schimb si bateria.
        Dar daca fac un calcul scurt si fara sa merg la nimeni sa o vada ma bag la o chetuiala de 1200 - 1500 RON si nu sunt 100% convins ca apoi e ceas masina. :|
        TM 10 GFI
        Civic Coupe EJ2 1.5 16v, 74kW
        If you think I did something wrong in traffic - It wasn't me! :D

        Comment


        • #5
          P.S. Bateria se incarca dupa ce merge motorul, chiar azi am fost nevoit sa fac vreo 10Km si la intoarcere, dupa ce am oprit-o, am dat sa o pornesc si imi arunca bine de tot electromotorul -- deci nu mai era ca in situatia in care era rece bocna la -20 grade.
          TM 10 GFI
          Civic Coupe EJ2 1.5 16v, 74kW
          If you think I did something wrong in traffic - It wasn't me! :D

          Comment


          • #6
            Recent am schimbat ceva la instalatia electrica si tot am scos si pus borna in functie de ce lucram . Nu era stransa bine si exact asa facea masina , pornea si in sec urmatoare murea motorul si curent si tot. Incearca bornele alea sa fi sigur inainte de a trece la ceva mai scump
            No signature

            Comment


            • #7
              Putina magie pe la TM bag seama !

              Comment


              • #8
                nu sunt sigur ca bornele sunt stranse cum trebuie pt ca acum 4 ani mi-am schimbat bateria si nu am gasit atunci rapid bateria potrivita care sa incapa acolo si am luat una de Matiz care are bornele mai subtiri si na ... cu ocazia asta mi-am dezvaluit veleitatile artistice si am prins "cum am putut" cablurile la borne. Nu am avut nincio problema cu legaturile la borne, bateria se incarca si acum .... problema mea cred ca e cu codurile alea ce mi le da diagniza 41, 43 si 15.
                O sa incep cu schimbul sondei lambda ... :| ca aia mi s-a mai zis ca e dusa.
                P.S. Azi am reusit sa ajung din BH in TM cu cateva opriri subite la pornire, pe la Arad si in TM mai multe. Ma bucur ca am reusit sa o parchez in fata blocului, acum incepe distractia. Poate o sa schimb si bateria cu una corespunzatoare ca sa scot si asta din calcul.
                Trebuie sa mentionez, dupa ce porneste masina merge bine "toarce" frumos, trage cum trebuie, turometrul si vitezometrul merg OK.
                Buna ideea _41_ , cu bornele
                TM 10 GFI
                Civic Coupe EJ2 1.5 16v, 74kW
                If you think I did something wrong in traffic - It wasn't me! :D

                Comment


                • #9
                  Am schimbat saptamana trecuta sonda lambda, ce-i drept .. a fost mai cald in TM in ultima vreme.
                  In dimineata asta a trebuit sa pornesc masina pe la 6:00AM afara fiind mai rece: aprox 2-3 grade ...dc The Weather Channel nu minte, bineinteles ... a facut aceeasi figura - dadea sa porneasca dar se oprea imediat, uneori am senzatia ca am probleme cu contactul la cheie, parca uneori nu aud nici pompa sa porneasca ...

                  Este vreun MESERIAS BUN in Timisoara la care sa pot merge si sa fiu sigur ca imi gaseste problema? Daca-l stie careva va rog puneti un nume si un nr de telefon, ma dau batut.
                  TM 10 GFI
                  Civic Coupe EJ2 1.5 16v, 74kW
                  If you think I did something wrong in traffic - It wasn't me! :D

                  Comment


                  • #10
                    Intrebare scurta! Pls help! Am fost jos sa fac o diagnoza la masina ca nu am mai facut dupa schimbul sondei lambda. Daca incerc sa fac diagnoza dar nu imi arunca niciun cod, doar ramane check engine aprins inseamna ca nu mai am probleme nu?! Asa am vazut scurt pe youtube, am nevoie de o confirmare pls. 10x


                    Sent from my iPhone using Tapatalk
                    TM 10 GFI
                    Civic Coupe EJ2 1.5 16v, 74kW
                    If you think I did something wrong in traffic - It wasn't me! :D

                    Comment


                    • #11
                      Ai incercat sa scoti borna ,,+" de la asumulator pentru 5-10 min. si apoi sa verifici ?

                      Comment


                      • #12
                        Da, am scos si bornele, am luat si o baterie noua am senzatia ca e contactul de la cheie... Aveam ceva joc in plasticul ala de la volan care tine si contactul - aveam doar 1 surub din 3. Tocmai ce m-am intors din Hornbach - am luat si celelalte 2 suruburi sa fixez prostia aia de plastic. Merge bn acum .... Sa vedem daca se mai opreste :|


                        Sent from my iPhone using Tapatalk
                        TM 10 GFI
                        Civic Coupe EJ2 1.5 16v, 74kW
                        If you think I did something wrong in traffic - It wasn't me! :D

                        Comment


                        • #13
                          ,,Prosia aia de plastic" nu este imobilizatorul ?

                          Comment


                          • #14
                            Imobilizatorul eu il aveam la chei si trebuia sa il pun sa il citeasca in dreapta volanului pe bord pe un "cititor". Am modificat schema si mi-am pus un intrerupator mic pt imobilizator. Ala sigur nu e problema.


                            Sent from my iPhone using Tapatalk
                            TM 10 GFI
                            Civic Coupe EJ2 1.5 16v, 74kW
                            If you think I did something wrong in traffic - It wasn't me! :D

                            Comment


                            • #15
                              Te-ai uitat dupa transponder compatibil pentru cheia ta pe TOPKEY.ro ca sa scapi de improvizatii si eventuale probleme ?

                              Comment

                              Working...
                              X