Baterie moarta (< 1 an)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Baterie moarta (< 1 an)

    Salut,

    Ce am patit in acest weeked:
    Am un Honda Civic 5D 1.8 Sport model 2012, cumparata in Februarie 2012 de la Asko. Pana in prezent am aprox. 7500 km cu ea.
    Ieri am gasit bateria moarta - mai intai am observat ca usile nu se deschid in telecomanda (am crezut ca a ramas aceasta fara baterie, cumva), apoi am descuiat cu cheia fizica, insa nu mergea nimic electric.
    Avand un voltmetru prin casa, am testat bateria - abia daca imi indica 0,2V..
    Asa ca am sunat la Honda Asistenta, iar in aprox 45 minute a venit un nene cu o baterie/acumulator portabil, reusind astfel sa pornesc masina.
    Mentionez ca nu am utilizat masina cateva zile (4-5 zile).
    Fata de cum a venit din fabrica, i-am adaugat: senzori de parcare spate Honda (cei originali, compatibil cu display-ul), kit hands-free (bluetooth) Parrot si scaunele fata incalzite (nu le-am mai pornit din februarie). Toate acestea au fost montate la Asko.
    Intentionez ca saptamana care vine sa dau o fuga pana la service pentru o verificare, insa pana atunci, avesti ceva idei? S-a mai confruntat cineva cu asa ceva? Probleme pe partea electrica, consumator pasiv, baterie defecta?
    Multumesc

  • #2
    cel mai probabil bateria e defecta, se schimba pe garantie. te-as sfatui sa suni intai la service sa te asiguri ca au una pe stoc, altfel faci drumul degeaba. daca ai fi cautat putin pe forum ai fi observat ca e o problema comuna la hondele pe benzina.
    civic 2.2 5D FK3
    CR-V 2.2 AT RE6

    Comment


    • #3
      Mie la tourer mi-a crapat bateria in a doua iarna dupa ce l-am luat. Schimbat pe garantie la Asko. Cea schimbata de ei atunci pare sa se tina mai bine.

      Sent from the nex
      "Ethics. That's always so inconvenient."
      Cal Lightman

      Comment


      • #4
        Sigur nu ai lăsat vreun bec aprins? O baterie defectă nu ajunge la 0.2V deodată.
        De obicei o baterie defectă īnseamnă un element īn scurt, dar tot mai arată cāțiva volţi... 8-9-10. Mai ales că e vorba de doar cāteva zile de stat.
        -------------------
        There is no point of having if you can't share.

        Comment


        • #5
          Sigur nu am lasat nimic aprins. De asta am si zis ca ceva nu este ok. Dupa acest incident am mers cu masina in jur de 60km (cu auto-stop-ul oprit), unde apoi am vazut ca nu au fost probleme cu pornitul. Nu cunosc acest domeniu incat sa imi dau seama daca 60km (1h de mers) sunt suficienti pentru incarcarea bateriei sau nu.

          Originally posted by BlackMagic View Post
          Sigur nu ai lăsat vreun bec aprins? O baterie defectă nu ajunge la 0.2V deodată.
          De obicei o baterie defectă īnseamnă un element īn scurt, dar tot mai arată cāțiva volţi... 8-9-10. Mai ales că e vorba de doar cāteva zile de stat.

          Comment


          • #6
            Originally posted by Dokken View Post
            Dupa acest incident am mers cu masina in jur de 60km (cu auto-stop-ul oprit), unde apoi am vazut ca nu au fost probleme cu pornitul. Nu cunosc acest domeniu incat sa imi dau seama daca 60km (1h de mers) sunt suficienti pentru incarcarea bateriei sau nu.
            Sigur ca nu sunt suficienti. Daca presupunem ca aveti o 45 Ah, ar trebui sa aveti un incarcator de 4,5 A ca sa fie incarcata in 10 ore. Cat o avea alternatorul masinii? In functie de asta vedeti cat trebuie ca sa incarci o baterie descarcata. Pregatiti-va sufleteste sa chemati din nou meshteru` cu bacteria portabila.
            Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
            Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
            Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

            Comment


            • #7
              Depinde si in ce conditii se parcurg acei 60km. Daca ii faci in oras, atunci cu siguranta nu vor fi suficienti. A mea sta nemiscata uneori si 3 saptamani la rand. Recunosc, dupa un astfel de interval de inactivitate, uneori imi arata ochiul magic ca trebuie incarcata. Insa cum eu folosesc masina preponderent afara din oras, primeste in acest fel cel mai sanatos regim de functionare/utilizare. Nu mai spun ca in 2009 cand am luat eu masina de la ASKO, baietii deja ma asteptau cu redresorul pe masina sa o iau, pt ca statuse mult timp in tarc si bateria era descarcata. De atunci n-am avut nici o problema cu ea, iar acum urmeaza a 5-a iarna. In conditiile in care, eu nu prea merg iarna cu masina (sta nemiscata in ger si 2 luni).

              Dar in general mai toate modelele Honda au mici probleme cu bateria, pt ca sunt subdimensionate (kg in minus sunt mai importante pt Honda)

              Comment


              • #8
                Originally posted by cerevelu View Post
                Cat o avea alternatorul masinii?
                La cerere poate debita in jur de 80A (asta pe maxim).
                Mai explicit aici :

                PS: nu are treaba incarcarea cu turatiile sau regimul de oras-exterior. Sistemul trebuie sa incarce optim in orice conditii.
                Attached Files
                Honda Accord - 2006 2.0 Executive

                Comment


                • #9
                  Pe Accord cel putin, alternatorul debiteaza maxim 90A si 13.8 V la 6000 rpm.
                  -------------------
                  There is no point of having if you can't share.

                  Comment


                  • #10
                    Schimb-o pe garantie si rezolva cazul ! Am patit la fel si asta am facut la Asko, de-atunci n-am avut nicio problema !
                    Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
                    "Gāndiţi pentru voi īnşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Cānd rămāi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui pānă la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să īţi urmezi visele." Soichiro Honda
                    "Vreau să ştiu cum gāndeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein

                    Comment


                    • #11
                      Dis de dimineata am fost la ASKO. Concluzia lor a fost ca totul este ok: bateria la teste arata ca este ok - incarcare 100%, voltaj si amperaj ok, consumator pasiv nu exista - 10mA curentul cu masina oprita.. :|
                      Mai mi-au zis ca daca se mai intampla inca o data acest fenomen sa ii anunt si vor schimba bateria si/sau vor face si alte teste.
                      Ce m-a deranjat putin a fost concluzia lor cum ca am lasat eu un consumator pornit, ceea ce 100% nu s-a intamplat. In plus, nici nu este o placere sa strabati orasul de la Est la Vest pentru a ajunge la ei pe centura, ca apoi sa te intorci..

                      Comment


                      • #12
                        Subscriu la ultima fraza a lui IB, fiindca sunt la al treilea acumulator...In 2009 i-am pus un acumulator varta care m-a dus 3 ani, in care o singura data l-am descarcat...se pare ca e o hiba a masinii...asa ca, nu strica sa tii niste clesti pt curent in portbagaj
                        1.8 Executive 5D, 140CP/Galaxy Grey

                        Comment


                        • #13
                          Ciudat a mea a avut 7 ani mai mergea inca dar am schimbat-o pt ca sunt convins ca iarna asta nu mai tinea,asa ca decit sa raman prin strainatate fara baterie am preferat sa o schimb anticipat.
                          Bateria a fost cea cu care a venit masina in 2007 ianuarie.
                          honda civic 5D 2,2 diesel 2007

                          Comment


                          • #14
                            Va semnalez faptul ca nu se asemana situatia unei baterii folosite la un diesel (am in vedere motoarele de 2.2 l) cu ca de la o benzinara.
                            De exemplu la mine, o baterie de 64Ah ( la fel de mare, dar nu la fel de puternica) nu rezista nici un an, fata de cea data de carte de 74 Ah care se comporta normal pana acum, la intrarea in a 3a iarna.
                            O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by oldman View Post
                              Ciudat a mea a avut 7 ani mai mergea inca dar am schimbat-o pt ca sunt convins ca iarna asta nu mai tinea,asa ca decit sa raman prin strainatate fara baterie am preferat sa o schimb anticipat.
                              Bateria a fost cea cu care a venit masina in 2007 ianuarie.
                              Se pare ca la diesel tine acumulatorul mult mai mult decat la benzinare...cea stock pt benzina mi se pare un pic cam mica ca amperaj, avand in vedere consumatorii pe care ii are masina.
                              1.8 Executive 5D, 140CP/Galaxy Grey

                              Comment

                              Working...
                              X