Problema cuplare treapta intai

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema cuplare treapta intai

    Salutare!

    Am un Civic 5d 1.8 GT si cu putin timp inainte de prima revizie am inceput sa am probleme in a cupla in treapta intai fie ca retrogradez de la 10-15 km/h fie la plecarea de pe loc. Din pacate aceasta problema este intermitenta si in 80-90% din cazuri cupleaza foarte usor si frumos dar cateodata se incapataneaza sa intre desi ambreiajul e calcat pana la podea.
    Initial am crezut ca e din cauza ca nu apas eu ambreiajul pana la capat din cauza presurilor care nu sunt originale.Le-am indepartat cateva zile si tot asa se intampla. Cel mai probabil voi merge in service insa va fi cam greu sa le demonstrez care e problema daca nu apare.
    A mai avut cineva problema asta ? Am observat ca multi dintre voi ati mai avut probleme cu ambreiajul care pacanea/trepida etc insa la mine nu pacane/trancane nimic doar nu cupleaza.

  • #2
    Nici mie nu imi intra cateodata in tr I, dar se intampla f f rar....Eu am gasit urmatoarea rezolvare, care merge de fiecare data. Cupleaza intai tr II si apoi baga I si ar trebui sa intre f usor. La mine cel putin a functionat de fiecare data....Nu cred ca are legatura cu ambreiajul.

    Comment


    • #3
      Foarte rar s-a intamplat sa nu intre din prima in tr. I. Nu are treaba cu ambreiajul (in cel mai rau caz poate fi de la placa de presiune). Mergi pe solutia propusa de Vlad Pappa. Eu am avut "probleme" (e mult spus) de la tr. III la tr.II, rezolvate o data cu schimbarea uleiului de transmisie.
      Nu ascult tot timpul Rammstein, dar atunci cand se intampla, asculta si vecinii...

      http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/Andrei+V/

      Comment


      • #4
        Solutia lui vlad rezolva problema pe moment, insa nu mi se pare normal ca o masina cu 10000 km sa se comporte asa? Sau sunt eu mai absurd?

        Comment


        • #5
          Originally posted by AdrianGabriel View Post
          Salutare!

          Am un Civic 5d 1.8 GT si cu putin timp inainte de prima revizie am inceput sa am probleme in a cupla in treapta intai fie ca retrogradez de la 10-15 km/h fie la plecarea de pe loc. Din pacate aceasta problema este intermitenta si in 80-90% din cazuri cupleaza foarte usor si frumos dar cateodata se incapataneaza sa intre desi ambreiajul e calcat pana la podea.
          Initial am crezut ca e din cauza ca nu apas eu ambreiajul pana la capat din cauza presurilor care nu sunt originale.Le-am indepartat cateva zile si tot asa se intampla. Cel mai probabil voi merge in service insa va fi cam greu sa le demonstrez care e problema daca nu apare.
          A mai avut cineva problema asta ? Am observat ca multi dintre voi ati mai avut probleme cu ambreiajul care pacanea/trepida etc insa la mine nu pacane/trancane nimic doar nu cupleaza.
          La retrogradarea din 2 in 1 e relativ normal sa faca asa. Dar, de pe loc ar trebui sa intre usor. Nu stiu ce sa zic dar nu e normal sa faca asa si n-ar trebui sa fie de la ambreiaj, atunci ti-ar face si in alte trepte de viteza.
          I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
          My cars:

          '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
          '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
          '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
          '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
          EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
          EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
          EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
          EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
          EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
          EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

          Comment


          • #6
            Eu am avut problema asta cu masina de noua, agata in tr 1. (fostul civic), dar se manifesta destul de rar. La 5 luni de zile si aproximativ 13.000 km, intr-o depasire in forta, la schimbarea 2-3 a carait foarte urat desi eram cu ambreiajul apasat la maxim, iar apoi tr1 intra bine in sub 20% din cazuri. De cele mai multe ori intra din a 2-a, a 3-a sau chiar a 4-a incercare.

            S-au schimbat diverse prin cutie, sincroane, rulmenti, furca, reparatie pe garantie.
            Accord CL7 Executive 2.0 M/T Arctic Blue Pearl
            Accord CL9 Type-s 2.4 M/T Carbon Bronze Pearl
            ex - Civic 5D Executive 1,8 M/T Milano Red

            Comment


            • #7
              Zi că au schimbat şi un ambreiaj dar n-avea nicio legătură.
              I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
              My cars:

              '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
              '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
              '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
              '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
              EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
              EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
              EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
              EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
              EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
              EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

              Comment


              • #8
                Ambreiajul l-au schimbat ca era uzat (normal, avand in vedere ca, cutia nu functiona cum trebuie de cateva mii de km), dar cand m-am urcat in masina aveam ambreaj nou si cutie tot stricata
                Accord CL7 Executive 2.0 M/T Arctic Blue Pearl
                Accord CL9 Type-s 2.4 M/T Carbon Bronze Pearl
                ex - Civic 5D Executive 1,8 M/T Milano Red

                Comment


                • #9
                  Mda, e posibil sa fie ceva dubios la cutie. Mie sincer nu mi-a carait in alte trepte decat atunci cand nu aveam ambreiajul apasat cum trebuie (mai scapa piciorul, deh...) dar e clar ca de la asta pentru ca de fiecare data apas pana la capat si merge perfect...In schimb problema cu tr I de pe loc am patit-o in 6 ani si 82000km de maxim 9-10 ori, de aceea nu i-am dat prea mare atentie. E drept ca atunci cand esti la semafor si nu intra in viteza faci toate spumele. Daca nu e ceva des parerea mea umila e ca e mai riscant sa iti desfaca 'meseriasii' astia de la Honda cutia si sa 'rezolve' si alte chestii pe acolo. Din cate tin minte prima data a refuzat sa intre in tr I pe la 25-30k de km, si intre timp am trecut de 80k. Mie de cand am incercat sa rezolv problema mea cu display-ul de la clima (care era clar pentru orice om sanatos la cap ca era ceva de contact) si ei imi explicau cum sigur-sigur este de la unitatea radio/cd si trebuie schimbata aia (ca e doar 1000 euro...) sau cu compresorul de AC lacare trebuie sigur schimbat bobina si ambreiajul ( doar 350-400 euro) si era de fapt un releu de 20 lei pe care nu s-a obosit nimeni sa il verifice, i-am dat de cap la un service BMW, si altele mi s-a taiat grav. Ori sunt incompetenti, ori nesimtiti, ori probabil o combinatie. Asta in conditiile in care il stiu bine pe seful de service de la Carpati, si le-am indesat vreo 12-15 mii de euro in astia 6 ani cu diverse chestii facute pe casco si nu numai.

                  Comment


                  • #10
                    Mersi de raspunsuri!
                    Am sa mai dau cateva ture si daca iar se intampla sa nu pot pleca de pe loc ma duc la service si ma tin de ei pana rezolva problema ... E foarte enervant ca nu e ceva constant, macar sa stiu ca ori e stricat ori nu. Asa merg la ghici la service..

                    Comment


                    • #11
                      "Am un Civic 5d 1.8 GT si cu putin timp inainte de prima revizie am inceput sa am probleme in a cupla in treapta intai fie ca retrogradez de la 10-15 km/h fie la plecarea de pe loc."
                      Eu stiu ca treapta intai se da doar la plecarea de pe loc. Nu se retrogradeaza din 2 in 1 la nici o viteza, deoarece treapta intai nu e sincronizata. Asa ca 50% din problema descrisa de tine nu exista. Pur si simplu asa e construita cutia. Iar la plecarea de pe loc daca nu intra se poate apasa inca o data ambreiajul, sau se poate calca acceleratia scurt inainte de a impinge de levier inainte.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by BV26CAT View Post
                        Eu stiu ca treapta intai se da doar la plecarea de pe loc. Nu se retrogradeaza din 2 in 1 la nici o viteza
                        asa stiu si eu
                        probabil de aici problemele tale.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by BV26CAT View Post
                          Eu stiu ca treapta intai se da doar la plecarea de pe loc. Nu se retrogradeaza din 2 in 1 la nici o viteza, deoarece treapta intai nu e sincronizata. Asa ca 50% din problema descrisa de tine nu exista. Pur si simplu asa e construita cutia. Iar la plecarea de pe loc daca nu intra se poate apasa inca o data ambreiajul, sau se poate calca acceleratia scurt inainte de a impinge de levier inainte.
                          In sfarsit a venit cineva si cu o explicatia dpdv mecanic. Treapta intai o folosesc in 95% din cazuri la plecarea de pe loc, insa se intampla ca in anumite situatii din trafic sa ma deplasez cu 10 km/h si masina e clar subturata in treapta a 2-a. Ce fac? Ma opresc ca sa bag in prima treapta si blochez toata circulatia? Daca veniti voi cu o solutie eu voi incerca sa o aplic.

                          Comment


                          • #14
                            Sunt cutii care au 1-a sincronizata si cutii care nu o au sincronizata. Nu toate sunt nesincronizate. Cutia in discutie din care categorie face parte ?
                            Ganditi-va ce mult te penalizeaza o nesincronizata pe drum virajat de munte, in care ei o curb in urcare, obligatoriu sa reduci la 20, ce faci ? Opresti la zero ca sa intre in 1-a trepata sau bagi a 2-a si accepti tremuratul de riguare pana urca in ture ...
                            Honda Accord - 2006 2.0 Executive

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by wolfydRg View Post
                              Sunt cutii care au 1-a sincronizata si cutii care nu o au sincronizata. Nu toate sunt nesincronizate. Cutia in discutie din care categorie face parte ?
                              Ganditi-va ce mult te penalizeaza o nesincronizata pe drum virajat de munte, in care ei o curb in urcare, obligatoriu sa reduci la 20, ce faci ? Opresti la zero ca sa intre in 1-a trepata sau bagi a 2-a si accepti tremuratul de riguare pana urca in ture ...
                              Foarte bun exemplul. Pana la urma Honda Civic 1.8 GT (2012) ce fel de cutie are si unde pot afla cum ar trebui utilizata pentru a functiona corespunzator si anume fara sa agate in prima si a doua treapta.

                              Comment

                              Working...
                              X