Problema cuplare treapta intai

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by Rares View Post
    Toyboy, insisti inutil pe o problema inexistenta. Nu suntem piloti de VTM ca sa facem Heel and toe sau alte tehnici pt a tine turatia motorului ridicata.

    S-a spus clar ca problema se intampla si la plecarea de pe loc, deci nu cred ca mai are rost acum sa discutam despre schimbarea din 2 in 1. Sunt multe alte situatii pe care le-am enumerat si eu mai sus in care esti nevoit sa faci asta zi de zi, in traficul din Bucuresti si nu numai si in 99% din cazuri retrogradarea functioneaza corect. Dar repet, discutia e inutila pt ca problema se manifesta mai ales la plecarea de pe loc.

    Rares, m-am format ca sofer in capitala stiu cu ce se mananca si nu am avut nevoie, nici atunci nici acum

    da am pomenit de VTM, pentru ca acolo a ajuns discutia cum ca pierzi la o nesincronizata in panta la o curba stransa, si am cerut o parere doar atat !
    nu cred ca tre sa fi pilot de VTM ca sa poti merge in capitala

    in cazul in care se manifesta si la plecarea de pe loc, atunci schimbati uleiul mai des in cutie poate se imbunatateste treaba !

    Comment


    • #32
      Originally posted by Toyboy View Post
      Rares, m-am format ca sofer in capitala stiu cu ce se mananca si nu am avut nevoie, nici atunci nici acum

      da am pomenit de VTM, pentru ca acolo a ajuns discutia cum ca pierzi la o nesincronizata in panta la o curba stransa, si am cerut o parere doar atat !
      nu cred ca tre sa fi pilot de VTM ca sa poti merge in capitala

      in cazul in care se manifesta si la plecarea de pe loc, atunci schimbati uleiul mai des in cutie poate se imbunatateste treaba !
      Cand am facut revizia ( Aprilie 2013) i-am mentionat aceasta problema si a schimbat uleiul si la cutie. Insa nu am observat nicio imbunatatire atunci. Pacat ca nu mai e nimeni din Iasi pe aici pe forum care nu are aceasta problema ca sa pot vedea daca intr-adevar e ceva la a mea sau asa e cutia de la Honda. Am condus recent o Toyota Yaris fara prea multe figuri si care costa mult mai putin ca Civic-ul si parca cutia mergea mai bine... ceva nu e in regula

      Comment


      • #33
        Din fericire pentru mine, n-am avut niciodata problema asta, sa nu intre in viteza
        I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
        My cars:

        '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
        '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
        '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
        '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
        EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
        EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
        EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
        EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
        EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
        EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

        Comment


        • #34
          Originally posted by KMR View Post
          Din fericire pentru mine, n-am avut niciodata problema asta, sa nu intre in viteza
          +1. Nici eu nu am avut problema asta
          My cars:
          2015 Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC A/T
          ex.: 2007 Honda Civic Sport 2.2 i-CTDI M/T

          Comment


          • #35
            Nici la mine nu intra tot timpul; de regula nu dau a-1a din mers. Pur si simplu nu am nevoie; Daca merg in coloana, prefer sa ma opresc pe loc, si apoi sa plec iar; iar daca vreau neaparat, apas in pic acceleratia, ca sa sincronizez motorul cu rotile, sa intre usor.
            Dar la plecarea de pe loc, nu intra intotdeauna. Uneori nu vrea deloc, chiar si daca reapas ambreiajul, iar cand trebuie sa pleci de la semafor si incepi sa primesti injuraturi si claxoane, numai cum ar trebui sa intre intr-a intaia nu te mai gandesti. Ii dai a doua si pleci asa usor. Evident ca apoi nu mai face, si nu se mai intampla cu lunile, iar cand se intampla iar, iarasi, te adaptezi in functie de caz


            Oricum, mie Honda, in afara de faptul ca se tureaza repede in 6000, are volanul mic si directia corecta, transmisia mi se par destul de enervanta si prost gandita (cutie + ambreiaj). La Toyota, Mazda, Subaru sau Nissan, nu ai parte de probleme d-astea penibile pentru o masina cu pretentii de veleitati sportive. Reducerea costurilor in cazul Hondei consider ca s-a aplicat in directia gresita (transmisii, frane, etc).

            Comment


            • #36
              Intra si in treapta 1a din mers, fiind intr-a 2a - doar trebuie apasat ambreiajul, lasat motorul sa isi reduca turatia putin si apoi cuplat 1a si ridicat ambreiajul.
              Mazda 6 Kombi, 2.5l, 192 CP, Soul Red


              Comment


              • #37
                @LittleM@n de dragul incercarii cand nu vrea sa intre 1-a din a 2-a incearca sa bagi a 3-a si dupa aia 1-a. Revino cu feedback ... ms.
                Honda Accord - 2006 2.0 Executive

                Comment


                • #38
                  Originally posted by cci View Post
                  Intra si in treapta 1a din mers, fiind intr-a 2a - doar trebuie apasat ambreiajul, lasat motorul sa isi reduca turatia putin si apoi cuplat 1a si ridicat ambreiajul.
                  Multumim muuuult, nici nu stiam.
                  LittleM@n are dreptate in descriere. Si eu patesc la fel, de 4-5 intr-un an, dar nu are legatura cu nimic.
                  Rezolv in 2 feluri: fie plec usor intr-a 2-a, fie las abreiajul, accelerez putin si bag iar 1-a. Depinde ce-mi vime la mana prima data.
                  Pe langa alte plusuri, chestia asta mi se pare minora (dar e adevarat ca uneori pari dobitoc la volan).

                  Comment


                  • #39
                    Si eu patesc acelasi lucru. La mine se manifesta in primele 3 trepte: cuplarea treptei intai la plecarea de pe loc, retrogradarea 3-2 sau urcarea 2-3. Nu se intampla foarte des, dar suficient ca sa sara in ochi si sa fie deranjant. Daca stau mai bine sa ma gandesc parca cel mai nasol e din 3 in 2. In nici un caz nu m-as duce in service pentru asa ceva, sa se apuce meseriasii nostri sa desfaca timoneria sau ce-o mai fi pe acolo si sa o strice mai rau. Sper sa isi mai dea drumul, daca nu la revizia de 10.000 o sa-i intreb daca li se pare normal.

                    Comment


                    • #40
                      Daca imi aduc aminte corect, in manualul de utilizare este descris acest scenariu pentru treapta 1 si marsalier.
                      Recomandarea oficiala era sa eliberezi ambreiajul si sa apesi din nou, sa incerci treapta opusa (daca ai pb cu 1, incerci marsalier), si apoi sa incerci treapta dorita.

                      Eu am problema asta destul de des pe jazz, dar mai deloc pe accord.
                      Cutia de pe accord este o cutie foarte buna. De pe la 40-50km/h poti sa utilizezi orice treapta fara probleme, cu discernamantul de rigoare.
                      Accord Sedan '09 2.4 M/T Buran Silver
                      http://hondafan.etp.ro/gallery/v/cata02
                      Jazz '05 M/T

                      Comment


                      • #41
                        Problema cuplarii in treapta I o am si eu, iar uneori este chiar enervanta.
                        Masina am cumparat-o la inceputul lunii februarie 2013, iar pana acum am in jur de 8.000km cu ea.
                        Prin vara, august parca, avand la dispozitie ceva timp am zis sa fac o vizita la ASKO si sa intreb cum sta treaba. Raspunsul lor a fost ca din punctul lor de vedere nu este o problema..

                        Comment

                        Working...
                        X