If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
eh sa nu exageram, la accord daca sunt intre 10 - 15km/h intra foarte usor in tr 1, mai bine ridic piciorul de pe ambreiaj super usor & acceleraz un pic si am scapat de vibratii
Sunt cutii care au 1-a sincronizata si cutii care nu o au sincronizata. Nu toate sunt nesincronizate. Cutia in discutie din care categorie face parte ?
Ganditi-va ce mult te penalizeaza o nesincronizata pe drum virajat de munte, in care ei o curb in urcare, obligatoriu sa reduci la 20, ce faci ? Opresti la zero ca sa intre in 1-a trepata sau bagi a 2-a si accepti tremuratul de riguare pana urca in ture ...
Sunt cutii care au 1-a sincronizata si cutii care nu o au sincronizata. Nu toate sunt nesincronizate. Cutia in discutie din care categorie face parte ?
Ganditi-va ce mult te penalizeaza o nesincronizata pe drum virajat de munte, in care ei o curb in urcare, obligatoriu sa reduci la 20, ce faci ? Opresti la zero ca sa intre in 1-a trepata sau bagi a 2-a si accepti tremuratul de riguare pana urca in ture ...
eh sa nu exageram, la accord daca sunt intre 10 - 15km/h intra foarte usor in tr 1, mai bine ridic piciorul de pe ambreiaj super usor & acceleraz un pic si am scapat de vibratii
Da la Accord intra , dar sa iti spun ca in situatia prezentata de mine, adica la 20-30km/h urcare abrupta, daca nu esti atent si te incapatinezi sa ramai in a 2-a sau chiar daca incerci 1-a si nu stii cum sa o faci, o sa ei rusinica da le masini cu 100 cp de la unu care stie ce face .
Baieti, si cutia de civic intra din 2 in 1 in mers (nu e chiar asa janghina de masina) iar in Bucuresti (intersectii stranse printre stradute, treceri prin locuri stramte, mers in coloana la viteze sub 14 km/h, etc) nu mi se pare o practica iesita din comun sau asa cum bine spune wolfydRg nevoia e si pe drumurile virajate de munte.
Problema este cu acele 5% din incercari cand nu vrea si atunci se intampla de cele mai multe ori la plecarea de pe loc, la semafor.
AdrianGabriel si la mine se manifesta problema, degeaba am fost la Asko, nu au stiut ce sa-i faca sau nici macar care e problema. Am semnalat "problema" inca de cand masina avea 4000km. Au curatat timoneria de vreo 2 ori dar fara niciun efect. Am schimbat lichidul din cutie si degeaba.
Eu patesc destul de rar ce-i drept sa refuze sa intre din prima la plecarea de pe loc. Solutia e sa eliberezi si sa mai apesi o data ambreiajul si va intra cu siguranta.
Daca reusesti sa afli care e problema si gasesti un remediu sa-mi spui si mie
Honda Civic Type-S PLUS Crystal Black Pearl .:. Eibach : Injen : OMP : Skunk2 : Enkei : Ferodo DS2500 : Alpine Type R : Rockford Fosgate.:. Honda S2000 AP1 Championship White .:. KW V2 : OZ : SKUNK2 : K&N : VOLK : Spoon : CUSCO : Mugen : Megan Racing : Goodridge : Ingalls : Powerflex .:. 1000 Locuri de vizitat in Romania
Baieti, si cutia de civic intra din 2 in 1 in mers (nu e chiar asa janghina de masina) iar in Bucuresti (intersectii stranse printre stradute, treceri prin locuri stramte, mers in coloana la viteze sub 14 km/h, etc) nu mi se pare o practica iesita din comun sau asa cum bine spune wolfydRg nevoia e si pe drumurile virajate de munte.
Problema este cu acele 5% din incercari cand nu vrea si atunci se intampla de cele mai multe ori la plecarea de pe loc, la semafor.
AdrianGabriel si la mine se manifesta problema, degeaba am fost la Asko, nu au stiut ce sa-i faca sau nici macar care e problema. Am semnalat "problema" inca de cand masina avea 4000km. Au curatat timoneria de vreo 2 ori dar fara niciun efect. Am schimbat lichidul din cutie si degeaba.
Eu patesc destul de rar ce-i drept sa refuze sa intre din prima la plecarea de pe loc. Solutia e sa eliberezi si sa mai apesi o data ambreiajul si va intra cu siguranta.
Daca reusesti sa afli care e problema si gasesti un remediu sa-mi spui si mie
Exact asa patesc si eu. Voi incerca sa mai vorbesc si cu cei de la Hachi din Iasi pentru ca parca am 2 cutii in masina. In unele zile merge perfect si nu am nicio problema iar in altele agata/intra greu parca lovesc pietre pe acolo.
nu stiu voi, dar eu atat la a mea cat si la alta masina, la 20km/h am 2000rpm in a 2-a ma pregatesc sa schimb 3 .... asa ca nu vad rostul la 1-a !
Si eu la 20km/h ma pregatesc sa dau a doua...si raman asa pregatit pana pe la 70km/h cand chiar o dau (nu de alta da imi taie benzina) Lasand gluma la o parte, se poate da tr I si din mers, la viteze rezonabile pana in 20km/h fara probleme. Cutia de pe civic e una dintre cele mai bune din cate am mestecat eu de-a lungul timpului (de fapt toata timeneria) si are, evident, tr I sincronizata. Sau cel putin asa mi s-a spus la Honda, demult, cand am intrebat de acest subiect. Pe cat de exasperanta e cutia automata, pe atat de smechera e cea normala. De ce agata cateodata insa in tr I, nu am idee, cu atat mai mult cu cat e un fenomen extrem de rar si practic irepetabil in service (eu cel putin nu am reusit)
Da la Accord intra , dar sa iti spun ca in situatia prezentata de mine, adica la 20-30km/h urcare abrupta, daca nu esti atent si te incapatinezi sa ramai in a 2-a sau chiar daca incerci 1-a si nu stii cum sa o faci, o sa ei rusinica da le masini cu 100 cp de la unu care stie ce face .
avem pe aici colegi de la VTM care stiu cum e sa intrii in curbe stranse pe urcare, ar putea sa ne spuna daca ei retrogradeaza din 2 in 1 ?
Toyboy, insisti inutil pe o problema inexistenta. Nu suntem piloti de VTM ca sa facem Heel and toe sau alte tehnici pt a tine turatia motorului ridicata.
S-a spus clar ca problema se intampla si la plecarea de pe loc, deci nu cred ca mai are rost acum sa discutam despre schimbarea din 2 in 1. Sunt multe alte situatii pe care le-am enumerat si eu mai sus in care esti nevoit sa faci asta zi de zi, in traficul din Bucuresti si nu numai si in 99% din cazuri retrogradarea functioneaza corect. Dar repet, discutia e inutila pt ca problema se manifesta mai ales la plecarea de pe loc.
I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
My cars:
'09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
'78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -
Comment