Honda Concerto 93 - se ineaca dupa 3500rpm

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Honda Concerto 93 - se ineaca dupa 3500rpm

    va salut pe toti de aici! sunt nou pe forum. as dori un ajutor din partea celor care se pricep. am o honda concerto din '93. toata problema asta a aparut intr-o seara de vara (deci nu era frig afara deloc) knd am accelerat-o un pic cu rezervorul pe golite. mi s-a oprit motorul instantaneu in mers. am pus reverva de 2 litrii din portbagaj si d-abia a luat-o cu kiu cu vai dupa vreo 15 min. acum imi sta becul galben aprins la bord ("check engime" cred k se numeste). iar in orice treapta de la a-ntaia pana intr-a cincea mi se ineaca dupa 3500 de ture. nu mai depaseste 3500 rpm. in plus masina parca nu mai are vlaga in ea, nu se mai infige la fel. am incercat mai multe solutii de curatat injectoare dar nici un rezultat. poate sa fie si altceva in afara de injectoare infundate? daca cumva stiti sau ati mai intanlit v-as fi recunoscator daca m-ati putea ajuta. astept raspunsurile voastre. vreau neaparat sa o fac problema asta cat mai repede pt k sunt super multumit de masina, merge super in rest. in viitorul apropiat o sa ma inscriu si eu la alte rubrici , cu poze si detalii despre honda mea.
    Honda POWER !!!

  • #2
    cel mai bine ar fii sa aflii care este codul de eroare
    nu stiu unde este la concerto mufa de diagnzoa ( o sa ma uit ) ...poate sa fie o gramada de lucruri ...de la pompa de benzina pana la un contact intre rupt ...o2 sensor ar fii posibil sa fie terminat ( sonda lambda )
    Vtec Junkie B16a2.

    Comment


    • #3
      si ai idee ce trebuie sa fac?
      Honda POWER !!!

      Comment


      • #4
        poi cel mai bine ar fii sa gasesti codul de eroare ...am sa caut , sper sa gasesc ...la mine la civic e usor de depistat eroarea

        sau poti merge la un servis da problema e ca o sa se apuce sa skimbe tot felul de piese pana gaseste problema si nu cred ca vrei sa arunci bani aiurea
        Vtec Junkie B16a2.

        Comment


        • #5
          KGB,
          Cum a fost deja mentionat ar fi util sa citesti codul de eroare.
          Nu cunosc particularitatile Concertului pe care il ai dai dupa simptomele descrise probabil ca ceva mizerie existenta pe fundul rezervorului a luat-o pe traiectul de benzina si l-a opturat partial de aceea cind o turezi nu are suficienta benzina.
          Eu a-si incerca cu inceputul, cu pompa de benzina, unele pompe au chiar site la intrare si/sau iesire, scoate pompa si curat-o. Daca nu rezolva problema continua traiectul benzinei, conducte, rampa, injectoarele zici ca le-ai curatat deja.
          In paralel a-si reseta si ECU, pentru a curata anumite errori.
          Sper ca am fost de ajutor
          Cristi
          Honda Prelude 2.2 VTi, H22A8, 4WS, 200 hp, Nighthawk Black Pearl

          Comment


          • #6
            nu prea am facut cunostinta cu modelu asta de honda , concerto ...unii zic ca ar fii un family car derivat din crx :? ...practic crx sedan , iar pe site aici scrie ca ar fi intre civic si accord

            Modelul este pozitionat la fel ca si modelul INTEGRA, intre modelele CIVIC si ACCORD.
            ar fii posibil sa fie si la tine valabil cu mufa de diagnoza , adica sa fie in acelasi loc

            citeste ce am scris eu si ace aici : http://www.hondafan.ro/phpBB2/viewto...ighlight=#5920

            apoi mai citeste si aici http://www.honda-tech.com/zerothread?id=1171263 ai si un film sa intelegi toata ideea ...nu sunt sigur ca tot acolo e si la tine mufa ...oricum ai putea sa te uiti
            Vtec Junkie B16a2.

            Comment


            • #7
              Si eu cred ca este o mizerie care obtureaza ceva la pompa. Cred ca - dupa cum descrii tu simptomele - pompa e de vina, si daca asta a inceput fix dupa ce ai condus cu rezervorul gol, atunci probabil s-a obturat pompa, sau mai departe pe traseul de alimentare cu vreun gunoi. Din pacate este destul de complicat sa scoti pompa, trebuie golit si dat jos rezervorul, etc.

              Probabil ar trebui sa vezi intai ce cod de eroare da, si daca nu te lamuresti luat la verificat traseul de alimentare.
              "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
              "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

              Comment


              • #8
                baieti multumesc frumos pt postari, kiar mi-ati dat niste idei. intai ma gandesc sa merg sa curat injectoarele cu ultrasunete k oricum n-au mai fost curatate de nu stiu cand banuiesc (masina n-am avut-o de noua). daca o sa persiste prob atunci o sa dau pompa jos. am incercat eu odata sa o dau, dar nu merge prin portbagaj, cred k treb sa dau rezervorul jos, e o intreaga bataie de cap. acum nu stiu daca pompa o merge reparata. auzisem ca la o dacia 1310 pe injectie o pompa de benzina era vreo 3 mil jumate, ma gandesc k daca o trebui sa o cumpar de noua o sa ma rupa de bani. e singura buba a acestei masini si vreau sa scap odata de problema.
                Honda POWER !!!

                Comment


                • #9
                  baieti kiar m-ati impresionat cu rapiditatea cu care mi-ati raspuns . va sunt recunoscator pt amabilitate. oricum am obs k posesorii de honda sunt tare incantati de masinile lor. ce am obs eu la marca asta in cateva cuvinte:

                  - SIMPLITATE
                  - TEHNOLOGIE
                  - FIABILITATE

                  SUPER MASINI! HONDA IS THE BEST!
                  Honda POWER !!!

                  Comment


                  • #10
                    Da, ca sa ajungi la pompa trebuie dat jos rezervorul (intai golit) si abia dupa aceea poti sa ajugi la pompa. Trebuie ridicata masina... e destul de complicat: eu am schimbat acum vreo 9 ani pompa de benzina la un Civic din '88, care cred ca are acelasi motor pe care il ai si tu pe Concerto. Sa nu cureti cumva pompa cu apa, sau sa bagi apa in ea!

                    Este clar ca e mai scump de 100 Euro, poti sa intrebi la Al Padrino sau la Augsburg. La Augsburg sunt mai scumpe, dar sunt de calitate. La Carpati Motor e cel mai scump. Eu mi-am luat-o de la Al Padrino, mi-au montat-o la servisul Honda si nu mergea de loc. Au scos-o, au facut proba cu benzina, mi-au aratat ca nu face nimic si mi-au dat-o sa ma duc sa o schim ca nu merge. La Al Padrino mi-au zis ca merge, doar ca trebuie sa o legi invers decat scrie pe ea: unde e scris '+' legi minusul si unde '-' legi plusul. Si au avut dreptate :lol: :lol: a mers...
                    "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
                    "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by KGB
                      va sunt recunoscator pt amabilitate. oricum am obs k posesorii de honda sunt tare incantati de masinile lor.
                      KGBule, fi bine venit printre noi!
                      Si noi iti multumim pentru cuvintele de lauda si mai ales sinceritatea&entuziasmul tau!
                      De obicei asa e, cam toti sunt multumiti de masinile lor, dar asta o aud la orice posesor de alta marca.....deci chestia-i relativa! :?

                      Piesele tale probabil ca vor fi scumpe, dar tot te mai poti considera norocos, fiindca masina a fost produsa in UK, deci fara taxe exorbitante.
                      Intreaba eventual si pe la BMW daca aduc piese pentru modelele mai vechi ale lui Rover!
                      HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

                      Comment

                      Working...
                      X