yobit hitbtc digifinex
Trepidat relanti - Hondafan

Trepidat relanti

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • happydoruletz
    started a topic Trepidat relanti

    Trepidat relanti

    Salut baieti,


    1. Am intrat in posesia unei Honda Accord 2.0i-VTEC CL7 din 2008 si am observat ca la relanti are un vibrat destul de puterinic.Ciudat este ca atunci cand dau drumul la consumatori cum ar fi incalzirea in oglinzi,lumini,ridicat geam,incalzire acest vibrat se accentueaza ca si cum nu ar suporta consumul.S-a mai confruntat cineva cu astfel de probelma?Mentionez ca masina are 146.000 Km si ca bujiile nu au fost schimbate ceea ce o sa fac astazi de asemeni si bateria.Credeti ca ar avea legatura aceste doua aspecte cu problema vibratului?

    2. Ce ulei este recomandat pentru acest motor?Eu am facut revizia si am pus Castrol 5w40.

    3. Cum se foloseste functia audio auxiliar?



    Multumesc.

  • raducu
    replied
    Verificati si incarcarea, in special cand pleaca ventilatoarele de racire (cu AC pornit). Posibil sa fie de la lipsa de freon, adica prea putin freon in instalatie, dar si de la alternator (la 2.0, pe CR-V dupa ce i-am completat freon, nu mai vibra asa tare, dar dupa ce i-am schimbat rulmentii + peria de carbuni, au disparut de tot vibratiile - la relanti, motorul cald, cand plecau ventilatoarele de AC).

    Leave a comment:


  • minel 87
    replied
    Trepidatie motor, este de la compresorul de clima... A mea face la fel, cand porneste compresorul de clima

    Originally posted by happydoruletz View Post
    Buna seara iubitori de Honda,

    Revin cu informatii referitoare la problema mea.Saptamana ce-a trecut am fost la Carpati ( foarte amabili oamenii si binevoitori de a-mi rezolva problema ) pentru a continua investigatia problemei cu trepidatul la relanti.S-au efectuat urmatoarele operatiuni:
    - Schimbat filtru benzina, nici o schibare
    - Reglat supape, fara nici un rezultat. Nu stiu daca s-a schimbat garnitura sau s-a folosit silicon.Ar trebui sa-mi fac griji?
    - Facut test cu un senzor de acceleratie nou, nici un rezultat
    - Verificat clapeta acceleratie, de asemeni.
    Pentru interventiile efectuate factura a fost de 245 lei adica doar filtru de benzina si manopera ( preturi cu discount ).

    Nu stiu fratilor de la ce ar putea fi dar o sa continui cu investigatia.Urmatorul lucru ar fi suportii motor, daca nu..... cu parere de rau o sa iau in considerare alternative nemtesti din aceeasi clasa. Sper sa va pot da o solutie in cele din urma ori daca s-a confruntat cineva cu problema asta sa ne comunice solutia sau idei, ceva, orice.
    Multumesc.

    Este de la compresorul de clima, a mea face la fel

    Leave a comment:


  • rhemyis
    replied
    Da, am văzut ca sunt diferențe, știu să-i caut pe diagramele de pe lings, de găsit îi găsesc dar sunt scumpi rau. Găsisem ceva chiar foarte ieftin de la Yamato, febest dar n-aș avea încredere ca un suport aftermarket de 200 lei face aceeași treaba buna ca unul oem de 200 euro. I-aș schimba la o adică, probabil pe o durata medie de viata a unei mașini îi schimbi o singura data dacă n-ai alt ghinion. Dar nu știu acum dacă cei de pe mașină sunt de schimbat, nu știu cum să-i verific, asa vizual mi se pare cauciucul ușor fisurat pe alocuri, e clar îmbătrânit dar nu știu dacă e suficient pentru a fi înlocuite. O fi și uleiul ala din ele dus, ca orice fluid își pierde calitățile în timp. Cel mai prost ar fi să-i schimb și sa constat ca nu s-a schimbat nimic în bine.

    Leave a comment:


  • LaurB
    replied
    atentie ca au coduri diferite cei pentru masina cu cutie AT fata de MT.. Acu sincer nu stiu de ce a vrut Honda asa.

    Leave a comment:


  • rhemyis
    replied
    Ce metoda se aplica pentru a afla dacă suporții de motor își mai fac bine treaba, cum se pot verifica? Mai am uneori trepidații la fel ca cele descrise în topic și nu știu dacă as rezolva problema prin schimbul suporturilor. Am citit pe undeva pe forum cum ca s-ar măsura cu sublerul o distanta pe care ei flexeaza și de acolo să-ți dai seama dacă sunt ok. Știu ca sunt hidraulici cei fata-spate, dacă nu sunt rupți sa fi pierdut ulei, pot totuși sa fie într-un fel uzați, cauciuc îmbătrânit, etc? Sunt și ai dracu de scumpi, se recomanda oem, cu cei aftermarket am auzit de ceva probleme.

    Leave a comment:


  • fst
    replied
    Originally posted by Geo_G View Post
    Salutare. Aceeasi problema o am si eu, in sensul ca la ralanti trepideaza motorul cand porneste compresorul de AC. Ce pret au tampoanele?
    Multumesc
    sunt 3 tampoane..fiecare cu pret intre 150EURO-200EURO.

    Leave a comment:


  • Geo_G
    replied
    Salutare. Aceeasi problema o am si eu, in sensul ca la ralanti trepideaza motorul cand porneste compresorul de AC. Ce pret au tampoanele?
    Multumesc

    Leave a comment:


  • -sorin-
    replied
    [QUOTE=fst;572144]ai cumva codul la tamponul din spate?[/QU

    50810-SDA-E11

    Leave a comment:


  • fst
    replied
    Originally posted by -sorin- View Post
    am ramas dator cu noi informatii. s-a rezolvat problema, care era pana la urma de la tampoanele motorului. am schimbat ambele tampoane - fata si spate si a disparut vibratia la relanti.
    ai cumva codul la tamponul din spate?

    Leave a comment:


  • -sorin-
    replied
    am ramas dator cu noi informatii. s-a rezolvat problema, care era pana la urma de la tampoanele motorului. am schimbat ambele tampoane - fata si spate si a disparut vibratia la relanti.

    Leave a comment:


  • fst
    replied
    1600 lei cu tot cu manopera, l-am luat cu discount 15%

    Leave a comment:


  • -sorin-
    replied
    Originally posted by fst View Post
    nu e o regula ca atunci cand cresti turatiile vibratiile sa creasca si atunci tamponul sa actioneze mai mult.
    la mine vibra doar in idle cand motorul era cald (rece nu vibra deloc) si pe tester scadea sub 600rpm.
    am schimbat tamponul din fata si vibratia a disparut.
    Imi poti spune si cam cat te-a costat schimbarea tamponului? Problema ar fi ca prin Iasi, de când nu mai este reprezentanta Honda și service-ul e facut pe la Tester, sincer nu prea mai am pe unde sa-mi repar masina

    Leave a comment:


  • danyut
    replied
    O problema cu trepidatii la relanti am avut si eu cu Motul 0w30. Dupa schimbul de ulei cu Honda 0w30 au disparut. Cu Motul cred ca pe la 5000 de km au aparut.

    Trimis de pe al meu HTC One mini 2 folosind Tapatalk

    Leave a comment:


  • fst
    replied
    Originally posted by -sorin- View Post
    am completat si eu nivelul la antigel si nu s-a modificat nimic. Daca ar fi tamponul de la motor ar trbui sa trepideze motorul mai tare la pornire, sau mai ales la oprire...ceea ce nu se intampla. la mine cand ajunge turatia motorului pe la 700-750, dispar vibratiile.
    nu e o regula ca atunci cand cresti turatiile vibratiile sa creasca si atunci tamponul sa actioneze mai mult.
    la mine vibra doar in idle cand motorul era cald (rece nu vibra deloc) si pe tester scadea sub 600rpm.
    am schimbat tamponul din fata si vibratia a disparut.

    Leave a comment:

Working...
X