Daca sistemul de alimentare e ok, urmatorul lucru: scoate cureaua de accesorii, porneste motorul in gol; daca vibratiile sunt inca prezente, regleaza jocurile supapelor (nu strica chiar daca se dovedeste ca nu e de la ele la final). Daca si dupa reglaj supape sunt prezente vibratiile, singura posibilitate ramasa logic (pe hartie) sunt suportii motor.
Trepidat relanti
Collapse
X
-
-
Buna seara iubitori de Honda,
Revin cu informatii referitoare la problema mea.Saptamana ce-a trecut am fost la Carpati ( foarte amabili oamenii si binevoitori de a-mi rezolva problema ) pentru a continua investigatia problemei cu trepidatul la relanti.S-au efectuat urmatoarele operatiuni:
- Schimbat filtru benzina, nici o schibare
- Reglat supape, fara nici un rezultat. Nu stiu daca s-a schimbat garnitura sau s-a folosit silicon.Ar trebui sa-mi fac griji?
- Facut test cu un senzor de acceleratie nou, nici un rezultat
- Verificat clapeta acceleratie, de asemeni.
Pentru interventiile efectuate factura a fost de 245 lei adica doar filtru de benzina si manopera ( preturi cu discount ).
Nu stiu fratilor de la ce ar putea fi dar o sa continui cu investigatia.Urmatorul lucru ar fi suportii motor, daca nu..... cu parere de rau o sa iau in considerare alternative nemtesti din aceeasi clasa. Sper sa va pot da o solutie in cele din urma ori daca s-a confruntat cineva cu problema asta sa ne comunice solutia sau idei, ceva, orice.
Multumesc.
Last edited by happydoruletz; 14-12-13, 22:19.
Comment
-
Originally posted by happydoruletz View PostBuna seara iubitori de Honda,
Nu stiu daca s-a schimbat garnitura sau s-a folosit silicon.Ar trebui sa-mi fac griji?
LE: incearca sa schimbi si uleiul 0w30 sau 5w30 ...Honda Accord - 2006 2.0 Executive
Comment
-
Verifică totuşi să nu ai silicon în loc de garnitură. La Carpaţi s-au mai văzut cazuri.
Uleiul nu are atât de mare impact încât să tremure motorul, dar mergi pe ce a spus Wolfy, şi verifică suporţii.Last edited by BlackMagic; 15-12-13, 08:29.-------------------
There is no point of having if you can't share.
Comment
-
Cand motorul necesita un reglaj de supape, face si un tacanit. Daca nu ai simptomele astea, nu te ajuta cu nimic reglajul. Daca ai tacanitul respectiv, regleaza supapele la alte service / mecanic. ( App, eu personal as pune garnitura noua la capac)
La vechea masina (nu honda) m-am confruntat cu tremurat la relantiu, solutia (dupa tot felul de investigatii, curatat clapeta acceleratie, motoras relantiu, schimbat bujii, fise, etc..) a fost simpla: aveam un furtun ce intra in admisie fisurat (era dupa clapeta de acceleratie, nu inainte), chiar unde facea cot, greu se vedea. Era fenomenul de "tras aer fals". La Accord chiar nu stiu, nu am studiat ce furtune intra in admisie si cum e construita. Poate te ajuta.
Comment
-
Salut IepurasulRoz,
Daca ar fi vorba de vre-un furtun care trage aer fals nu ar trebui sa se aprinda martor in bord?Am avut si eu problema asta la o alta masina ( marca ) dar aveam martor check engine aprins.Am mers si pe peremiza asta dar conform testului facut la Carpati totul este in parametrii si dupa cele spuse de ei nu are cum sa nu se aprinda nici un martor daca trage aer fals.In orice caz urmeaza sa ajung iar la ei pentru alte investigatii si revin cu....sper eu solutia rezolvarii.
P.S: La multi ani pentru 2014 si fara incidente.
Comment
-
Și a mea face la fel. Am vrb cu un alt coleg din UK și sugera ca ar putea fi de la compresorul de AC care la 2/3 minute cuplează aiurea și atunci motorul încerca să compenseze. Ideea ca nu știu cum pot testa sau cine poate testa și să revină cu detalii.
A mea este automata! La manuală face la fel?
Comment
-
Eu am schimbat asa: tampon lateral, fulie compresor, intinzator role si in final tamponul din fata de la el era. Vezi ca se verifica usor cu un subler masori distanta la tampon fata de o masina buna si vezi daca e presat(stricat)sau nu.
Masina era un cu1 160k km'16 BMW 520xd
'15 FK2
ex '10 CU1
ex '07 CL7
Comment
-
Originally posted by jonyyybe View PostFst ai auto sau manuala?
Ideea este că trepidatiile apar și dispar. Atunci dacă ar fi de la tampon ar fi fost tot timpul, nu?'16 BMW 520xd
'15 FK2
ex '10 CU1
ex '07 CL7
Comment
Comment