Trepidat relanti

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • wolfydRg
    replied
    Dispar trepidatiile daca apesi ambreiajul ?

    Leave a comment:


  • valentin80
    replied
    salut,
    si mie mi-a aparut aceeasi problema de aproape o sapamana.
    la relanti are o usoara vibratie, enervanta!!. aceasta dispare daca apas un pic acceleratia pana pe la 1000 rpm.
    am dat afara cureaua de accesorii, am verificat pompa servo, alternatorul, role.. am pornit motorul, vibratiile tot acolo. m-am uitat si pe la suportii motorului, cei pe care am reusit sa ii vad, par in regula.
    nu stiu care e problema.

    Leave a comment:


  • Vic Vic
    replied
    Salut. Pana la urma, vibratiile motorului si a componentelor de sub capota, atunci cand pornesc clima (masina pe liber, la 7-800 ture) de la ce sunt? plus ca atunci cand pornesc cele doua ventilatoare de la radiator nivelul de zgomot al motorului creste destul de tare.
    O data cu schimbul de ambreiaj ne-am uitat si la tamburul din fata motorului, pare in regula.
    Masina este un Accord 2.0, 2009.
    Multumesc
    PS Fara clima pornita, sunetul motorului este f placut, nici nu se aude atat pe loc cat si la rulare. In momentul in care pornesc cele doua ventilatoare, la revedere. Trepidatii si zgomot. Mult zgomot.
    Last edited by Vic Vic; 21-08-13, 18:31.

    Leave a comment:


  • wolfydRg
    replied
    Pai nu e chiar asa, fiind bateria mica , necesarul de incarcare e mic si efortul de incarcare ar trebui sa fie mai redus.
    Oricum la Honda nu se incarca mereu cu efort maxim de aici ar trebui sa rezulte o fiabilitate mai mare. Chestia asta am descoperito si eu recent.
    In cazul tau cred ca a fost pur si simplu ghinion.

    Leave a comment:


  • mumuishere
    replied
    Am mai ramas eu in Rotbav, in seara de craciun, cu un CRV cu alternatorul gripat... a fost de vis (si cu un minus de 3000 de lei in conditiile in care aveam relatii la Honda Brasov). Sper sa nu fie cazul acum ca am pus-o... Dar gandindu-ma... la cat de subdimensionata e bateria de accord... sunt toate sansele sa crape ...

    Leave a comment:


  • skakiur
    replied
    este bine stiut ca orice consumator este pornit, motorul primeste o "lovitura" de aici si vibratiile, cel mai bine se observa cand pornesti AC
    vibratia de la relanti insa trebuie verificata.
    pt ulei exista un topic dedicat ( lectura frumoasa )

    Leave a comment:


  • wolfydRg
    replied
    ups .. asta no stiam , cu toate ca pare logic ....

    Leave a comment:


  • Toyboy
    replied
    verifica alternatoru

    Leave a comment:


  • mumuishere
    replied
    Acesiasi problemuta o am si eu. Nu am prea bagat-o in seama dar acum incepe sa ma sacaie. Daca opresc, cu motorul cald si pornit, in P, dupa doua minute de stat incepe sa-mi tremure masina. Nu foarte tare si iregulat ca si intensitate. Turatia este constanta - in 700-800.... M gandeam si eu la tampon (sper sa nu fie ala ca am auzit ca-i scump rau)...

    Leave a comment:


  • bogdan1337
    replied
    La mine s-a rezolvat cu reglaj supape si a scazut putin consumul si timpul de incalzire. (~185000 Km)

    Leave a comment:


  • Doc
    replied
    Verifica tamponul din fata sau spatele motorului. Vibratii la relanti in general apar de la tampoanele de echilibrare rupte.

    Leave a comment:

Working...
X