Trepidat relanti

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    1600 lei cu tot cu manopera, l-am luat cu discount 15%
    '16 BMW 520xd
    '15 FK2
    ex '10 CU1
    ex '07 CL7

    Comment


    • #47
      am ramas dator cu noi informatii. s-a rezolvat problema, care era pana la urma de la tampoanele motorului. am schimbat ambele tampoane - fata si spate si a disparut vibratia la relanti.

      Comment


      • #48
        Originally posted by -sorin- View Post
        am ramas dator cu noi informatii. s-a rezolvat problema, care era pana la urma de la tampoanele motorului. am schimbat ambele tampoane - fata si spate si a disparut vibratia la relanti.
        ai cumva codul la tamponul din spate?
        '16 BMW 520xd
        '15 FK2
        ex '10 CU1
        ex '07 CL7

        Comment


        • #49
          [QUOTE=fst;572144]ai cumva codul la tamponul din spate?[/QU

          50810-SDA-E11

          Comment


          • #50
            Salutare. Aceeasi problema o am si eu, in sensul ca la ralanti trepideaza motorul cand porneste compresorul de AC. Ce pret au tampoanele?
            Multumesc

            Comment


            • #51
              Originally posted by Geo_G View Post
              Salutare. Aceeasi problema o am si eu, in sensul ca la ralanti trepideaza motorul cand porneste compresorul de AC. Ce pret au tampoanele?
              Multumesc
              sunt 3 tampoane..fiecare cu pret intre 150EURO-200EURO.
              '16 BMW 520xd
              '15 FK2
              ex '10 CU1
              ex '07 CL7

              Comment


              • #52
                Ce metoda se aplica pentru a afla dacă suporții de motor își mai fac bine treaba, cum se pot verifica? Mai am uneori trepidații la fel ca cele descrise în topic și nu știu dacă as rezolva problema prin schimbul suporturilor. Am citit pe undeva pe forum cum ca s-ar măsura cu sublerul o distanta pe care ei flexeaza și de acolo să-ți dai seama dacă sunt ok. Știu ca sunt hidraulici cei fata-spate, dacă nu sunt rupți sa fi pierdut ulei, pot totuși sa fie într-un fel uzați, cauciuc îmbătrânit, etc? Sunt și ai dracu de scumpi, se recomanda oem, cu cei aftermarket am auzit de ceva probleme.

                Comment


                • #53
                  atentie ca au coduri diferite cei pentru masina cu cutie AT fata de MT.. Acu sincer nu stiu de ce a vrut Honda asa.

                  Comment


                  • #54
                    Da, am văzut ca sunt diferențe, știu să-i caut pe diagramele de pe lings, de găsit îi găsesc dar sunt scumpi rau. Găsisem ceva chiar foarte ieftin de la Yamato, febest dar n-aș avea încredere ca un suport aftermarket de 200 lei face aceeași treaba buna ca unul oem de 200 euro. I-aș schimba la o adică, probabil pe o durata medie de viata a unei mașini îi schimbi o singura data dacă n-ai alt ghinion. Dar nu știu acum dacă cei de pe mașină sunt de schimbat, nu știu cum să-i verific, asa vizual mi se pare cauciucul ușor fisurat pe alocuri, e clar îmbătrânit dar nu știu dacă e suficient pentru a fi înlocuite. O fi și uleiul ala din ele dus, ca orice fluid își pierde calitățile în timp. Cel mai prost ar fi să-i schimb și sa constat ca nu s-a schimbat nimic în bine.

                    Comment


                    • #55
                      Trepidatie motor, este de la compresorul de clima... A mea face la fel, cand porneste compresorul de clima

                      Originally posted by happydoruletz View Post
                      Buna seara iubitori de Honda,

                      Revin cu informatii referitoare la problema mea.Saptamana ce-a trecut am fost la Carpati ( foarte amabili oamenii si binevoitori de a-mi rezolva problema ) pentru a continua investigatia problemei cu trepidatul la relanti.S-au efectuat urmatoarele operatiuni:
                      - Schimbat filtru benzina, nici o schibare
                      - Reglat supape, fara nici un rezultat. Nu stiu daca s-a schimbat garnitura sau s-a folosit silicon.Ar trebui sa-mi fac griji?
                      - Facut test cu un senzor de acceleratie nou, nici un rezultat
                      - Verificat clapeta acceleratie, de asemeni.
                      Pentru interventiile efectuate factura a fost de 245 lei adica doar filtru de benzina si manopera ( preturi cu discount ).

                      Nu stiu fratilor de la ce ar putea fi dar o sa continui cu investigatia.Urmatorul lucru ar fi suportii motor, daca nu..... cu parere de rau o sa iau in considerare alternative nemtesti din aceeasi clasa. Sper sa va pot da o solutie in cele din urma ori daca s-a confruntat cineva cu problema asta sa ne comunice solutia sau idei, ceva, orice.
                      Multumesc.

                      Este de la compresorul de clima, a mea face la fel

                      Comment


                      • #56
                        Verificati si incarcarea, in special cand pleaca ventilatoarele de racire (cu AC pornit). Posibil sa fie de la lipsa de freon, adica prea putin freon in instalatie, dar si de la alternator (la 2.0, pe CR-V dupa ce i-am completat freon, nu mai vibra asa tare, dar dupa ce i-am schimbat rulmentii + peria de carbuni, au disparut de tot vibratiile - la relanti, motorul cald, cand plecau ventilatoarele de AC).

                        Comment

                        Working...
                        X