Trepidat relanti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • jonyyybe
    replied
    Și a mea face la fel. Am vrb cu un alt coleg din UK și sugera ca ar putea fi de la compresorul de AC care la 2/3 minute cuplează aiurea și atunci motorul īncerca să compenseze. Ideea ca nu știu cum pot testa sau cine poate testa și să revină cu detalii.
    A mea este automata! La manuală face la fel?

    Leave a comment:


  • fetherw80
    replied
    Verificat la sange suportii de motor, mai ales cel de sub motor anti tangaj!

    Leave a comment:


  • luciansnd
    replied
    A descoperit cineva de la ce trepideaza la relanti?
    Si masina mea face la fel. Dupa 2, 3 minute in modul P sau N apare trepidatul.

    Leave a comment:


  • fcristi
    replied
    Salut
    Curatat corp clapeta si reinvatat relantiul ,
    incearca si asta

    Leave a comment:


  • happydoruletz
    replied
    Salut IepurasulRoz,

    Daca ar fi vorba de vre-un furtun care trage aer fals nu ar trebui sa se aprinda martor in bord?Am avut si eu problema asta la o alta masina ( marca ) dar aveam martor check engine aprins.Am mers si pe peremiza asta dar conform testului facut la Carpati totul este in parametrii si dupa cele spuse de ei nu are cum sa nu se aprinda nici un martor daca trage aer fals.In orice caz urmeaza sa ajung iar la ei pentru alte investigatii si revin cu....sper eu solutia rezolvarii.

    P.S: La multi ani pentru 2014 si fara incidente.

    Leave a comment:


  • IepurasulRaz
    replied
    Cand motorul necesita un reglaj de supape, face si un tacanit. Daca nu ai simptomele astea, nu te ajuta cu nimic reglajul. Daca ai tacanitul respectiv, regleaza supapele la alte service / mecanic. ( App, eu personal as pune garnitura noua la capac)

    La vechea masina (nu honda) m-am confruntat cu tremurat la relantiu, solutia (dupa tot felul de investigatii, curatat clapeta acceleratie, motoras relantiu, schimbat bujii, fise, etc..) a fost simpla: aveam un furtun ce intra in admisie fisurat (era dupa clapeta de acceleratie, nu inainte), chiar unde facea cot, greu se vedea. Era fenomenul de "tras aer fals". La Accord chiar nu stiu, nu am studiat ce furtune intra in admisie si cum e construita. Poate te ajuta.

    Leave a comment:


  • BlackMagic
    replied
    Verifică totuşi să nu ai silicon īn loc de garnitură. La Carpaţi s-au mai văzut cazuri.
    Uleiul nu are atāt de mare impact īncāt să tremure motorul, dar mergi pe ce a spus Wolfy, şi verifică suporţii.
    Last edited by BlackMagic; 15-12-13, 09:29.

    Leave a comment:


  • wolfydRg
    replied
    Originally posted by happydoruletz View Post
    Buna seara iubitori de Honda,
    Nu stiu daca s-a schimbat garnitura sau s-a folosit silicon.Ar trebui sa-mi fac griji?
    Stai linistit nu e nevoie nici de garnitura noua nici de silicon.
    LE: incearca sa schimbi si uleiul 0w30 sau 5w30 ...

    Leave a comment:


  • valentin80
    replied
    mi-a zis un mecanic ca trepidatiile sunt din cauza ca nu am folosit uleiul mentionat in carte......
    nu prea cred dar se cam suprapune cu momentul cand am schimbat uleiul...

    Trimis de pe al meu GT-I8190 folosind Tapatalk

    Leave a comment:


  • happydoruletz
    replied
    Buna seara iubitori de Honda,

    Revin cu informatii referitoare la problema mea.Saptamana ce-a trecut am fost la Carpati ( foarte amabili oamenii si binevoitori de a-mi rezolva problema ) pentru a continua investigatia problemei cu trepidatul la relanti.S-au efectuat urmatoarele operatiuni:
    - Schimbat filtru benzina, nici o schibare
    - Reglat supape, fara nici un rezultat. Nu stiu daca s-a schimbat garnitura sau s-a folosit silicon.Ar trebui sa-mi fac griji?
    - Facut test cu un senzor de acceleratie nou, nici un rezultat
    - Verificat clapeta acceleratie, de asemeni.
    Pentru interventiile efectuate factura a fost de 245 lei adica doar filtru de benzina si manopera ( preturi cu discount ).

    Nu stiu fratilor de la ce ar putea fi dar o sa continui cu investigatia.Urmatorul lucru ar fi suportii motor, daca nu..... cu parere de rau o sa iau in considerare alternative nemtesti din aceeasi clasa. Sper sa va pot da o solutie in cele din urma ori daca s-a confruntat cineva cu problema asta sa ne comunice solutia sau idei, ceva, orice.
    Multumesc.

    Last edited by happydoruletz; 14-12-13, 23:19.

    Leave a comment:


  • BlackMagic
    replied
    Daca sistemul de alimentare e ok, urmatorul lucru: scoate cureaua de accesorii, porneste motorul in gol; daca vibratiile sunt inca prezente, regleaza jocurile supapelor (nu strica chiar daca se dovedeste ca nu e de la ele la final). Daca si dupa reglaj supape sunt prezente vibratiile, singura posibilitate ramasa logic (pe hartie) sunt suportii motor.

    Leave a comment:


  • mhh39
    replied
    Decat doi litri de benzina si o bricheta, mai bine o dezmembrezi. Un ban cinstit, zic! )

    O alta parere n-ar strica. Poate la Asko? Unul din mecanicii priceputi de acolo. Adica, Alin.

    Da' baietii n-au verificat suportii motorului?
    Cam scumpa ora de manopera... 700ron/3h, adica.
    Ptr reglaj tacheti, dau capacul culbutori jos. Oricum, ar trebui sa fie facut din cand in cand reglajul. Si daca tot fac asta, pot inspecta axele, desi nu cred ca au ceva (feeling). Daca dau capacul jos, cumpara garnitura de la capac (~80ron, pe comanda). Sau, varianta ieftina: silicon. Your choice.
    Iti inchipui ca din taste nu prea-ti poti da seama. Cel mult, hint-uri la ce ai putea sa te uiti.
    Last edited by mhh39; 06-12-13, 11:08.

    Leave a comment:


  • happydoruletz
    replied
    Salut,

    Pentru ca am deschis acest topic ma simt dator sa revin cu informatii desi problema nu a fost rezolvata.
    Ieri am trecut pe la Carpati si acolo s-au intamplat urmatoarele :
    - Verificat bujii reglate sau ce le-au facut baietii, vibratie prezenta
    - Verificat senzor acceleratie, probat cu unul nou, vibratie prezenta
    - Soft nou, vibratie prezenta
    - Schimbat filtru benzina din rezervor, vibratie prezenta dar ameliorat 360 lei
    - Verificat alternator ( OK ) vibratie prezenta
    - Verificat nu stiu ce calculator ( OK ) vibratie prezenta

    Propunerea celor de la Carpati:
    - Desfacut capace what ever pentru verificat/reglat supape
    - Verificare axe cu came
    - COSTURI APROXIMATIV 700 lei/ 3h manopera

    Am auzit o varianta cu ceva lichid scurs pe un calculator undeva in partea dreapta a masinii.Baietii de la service povesteau de un caz dar sper sa nu ma aflu in situatia de a schimba acest claculator datorita costurilor excesive.

    Daca exista cineva care s-a mai confruntat cu aceasta problema asteptam sa ne comunice rezolvarea problemei.

    Daca nu se paote rezolva problama astfel cred ca doi litri de benzina si o bricheta o poate rezolva sigur.

    Va doresc asfalt uscat si cati mai multi km !

    Leave a comment:


  • valentin80
    replied
    nu e nicio diferenta daca apas ambreiajul. cred ca e de la vre-un suport sau poate un injector care nu deschide un la presiune ceva mai mare fata de restul? trebuie sa verific chestia asta...

    Sent from my GT-I8190 using Tapatalk

    Leave a comment:


  • wolfydRg
    replied
    Dispar trepidatiile daca apesi ambreiajul ?

    Leave a comment:

Working...
X