Trepidat relanti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • fst
    replied
    Originally posted by jonyyybe View Post
    Eu unul am sachimbAt antigelul și nu s-a schimbat nimic. Dar Ón continuare tind să cred că vibrațiile provin din Óncercarea de a compensare a turaților. Pompa servo, alternator și compresorul. Eu unul cred ca ori alternatorul sau compresorul. Ultima varianta poate sa fie din cauza ventilatoarelor de pe radiator care cer curent iar alternatorul compensează prin turaților motorului.
    sunt lucruri diferite, la unii vibreaza cand scade sub 600rpm tu spui ca vibra cand intra in sarcina

    Leave a comment:


  • jonyyybe
    replied
    Eu unul am sachimbAt antigelul și nu s-a schimbat nimic. Dar Ón continuare tind să cred că vibrațiile provin din Óncercarea de a compensare a turaților. Pompa servo, alternator și compresorul. Eu unul cred ca ori alternatorul sau compresorul. Ultima varianta poate sa fie din cauza ventilatoarelor de pe radiator care cer curent iar alternatorul compensează prin turaților motorului.

    Leave a comment:


  • btmihai
    replied
    Confirm ce spune fetherw80. Dupa vreo luna de trepidatii dubioase la relanti am decis sa sap si eu sa vad despre ce e vorba. Vasul de lichid de racire era gol. Am observat ca in momentul in care se incinge motorul scapa pe la un por din radiator (se aude). Dupa ce am completat cu antigel au disparut trepidatiile. Un prim indiciu pe care l-am avut a fost faptul ca pe aglomeratie, cand stateam mult la semafoare se ridica temperatura pe indicatorul din bord. Sper sa reusesti sa iti rezolvi problema.

    Leave a comment:


  • fetherw80
    replied
    Va mai dau un hint: nivel antigel!

    Leave a comment:


  • fst
    replied
    Originally posted by -sorin- View Post
    daca ar fi din cauza tamponului, ar trebui ca trepidatiile sa apara si la turatii mai mari. La mine apar doar la turatii de 600 rpm. Eu am verificat parametrii de functionare cu un tester si nu mi-a dat nicio eroare; singura problema a fost ca relanti-ul cobora pana pe la 595 rpm, in timp ce valorile normale sunt 610-900 rpm. Am curatat clapeta de acceleratie si dupa ce am pus testerul din nou, mi-a aratat 620-640 rpm si s-a oprit din trepidat...pentru o zi. Am mai vazut ca unii vorbesc de reglaj supape, baterie schimbata etc....eu sunt nehotarat si nu stiu cu ce sa continui
    Exact la fel era si la mine cand scadea sub 600rpm in idle

    Leave a comment:


  • -sorin-
    replied
    daca ar fi din cauza tamponului, ar trebui ca trepidatiile sa apara si la turatii mai mari. La mine apar doar la turatii de 600 rpm. Eu am verificat parametrii de functionare cu un tester si nu mi-a dat nicio eroare; singura problema a fost ca relanti-ul cobora pana pe la 595 rpm, in timp ce valorile normale sunt 610-900 rpm. Am curatat clapeta de acceleratie si dupa ce am pus testerul din nou, mi-a aratat 620-640 rpm si s-a oprit din trepidat...pentru o zi. Am mai vazut ca unii vorbesc de reglaj supape, baterie schimbata etc....eu sunt nehotarat si nu stiu cu ce sa continui

    Leave a comment:


  • fst
    replied
    Originally posted by octi_b View Post
    Pai si dupa ce ai schimbat ai scapat de trepidat?
    am scapat de trepidatia care o simteam in volan, mai aud cate ceva dar clar schimbarea tamponului din fata a rezolvat 95% din problema

    Leave a comment:


  • octi_b
    replied
    Pai si dupa ce ai schimbat ai scapat de trepidat?

    Leave a comment:


  • fst
    replied
    am schimbat tamponul din fata. alin de la asko a masurat cu sublerul fata de o masina noua cat e comprimat tamponul si asa a zis ca e de la el.
    vezi ca vine o campanie cu reducere 15% la piese

    Leave a comment:


  • -sorin-
    replied
    Salut! Am si eu o problema similara. Vad ca au mai avut si altii aceeasi problema. Ati reusit pana la urma sa o rezolvati?

    Leave a comment:


  • jonyyybe
    replied
    A mai testat cineva, news?

    Leave a comment:


  • CatalinP
    replied
    E normal sa scada turatia motorului cand actionezi frana de serviciu, pentru ca ai servo-frana.

    Leave a comment:


  • fst
    replied
    Originally posted by jonyyybe View Post
    Fst ai auto sau manuala?
    Ideea este că trepidatiile apar și dispar. Atunci dacă ar fi de la tampon ar fi fost tot timpul, nu?
    Am AT. Ma gandesc ca anumite lucruri intra in rezonanta, turatia motorului e variabila chiar si in idle, probabil la un prag intra. La mine daca stateam in d cu frana dr mana trasa era perfect .Daca stateam in d cu piciorul pe frana huruia ca un tractor

    Leave a comment:


  • jonyyybe
    replied
    Fst ai auto sau manuala?
    Ideea este că trepidatiile apar și dispar. Atunci dacă ar fi de la tampon ar fi fost tot timpul, nu?

    Leave a comment:


  • fst
    replied
    Eu am schimbat asa: tampon lateral, fulie compresor, intinzator role si in final tamponul din fata de la el era. Vezi ca se verifica usor cu un subler masori distanta la tampon fata de o masina buna si vezi daca e presat(stricat)sau nu.
    Masina era un cu1 160k km

    Leave a comment:

Working...
X