Trepidat relanti

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Daca sistemul de alimentare e ok, urmatorul lucru: scoate cureaua de accesorii, porneste motorul in gol; daca vibratiile sunt inca prezente, regleaza jocurile supapelor (nu strica chiar daca se dovedeste ca nu e de la ele la final). Daca si dupa reglaj supape sunt prezente vibratiile, singura posibilitate ramasa logic (pe hartie) sunt suportii motor.
    -------------------
    There is no point of having if you can't share.

    Comment


    • #17
      Buna seara iubitori de Honda,

      Revin cu informatii referitoare la problema mea.Saptamana ce-a trecut am fost la Carpati ( foarte amabili oamenii si binevoitori de a-mi rezolva problema ) pentru a continua investigatia problemei cu trepidatul la relanti.S-au efectuat urmatoarele operatiuni:
      - Schimbat filtru benzina, nici o schibare
      - Reglat supape, fara nici un rezultat. Nu stiu daca s-a schimbat garnitura sau s-a folosit silicon.Ar trebui sa-mi fac griji?
      - Facut test cu un senzor de acceleratie nou, nici un rezultat
      - Verificat clapeta acceleratie, de asemeni.
      Pentru interventiile efectuate factura a fost de 245 lei adica doar filtru de benzina si manopera ( preturi cu discount ).

      Nu stiu fratilor de la ce ar putea fi dar o sa continui cu investigatia.Urmatorul lucru ar fi suportii motor, daca nu..... cu parere de rau o sa iau in considerare alternative nemtesti din aceeasi clasa. Sper sa va pot da o solutie in cele din urma ori daca s-a confruntat cineva cu problema asta sa ne comunice solutia sau idei, ceva, orice.
      Multumesc.

      Last edited by happydoruletz; 14-12-13, 23:19.

      Comment


      • #18
        mi-a zis un mecanic ca trepidatiile sunt din cauza ca nu am folosit uleiul mentionat in carte......
        nu prea cred dar se cam suprapune cu momentul cand am schimbat uleiul...

        Trimis de pe al meu GT-I8190 folosind Tapatalk

        Comment


        • #19
          Originally posted by happydoruletz View Post
          Buna seara iubitori de Honda,
          Nu stiu daca s-a schimbat garnitura sau s-a folosit silicon.Ar trebui sa-mi fac griji?
          Stai linistit nu e nevoie nici de garnitura noua nici de silicon.
          LE: incearca sa schimbi si uleiul 0w30 sau 5w30 ...
          Honda Accord - 2006 2.0 Executive

          Comment


          • #20
            Verifică totuşi să nu ai silicon īn loc de garnitură. La Carpaţi s-au mai văzut cazuri.
            Uleiul nu are atāt de mare impact īncāt să tremure motorul, dar mergi pe ce a spus Wolfy, şi verifică suporţii.
            Last edited by BlackMagic; 15-12-13, 09:29.
            -------------------
            There is no point of having if you can't share.

            Comment


            • #21
              Cand motorul necesita un reglaj de supape, face si un tacanit. Daca nu ai simptomele astea, nu te ajuta cu nimic reglajul. Daca ai tacanitul respectiv, regleaza supapele la alte service / mecanic. ( App, eu personal as pune garnitura noua la capac)

              La vechea masina (nu honda) m-am confruntat cu tremurat la relantiu, solutia (dupa tot felul de investigatii, curatat clapeta acceleratie, motoras relantiu, schimbat bujii, fise, etc..) a fost simpla: aveam un furtun ce intra in admisie fisurat (era dupa clapeta de acceleratie, nu inainte), chiar unde facea cot, greu se vedea. Era fenomenul de "tras aer fals". La Accord chiar nu stiu, nu am studiat ce furtune intra in admisie si cum e construita. Poate te ajuta.

              Comment


              • #22
                Salut IepurasulRoz,

                Daca ar fi vorba de vre-un furtun care trage aer fals nu ar trebui sa se aprinda martor in bord?Am avut si eu problema asta la o alta masina ( marca ) dar aveam martor check engine aprins.Am mers si pe peremiza asta dar conform testului facut la Carpati totul este in parametrii si dupa cele spuse de ei nu are cum sa nu se aprinda nici un martor daca trage aer fals.In orice caz urmeaza sa ajung iar la ei pentru alte investigatii si revin cu....sper eu solutia rezolvarii.

                P.S: La multi ani pentru 2014 si fara incidente.

                Comment


                • #23
                  Salut
                  Curatat corp clapeta si reinvatat relantiul ,
                  incearca si asta

                  Comment


                  • #24
                    A descoperit cineva de la ce trepideaza la relanti?
                    Si masina mea face la fel. Dupa 2, 3 minute in modul P sau N apare trepidatul.

                    Comment


                    • #25
                      Verificat la sange suportii de motor, mai ales cel de sub motor anti tangaj!
                      '08 Fn1 - Invidia Catback, CAI Injen w hydroshield, Omp front braces, Eibach prokit springs, Ferodo ds2500, Oz ultraleggera w Michelin Ps3, GP kit-front/rear

                      Comment


                      • #26
                        Și a mea face la fel. Am vrb cu un alt coleg din UK și sugera ca ar putea fi de la compresorul de AC care la 2/3 minute cuplează aiurea și atunci motorul īncerca să compenseze. Ideea ca nu știu cum pot testa sau cine poate testa și să revină cu detalii.
                        A mea este automata! La manuală face la fel?

                        Comment


                        • #27
                          Eu am schimbat asa: tampon lateral, fulie compresor, intinzator role si in final tamponul din fata de la el era. Vezi ca se verifica usor cu un subler masori distanta la tampon fata de o masina buna si vezi daca e presat(stricat)sau nu.
                          Masina era un cu1 160k km
                          '16 BMW 520xd
                          '15 FK2
                          ex '10 CU1
                          ex '07 CL7

                          Comment


                          • #28
                            Fst ai auto sau manuala?
                            Ideea este că trepidatiile apar și dispar. Atunci dacă ar fi de la tampon ar fi fost tot timpul, nu?

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by jonyyybe View Post
                              Fst ai auto sau manuala?
                              Ideea este că trepidatiile apar și dispar. Atunci dacă ar fi de la tampon ar fi fost tot timpul, nu?
                              Am AT. Ma gandesc ca anumite lucruri intra in rezonanta, turatia motorului e variabila chiar si in idle, probabil la un prag intra. La mine daca stateam in d cu frana dr mana trasa era perfect .Daca stateam in d cu piciorul pe frana huruia ca un tractor
                              '16 BMW 520xd
                              '15 FK2
                              ex '10 CU1
                              ex '07 CL7

                              Comment


                              • #30
                                E normal sa scada turatia motorului cand actionezi frana de serviciu, pentru ca ai servo-frana.

                                Comment

                                Working...
                                X