Trepidat relanti

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Trepidat relanti

    Salut baieti,


    1. Am intrat in posesia unei Honda Accord 2.0i-VTEC CL7 din 2008 si am observat ca la relanti are un vibrat destul de puterinic.Ciudat este ca atunci cand dau drumul la consumatori cum ar fi incalzirea in oglinzi,lumini,ridicat geam,incalzire acest vibrat se accentueaza ca si cum nu ar suporta consumul.S-a mai confruntat cineva cu astfel de probelma?Mentionez ca masina are 146.000 Km si ca bujiile nu au fost schimbate ceea ce o sa fac astazi de asemeni si bateria.Credeti ca ar avea legatura aceste doua aspecte cu problema vibratului?

    2. Ce ulei este recomandat pentru acest motor?Eu am facut revizia si am pus Castrol 5w40.

    3. Cum se foloseste functia audio auxiliar?



    Multumesc.

  • #2
    Verifica tamponul din fata sau spatele motorului. Vibratii la relanti in general apar de la tampoanele de echilibrare rupte.
    Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
    Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

    ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
    ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

    Comment


    • #3
      La mine s-a rezolvat cu reglaj supape si a scazut putin consumul si timpul de incalzire. (~185000 Km)

      Comment


      • #4
        Acesiasi problemuta o am si eu. Nu am prea bagat-o in seama dar acum incepe sa ma sacaie. Daca opresc, cu motorul cald si pornit, in P, dupa doua minute de stat incepe sa-mi tremure masina. Nu foarte tare si iregulat ca si intensitate. Turatia este constanta - in 700-800.... M gandeam si eu la tampon (sper sa nu fie ala ca am auzit ca-i scump rau)...
        B 63 UWG , Accord 2.0, A/T, Ex, Royal Blue

        Comment


        • #5
          verifica alternatoru

          Comment


          • #6
            ups .. asta no stiam , cu toate ca pare logic ....
            Honda Accord - 2006 2.0 Executive

            Comment


            • #7
              este bine stiut ca orice consumator este pornit, motorul primeste o "lovitura" de aici si vibratiile, cel mai bine se observa cand pornesti AC
              vibratia de la relanti insa trebuie verificata.
              pt ulei exista un topic dedicat ( lectura frumoasa )

              Comment


              • #8
                Am mai ramas eu in Rotbav, in seara de craciun, cu un CRV cu alternatorul gripat... a fost de vis (si cu un minus de 3000 de lei in conditiile in care aveam relatii la Honda Brasov). Sper sa nu fie cazul acum ca am pus-o... Dar gandindu-ma... la cat de subdimensionata e bateria de accord... sunt toate sansele sa crape ...
                B 63 UWG , Accord 2.0, A/T, Ex, Royal Blue

                Comment


                • #9
                  Pai nu e chiar asa, fiind bateria mica , necesarul de incarcare e mic si efortul de incarcare ar trebui sa fie mai redus.
                  Oricum la Honda nu se incarca mereu cu efort maxim de aici ar trebui sa rezulte o fiabilitate mai mare. Chestia asta am descoperito si eu recent.
                  In cazul tau cred ca a fost pur si simplu ghinion.
                  Honda Accord - 2006 2.0 Executive

                  Comment


                  • #10
                    Salut. Pana la urma, vibratiile motorului si a componentelor de sub capota, atunci cand pornesc clima (masina pe liber, la 7-800 ture) de la ce sunt? plus ca atunci cand pornesc cele doua ventilatoare de la radiator nivelul de zgomot al motorului creste destul de tare.
                    O data cu schimbul de ambreiaj ne-am uitat si la tamburul din fata motorului, pare in regula.
                    Masina este un Accord 2.0, 2009.
                    Multumesc
                    PS Fara clima pornita, sunetul motorului este f placut, nici nu se aude atat pe loc cat si la rulare. In momentul in care pornesc cele doua ventilatoare, la revedere. Trepidatii si zgomot. Mult zgomot.
                    Last edited by Vic Vic; 21-08-13, 19:31.
                    1) Civic 1.8 Sport M/T Alabaster Silver (prima iubire)
                    2) Accord 2.0 Executive M/T Volcano Grey (a doua iubire)
                    3) Accord 2.2 Executive M/T Volcano Grey (un motor f reusit, dar parca tot benzina e miezul

                    Comment


                    • #11
                      salut,
                      si mie mi-a aparut aceeasi problema de aproape o sapamana.
                      la relanti are o usoara vibratie, enervanta!!. aceasta dispare daca apas un pic acceleratia pana pe la 1000 rpm.
                      am dat afara cureaua de accesorii, am verificat pompa servo, alternatorul, role.. am pornit motorul, vibratiile tot acolo. m-am uitat si pe la suportii motorului, cei pe care am reusit sa ii vad, par in regula.
                      nu stiu care e problema.

                      Comment


                      • #12
                        Dispar trepidatiile daca apesi ambreiajul ?
                        Honda Accord - 2006 2.0 Executive

                        Comment


                        • #13
                          nu e nicio diferenta daca apas ambreiajul. cred ca e de la vre-un suport sau poate un injector care nu deschide un la presiune ceva mai mare fata de restul? trebuie sa verific chestia asta...

                          Sent from my GT-I8190 using Tapatalk

                          Comment


                          • #14
                            Salut,

                            Pentru ca am deschis acest topic ma simt dator sa revin cu informatii desi problema nu a fost rezolvata.
                            Ieri am trecut pe la Carpati si acolo s-au intamplat urmatoarele :
                            - Verificat bujii reglate sau ce le-au facut baietii, vibratie prezenta
                            - Verificat senzor acceleratie, probat cu unul nou, vibratie prezenta
                            - Soft nou, vibratie prezenta
                            - Schimbat filtru benzina din rezervor, vibratie prezenta dar ameliorat 360 lei
                            - Verificat alternator ( OK ) vibratie prezenta
                            - Verificat nu stiu ce calculator ( OK ) vibratie prezenta

                            Propunerea celor de la Carpati:
                            - Desfacut capace what ever pentru verificat/reglat supape
                            - Verificare axe cu came
                            - COSTURI APROXIMATIV 700 lei/ 3h manopera

                            Am auzit o varianta cu ceva lichid scurs pe un calculator undeva in partea dreapta a masinii.Baietii de la service povesteau de un caz dar sper sa nu ma aflu in situatia de a schimba acest claculator datorita costurilor excesive.

                            Daca exista cineva care s-a mai confruntat cu aceasta problema asteptam sa ne comunice rezolvarea problemei.

                            Daca nu se paote rezolva problama astfel cred ca doi litri de benzina si o bricheta o poate rezolva sigur.

                            Va doresc asfalt uscat si cati mai multi km !

                            Comment


                            • #15
                              Decat doi litri de benzina si o bricheta, mai bine o dezmembrezi. Un ban cinstit, zic! )

                              O alta parere n-ar strica. Poate la Asko? Unul din mecanicii priceputi de acolo. Adica, Alin.

                              Da' baietii n-au verificat suportii motorului?
                              Cam scumpa ora de manopera... 700ron/3h, adica.
                              Ptr reglaj tacheti, dau capacul culbutori jos. Oricum, ar trebui sa fie facut din cand in cand reglajul. Si daca tot fac asta, pot inspecta axele, desi nu cred ca au ceva (feeling). Daca dau capacul jos, cumpara garnitura de la capac (~80ron, pe comanda). Sau, varianta ieftina: silicon. Your choice.
                              Iti inchipui ca din taste nu prea-ti poti da seama. Cel mult, hint-uri la ce ai putea sa te uiti.
                              Last edited by mhh39; 06-12-13, 12:08.

                              Comment

                              Working...
                              X