yobit yobit.net hitbtc digifinex fal baktır
Probleme functionare motor CL7 K20Z2 - Hondafan

Probleme functionare motor CL7 K20Z2

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme functionare motor CL7 K20Z2

    Salut,

    Ma confrunt cu o problema destul de ciudata legata de pornirea si functionarea motorului la un cl7 facelift dotat cu un K20Z2.
    Problema consta in faptul ca motorul porneste dar nu ramane in functiune mai mult de 15-20 secunde. Problema a aparut subit fara a avea vreun simptom in prealabil.

    Modul detaliat in care se manifesta:

    Prima pornire dupa ce masina a stat ceva timp:
    - Pun contactul, astept 2 secunde, se aude pompa de benzina cum porneste si se opreste, rotesc cheia in contact si porneste motorul fara nicio problema si fara nicio eroare sau avertizare in bord
    - Dupa ce a functionat in jur de 15-20 de secunde, mers rotund si fara alte sughituri, acesta se opreste singur, complet si fara a aparea vreo eroare (exceptie facand afisarea VSA/ABS care se aprinde in mod normal de fiecare data cand motorul nu se opreste din cheie si se opreste brusc din cauza unei debraieri necorespunzatoare)

    Pornirea la cald dupa ce motorul a rulat cele 20 de secunde:
    - Daca incerc sa il pornesc imediat, acesta nu porneste, nici macar nu incearca, roteste in gol
    - Daca astept 2 minute, acesta porneste la sfert, dar timpul de functionare este mai limitat si adica in jur de 5-10 secunde, totul terminandu-se si functionand ca in descrierea de mai sus, functionare normala.
    - S-a intamplat sa ramana contactul pus dupa o asemenea oprire, in timp ce ma uitam pe la motor, a ramas asa in jur de 3-4 minute. Chiar daca am rasucit cheia inapoi si am incercat sa o repornesc, aceasta nu a mai facut-o. A trebuit sa astept cele 2 minute cu cheia nerotita in contact si apoi rasucind-o, motorul a pornit din nou pentrun 5-10 secunde.

    Mentionez ca in secundele de functionare, apasand pe pedala de acceleratie, motorul reactioneaza corect si fara ezitari.
    Mai mentionez ca: chiar daca tin turatia din pedala in jur de 3000 RPM, acesta reuseste sa se opreasca in aceiasi maniera , ca si cum ai lua contactul, dar fara sa o faci sau sa se vada in bord vreun semn.


    S-a mai confruntat cineva cu aceasta problema? S-ar pjtea rezolva ceva pe loc sau trebuie sa o duc pe platforma la un service pentru o analiza mai amanuntita?

    Multumesc anticipat pentru sfaturi.

    Sent from my SM-G965F using Tapatalk


  • #2
    Foarte ciudata problema. Eu zic sa nu cauti solutii de mantuiala pe forum: platforma si service oficial. Sigur da un cod eroare undeva.
    '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

    Comment


    • #3
      Cred ca ar fi fost util sa ne spuna cati km are masina in prezent si daca s-a schimbat pana acum filtrul de benzina.

      Comment


      • #4
        Nu cred ca ar putea fi asa de colmatat filtrul incat sa nu permita sa pornesti masina cateva minute... Suspectez o problema de aprindere, in zona bujii, bobine sau daca e de alimentare - pompa benzina sau main relay - pe modele mai vechi astea pica des.
        '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

        Comment


        • #5
          Ai incercat si cu cheia de rezerva ?. Poate nu vede cipul cheii (parerea mea)

          Comment


          • #6
            Salut, multumesc pentru promptitudine si scuze pentru raspunsul intarziat. Am preferat sa ajung acasa ca sa fac si un filmulet.
            Pornirea a fost la rece. Nu am mai asteptat cele 2 secunde pentru ca tocmai o facusem dar nu filmam...
            https://youtu.be/U_XaZukEBWg
            Raspunsul la intrebarile voastre:

            Rulaj 85k km
            Am verificat cartea si masina nu am vazut sa fi avut filtrul de benzina schimbat, scrie 120k sau 72 de luni. Is ei trecuti anii la dublu aproape.
            Am incercat si cu cheia de rezerva...


            Sent from my SM-G965F using Tapatalk

            Comment


            • #7
              Sincer, dupa cum s-a oprit mie imi pare problema de natura electrica, ca si cum i s-ar taia alimentarea cu curent a motorului (identic cu ce se intampla cand opresti din cheie). Ar trebui dusa la un electrician care sa o ia la puricat, parerea mea. Nu cred ca e de la bujii sau alimentare cu benzina, daca era alimentare nu murea asa instant.
              Last edited by closchkutza; 27-06-19, 00:26.

              Comment


              • #8
                Eu, dupa ce am vazut filmuletul, cred ca nu este vazut cipul de cheie. A fost umblat cineva la carcasa volanului si ori a iesit mufa receptorului de cip, ori a fost deplasat, acolo este ceva (daca se mareste distanta si cu 1 cm. nu mai este conexiune intre cipul cheii si receptor). Parerea mea.

                Comment


                • #9
                  Subscriu la ce spune colegul harris .
                  Si eu o vad ca si pe o problema electrica, mai precis un imobilizator care omoara motorul. Am avut la Prelude aceasta problema (acolo este un bug cunoscut problema partii electrice a contactului), dar ideea e ca imi omora motorul exact cum iti omoara tie motorul acest Accord.
                  Accordul meu CL7 are filtrul de benzina original, am 103.000 km si e curat ca lacrima.
                  Motorul tau suna foarte bine, eu in locul tau m-as indrepta mai degraba catre un electrician decat catre un mecanic.
                  '98 Prelude BB9 "Soul Red Crystal" 2.0i M/T;
                  '00 Civic EJ9 Comfort 1.4i M/T;
                  '08 Accord SSE 2.0 i-VTEC M/T;
                  '11 CR-V Executive 2.0 i-VTEC A/T;

                  Comment


                  • #10
                    Va multumesc inca odata pentru implicare. La electric ma gandeam si eu.
                    Am mai facut cateva probe scotand pe rand niste senzori din admisie si cu el scos se aprinde check engine... deci lampa functioneaza .
                    Am mai verificat si "pana prostului" scotand busonul de la rezervor, dar nu are efect.
                    Legat de imobilizator, nu prea cred... nu am erori de cheie, o vede si pe cea de rezerva si la oprire nu imi palpaie (a fost primul lucru verificat pe net)
                    Poate vin maine si cu niste erori din ECU daca reusesc sa imi iau un adaptor ELM 327 cu bluetooth.

                    Sent from my SM-G965F using Tapatalk

                    Comment


                    • #11
                      Chinezariile nu or sa iti vada erorile, sau cel putin nu pe toate. Trebuie Honda HDS.
                      '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                      Comment


                      • #12
                        Salut tuturor, vin cu o veste buna. Astazi, fiind mai senin am zis sa mai incerc o data. Si am reusit sa o fac sa stea pornita.

                        Pasi executati, dar fara a spune care a fost cel corect:

                        1. am scos bateria am lasat-o 30 de min fara pentru ca am luat-o in casa sa o verific la redresor (imi spuse cineva). Era OK, arata 12.5V, am lasat-o si eu pana la 13.1V pe redresor si am scos-o. Luase repede curent.
                        2. Dupa ce am montat bateria, am luat la mana toate furtunele de vacuum ca sa vad daca o fi vreunu fisurat. Le-am verificat prin presare pe aproape toata lungimea (am dat jos si capacul de la injectoare). Nu am vazut nimic deosebit, erau moi si nu plastifiate.
                        3. Am pornit motorul cu piciorul pe acceleratie pana la fund si am tinut-o asa vreo 10 secunde, nu a murit, apoi am lasat-o la 3000, unde murea de obicei... si de data asta nu a facut-o.
                        4. Am lasat-o pornita vreo 30 de min, nicio problema...
                        5. Am dat si cateva sprituri cand rula la relanti si la fel... mergea unsa.

                        Stiu ca sunt niste explicatii cam vagi, dar poate vreuna din ele are legatura cu problema...

                        Va multumesc inca o data pentru colegialitate si interes.

                        Sent from my SM-G965F using Tapatalk


                        Comment


                        • #13
                          Eu am o curiozitate: ai tinut motorul proaspat pornit, rece, in limitare, 10 secunde?

                          Comment


                          • #14
                            Fusese pornit cu vreo jumatate de ora mai devreme. Incercarea initiala (fara a face nimic) fusese esuata.

                            Sent from my SM-G965F using Tapatalk

                            Comment


                            • #15
                              Din ce ai descris tu ca ai facut ma duce gandul la o problema legata de clapeta de acceleratie.

                              Comment

                              Working...
                              X