Diesel 2.2 2005: Trepidatii in sarcina de zguduie toata masina, scapari CO2 in cabina si probleme electrice usa sofer.

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Diesel 2.2 2005: Trepidatii in sarcina de zguduie toata masina, scapari CO2 in cabina si probleme electrice usa sofer.

    1. Legat de trepidatii, in treapta 1 si 2 nu se simt aproape deloc, de la 3 dar mai ales a 4-a, cand urca intre 1800-2400 rpm incepe a zguduii si in acelasi timp nu mai are vlaga in ea, spre ex la depasiri, sau la urcarea in panta. Trebuie fie scazut in treapta inferioara si instant urcat turatiile la 3mii, dar daca.i dau talpa in jur de 2mii rpm intra in trepidatii, si se simte mai mult dinspre dreapta fata, ca si cum cauciucul ar avea o galca. Se mai simt cand si cand mici suturi in scaun dupa ce opresc la semafor spre ex si masina sta la relanti, dar tot aleatoriu se petrece si nu mereu. Turata pe liber nu se intampla nimic. Nici in curbe nu se simte de altfel vreo problema.

    Daca o accelerez treptat la drum drept, nu se intampla. Dupa ce am schimbat bucsaraiele pe fata mi s.a sous ca ar putea fi planetara dreapta, dar sa merg in continuare asa. Tin minte dar ca am vazut un accord de uk caruia i se rupsese planetara stanga in mers. Asa e, acestea sunt simptome ale planetarei?

    2.Se mai intampla sa ma ia durerea de cap si se simte miros de motorina, dar nu mereu. E aleatoriu.ce piesa trebuie schimbata? Exhaust manifold de care?

    3.Apoi, geamul sofer nu se misca, si nici deschiderea/inchiderea nu functioneaza la usa sofer, doar din cheie, sau din an in paste se mai deschide si din buton... iar comenzile ptr toate geamurile din usa sofer nu functioneaza, dar sunt aprinse luminile. Comenzile pt blocare/deblocare, si oglinzi functioneaza. Aici ce trebuie schimbat, sau la ce trebuie sa ma uit( panou sigurante etc) ca sa diagnostichez problema, sa stiu daca e din actuator si master switch sau din alta parte.

    De la o vreme a inceput si pe fata dreapta sa fie neviie de 2 sau 3 apasari din buton ca sa se deschida usa, da sa se deschida dar parca nu are putere sa o duca pana la capat la prima apasare.


    Multumesc.
    Last edited by Aplusplu; 29-03-19, 23:33.

  • #2
    După ce am citit toate problemele descrise de tine inclusiv aspectul cu servodirectia pot spune un singur lucru. Este unul din cazurile când îmi este mai mila de mașină decât de proprietar. Faptul ca a ajuns sa ruleze cu atâtea probleme majore ma duce cu gândul la o întreținere defectuoasa. Din câte știu eu despre acest Accord diesel coroborat cu ce probleme ai prezentat tu, ai avea nevoie de: foarte probabil o galerie de evacuare (se știe de problema asta la ele, se fisureaza și baga gaze în mașină, a fost și un recall dacă nu ma înșel), tampoane motor/cutie, o caseta de direcție noua sau recondiționata profesional a ta dacă se poate, un furtun de servo nou și original nu aftermarket după aliexpress, umplut instalația cu ulei de servo Honda PSF-S nu cu Castrol, actuator pe ușa unde ai probleme cu deschiderea centralizata și verificat și geamul dacă tot ajungi acolo. Asta asa la prima vedere ca la ce probleme ai sigur mai sunt și altele. Asta e părerea mea din ce cunosc eu despre acest model de mașină, bineînțeles ca se recomanda sa vizitezi un service competent care sa ți-o verifice temeinic. Asta dacă vrei ca mașina sa îți meargă cu trebuie. Și pregătește câteva mii de euro pentru deviz ca o sa ai nevoie.

    Comment


    • #3
      1. Posibil suportii motor trebuie schimbati.

      2. E o problema relativ cunoscuta, pentru care ar exista recall in service. E un topic pe aici pentru treaba asta.

      3. Defect mecanic - se rezolva in service.

      Concluzia. Intretinere f slaba a propietarului precedent.
      '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

      sigpic

      Comment


      • #4
        Masina a fost pe leasing intre 2005 2006 la dageco, din 2006 in 2008 la total auto grup, din 2008 la prop pers fizica ce am inteles a tinu.to mult timp la vanzare la vreo 10mii de euro si a stat trasa pe dreapta mult timp.

        Pe langa pb din primul post, mai e si cu lacul masinii care incepe sa se dezlipeasca in pete de cativa cm pe capota din iarna a inceput, mai avea cateva pete pe langachedere plafon si pe colt portbagaj ... iar chederele acelea de plastic negru sunt de proasta calitate, stau umflate... Si de cand o am eu am obs o matuire a lacului in jurul capacului de alimentare, daca s.a prelins ceva motorina pe acolo probabil a afectat.

        Legat de trepitatii, pe forumurile straine la acest model apare cel mai des CV joint ca fiind problema, capatul planetarei ce da spre cutia de viteze.

        Nu.i capat de tara, orice masina sh are probleme, totusi le consider minore, si unele piese precum actuatoarele acelea au o durata limita de viata, mai mare e bataia de cap cu schimbul lor, dat jos fetele usilor...

        Inca ochestie ce am observat.o pe estetic, barile fata spate ba ies unpic in exterior ba in interior. Si am mai vazut astea la alte accord.uri parcate prin bucuresti. La fel si cu lacul. Se poate face ceva in privinta barilor? Mi le.au dat jos si le.au pus la loc la servis inainte de itp ptr schimb de becuri dar tot prost sta prinse. Si legat de lac, se poata da tot lacul jos dp masina? Vopseaua de sub lac e interesanta, perlata si in lumina soarelui capata nuante. Nu as vrea revopsire. Aveti idee de unde se pot cumpara cativa ml de vopsea dupa codul ei?

        Cod vopsea b553p

        Comment


        • #5
          Si ca o completare, cred ca a fost implicata si in ceva incident si probabil reparata pe casco ptr ca bara spate are 2 gauri de evacuare dar teava de esapament e 1 singura si indoita in jos, nu sport in 2, pragurile.s inaltate de facelift. Bara fata e de facelift, grila tot de facelift, capota nu are buza aceia de crom, are butonul de VSA off si am inteles ca acesta ar fi fost introdus abia la facelift, dar masina totusi are faruri non-facelift, si e fab. 2005. Pe spate dreapta a fost revopsita ptr ca se vede coaja de portocala, cred si chituita a fost acolo langa usa spate si chiar si usa spate ptr ca e mai albicioasa si e si crapat sub vopsea in portiuni sub care se vede alb.

          Comment


          • #6
            Mecanicul a zis ca nu.i necesar schimbul planetarei si sa merg asa. Am schimbat dar bucse capete de bara burdufuri, voi verifica dupa geometrie cum se comporta daca mai trepideaza. Am vorbit si la asko ptr rechemare pentru airbaguri. Ce.am mai observat e ca e mai badarana intrarea in viteze de la schimbator, iar frana de motor cand dau o treapta mai jos si urca de la 2mii rpm la >3mii, e tot asa mai badarana...nu.i mereu lina incetinirea.

            Comment

            Working...
            X