Salutare . Azi am avut cea mai are problema la un Accord 2008 motor i-DTEC . Honda a decazut din totul fiabilitatii . Am incercat sa pornesc masina dar nu am reusit sa rotesc cheia in contact . Am incercat si cu cheia cea noua dar inutil . Precizez ca eram in Suceava si a trebuit sa aduc masina pe platforma in Botosani . Presupun ca problema este din butuc .
Probleme rotire cheie in contact la ´08 Accord i-DTEC!
Collapse
X
-
Nu ai incercat sa misti de volan stanga-dreapta? tu cand scoti cheia din contact se blocheaza volanul si cateodata ramane blocat mai "strans" (nu stiu cum sa explic altfel) si trebuie sa misti scurt de el stanga dreapta ca sa poti roti cheia.
-
Salut. Am rotit volanul stanga dreapta si tot nimic . Problema e ca au mai fost si alti soferi care au incercat . Am rezolvat problema la cineva care se ocupa de acest lucru . A ascos butucul de la cheie si in 2 ore l-a facut . Totul a costat 450 lei + tractatul . Oricum la masina din 2008 sa ai probleme e ceva nefiresc . Tipul respectiv a zis ca a reparat si la un CR-V care avea tot aceeasi problema .
Comment
-
Marfa... Dar nu ai aflat mai multe amanunte legat de ce anume s-a defectat la butuc? Pentru ca mi se pare mult 450 roni fara tractare doar pentru butuc....Last edited by CristiZ; 28-05-11, 17:33.Accord '06 2.2 i-CTDI Exec
Comment
-
eu inteleg marea neplacere, e nornal sa fii suparat, insa fiabilitatea honda nu sta in butucul volanului.....HONDA ciVic Type S (FN1) - Injen - Weapon-R - Invidia - COOL IT - Eibach - Drag Wheels - REPSOL - Magnat - Skunk2
HONDA CRX DEL SOL VTI (EG2)......in progress
vw scirocco mk 1 G60 kompressor stage 2
KAWASAKI ZX-6 RR Ninja
Comment
-
am vazut ferrari in flacari, din senin. cesu rau... nu zice nimeni ca e normal.HONDA ciVic Type S (FN1) - Injen - Weapon-R - Invidia - COOL IT - Eibach - Drag Wheels - REPSOL - Magnat - Skunk2
HONDA CRX DEL SOL VTI (EG2)......in progress
vw scirocco mk 1 G60 kompressor stage 2
KAWASAKI ZX-6 RR Ninja
Comment
Comment