Senzor pedala de acceleratiea

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Update
    Luni am fost la Honda si mi-au schimbat senzorul.
    Cu ocazia asta mi-au facut si update-ul la soft.
    Acum totul a revenit la normal ...ce usurare...

    Multumesc tuturor pentru sfaturi si in special colegului de forum Razvan (bekxy) care mi-a facut rost de piesa originala, noua, la un pret foarte bun.
    Eu il recomand cu toata increderea!

    Comment


    • #47
      Acceasi problema o am si eu. Ce senzor ati schimbat? Pozitie clapeta acceleratie sau presiune pedala acceleratie?
      Si ce parere aveti despre senzorii aftermaket?

      Comment


      • #48
        Este pe pagina anterioara codul piesei de care ai nevoie, de ce nu citesti topicul integral?
        O parere proasta despre aftermarket, trage masina pe dreapta vreo 2-3 saptamani si ia senzorul din USA sau Japonia, te duce undeva la 800 lei cu totul, nu e chiar o avere.
        '98 Prelude BB9 "Soul Red Crystal" 2.0i M/T;
        '08 Accord SSE 2.0 i-VTEC M/T;
        '11 CR-V Executive 2.0 i-VTEC A/T;

        Comment


        • #49
          Codul piesei este pentru accord 2003-2007. A mea e 2008( modelul 2003/2008 ) si nu reusesc sa gasesc codul piesei...
          Plus ca am cumparat senzorul , dar cei de la magazinul de piese auto mi-au dat doar bucatica aia care se prinde cu 2 suruburi, nu intregul ansamblu. Pe cutie scrie senzor pozitie acceleratie. Imi trb intreg ansamblu sau ?

          Comment


          • #50
            Păi cine a diagnosticat problema ce ţi-a spus?

            Ce grozăvie e asta cu "modelul 2003-2008" vs. "2003-2007"? Sunt ani măsuraţi n altă galaxie?

            Şi ce anume zici că ai cumpărat de aici?



            Codul piesei e, fără doar şi poate, 37971RBB003.
            Şi costă 255 lire n UK, tot cam att şi n RO.
            Last edited by bekxy; 06-05-18, 21:52.
            '16 Suzuki SX4 S-Cross 1.4 BoosterJet 4WD 6MT Spirit Canyon Brown Metallic

            Comment


            • #51
              Mi-a zis sa iau senzorul si mi a aratat spre cutiuta aia de plastic care se prinde in doua suruburi( stanga sub stergator ). Dupa ce am fost pe la doua magazine de piese unde n au reusit sa gaseasca senzorul ( nu cred ca aveau chef sa caute ) pana la urma am fost la un magazin unde am gasit pe cineva care l-a gasit. Mi-a gasit piese aftermaket cu 110 ron ( Facet) pretul pe original mi a zis ca este 1500 lei. Mi-a zis ca ala e senzorul pozitie clapeta acceleratie. L-am comandat iar a doua zi am fost sa l iau si era doar cutiuta aia cu 2 suruburi. Dupa ce am cautat piese dupa codul postat de tine si dupa ce m am uitat la niste video-uri pe ent am vazut ca defapt e tot ansamblul. Acum nu stiu ce sa fac. Sa ma duc sa montez ce am luat sau sa l dau inapoi si sa l iau pe original ansamblul ala tot. Inca o problema e ca nu gasesc piese pe net pt accord 2008. Doar de la 2003-2007. Un alt mecanic( in care am incredere, insa nu e din TM) mi a zis ca se poate monta si doar cutiuta aia.
              Ce-mi recomandati? Multumesc anticipat!

              Edit: Scuza-mi nepriceperea, e prima masina , nu ma pricep... la 2 la piesa din stanga in margine spre tine e prostia aia patratoasa cu 2 suruburi cate unu pe fiecare parte

              Comment


              • #52
                Nu-mi dau seama dacă e vorba de un subansamblu al senzorului, care se defectează şi pentru care pe original se schimbă tot anssmblul, sau e altceva. Cel mai bine mergi cu ce ai cumpărat la electricianul care te-a trimis la cumpărături şi vezi ce zice el.
                '16 Suzuki SX4 S-Cross 1.4 BoosterJet 4WD 6MT Spirit Canyon Brown Metallic

                Comment


                • #53
                  https://imgur.com/a/bOT1M4J

                  Comment


                  • #54
                    Ia ansamblul cu totul pe original si nu te mai complica inutil...
                    Cat despre dilema ta cu anul fabricatiei, Accordul CL s-a fabricat fizic pana la sfarsitul anului 2007. Unele masini, printre care si masina mea, au ajuns mai tarziu in Europa si au fost inmatriculate in 2008. A mea e chiar printre ultimele 23.05.2008.
                    De asta iti apare peste tot Accord 2003-2007, pentru ca intre anii aia s-a fabricat. In 2008 deja se fabrica CU.
                    '98 Prelude BB9 "Soul Red Crystal" 2.0i M/T;
                    '08 Accord SSE 2.0 i-VTEC M/T;
                    '11 CR-V Executive 2.0 i-VTEC A/T;

                    Comment


                    • #55
                      ți pot oferi eu unul second, cu 300 lei. Unul nou sare de 1000.
                      "Un om fara vicii, este un om fara virtuti" A. Lincoln

                      Comment


                      • #56
                        Este vreo problema daca este pentru acura TSX?

                        Comment


                        • #57
                          Este același senzor.
                          -------------------
                          There is no point of having if you can't share.

                          Comment


                          • #58
                            Update: Am fost marti la service cu snezorul aftermarket. Nu s-a potrivit , cel original are 5 dinti , cel AM are 3. Insa problema a disparut dup ce a fost dat jos senzorul pt a fi pus cel nou.
                            De atunci nu a mai facut nici o probleme si masina are un raspuns mai prompt la acceleratie si trage mai bine. Am dus-o si in 6000 sa vad daca mai apare problema( inainte si in 2500 aparea. Nu stiu daca mecanicul a curatat senzorul. Cert e ca problema a disparut.
                            Daca mai apare o sa l cumpar pe original.
                            Mersi de ajutor!
                            Last edited by LNT; 21-05-18, 15:39.

                            Comment


                            • #59
                              Simptome:

                              Prima data pe la 129 000 de km:

                              Masina pe loc, dupa o talpa serioasa pe autostrada - zbang !

                              Check engine si VSA aprins. Eram si cu treaba (cu munca) si cand vezi asa ceva - nu stii ce sa crezi,

                              Deconectat borna minus de la baterie, pus la loc - 1500 de km nu a mai zis nici "pas"


                              Dinou, a inceput sa faca pe la 132 000.
                              Scos borna, pusa la loc.

                              Nu ca doar mi se aprindea doar cu masina oprita la relantii, dar imi facea aceeasi schema fix in acelasi locuri ! - acelasi regim de turatii, aceeasi viteza, acelasi conditii.

                              Ma duc pe Maica Domnului, iau o sticla de alcool izoporpilic o bag pe toata intr-un spray de geam-uri si dau calumea !

                              Asta dupa ce am desfacut acel capac negru.

                              Am dat si pe la cablul acela incolacit. Nu am resuit sa dau si era bine, fix pe senzor unde e lipit el.
                              Pot fi niste contacte oxidate, ceva.

                              AM dat intai cu compresorul, dupa vreo 200 ml alcool izopropilic la acel cablu, dupa iar compresor dupa ce s-a uscat.

                              Se vedea pe acolo o negrala.

                              Dupa 700 de km, a inceput dinou. Enervant rau !

                              Culmea e ca doar la relantii face asa. Niciodata in mers.


                              Intrebare: Cum pot desface asta, de pe carcasa sa am acces la el sa-i dau de sa-l satur cu alcool pe contacte ?
                              Pare prins in nit-uri al meu. Nu in suruburi.

                              https://imgur.com/a/bOT1M4J

                              PS: O sa curat si calpeta de acceleratie, care e cu totul altceva si in alta parte.

                              E ciudat ca mie imi apara aceasta problema doar la relantii si dezacelerari.

                              PS2: Unde gasesc un cablu de diagnoza??


                              LE:

                              Vad ca senzorul minune (nu intelg sensul sa iau piesa cu totul ca doar e fier - ce pana mea sa se strice la un fier)

                              E 35 de euro in Germania - modelul cu 5 pini.

                              https://www.amazon.de/Gaspedal-Senso...ds=37971RBB003

                              Daca NU vrea si NU vrea, asta il schimb prima data.

                              Daca asta e cauza belelor, cred ca ~150 de lei nu e un capat de tara,

                              Fata de sumele ce ajung si la 1500 de lei prin service-uri.
                              Last edited by M4V3RiCk; 26-09-18, 17:23.

                              Comment


                              • #60
                                Esti sigur ca e de la senzor ? As zice intai sa faci o diagnoza, sa nu fie altceva si sa dai banii degeaba pe senzor...

                                Comment

                                Working...
                                X