Senzor pedala de acceleratiea

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Multumesc pentru raspuns. O sa o duc vineri sa ii schimbe senzorul si sper sa scap de bataia asta de cap. Ideea e ca mai mult ca sigur imi va intra in limp mode si as vrea sa stiu daca pot circula asa cu ea 15 km sau cati sunt pana la Asko.

    Comment


    • #32
      Păi nu de-aia îi zice "limp" mode, ca să te "târăşti" cu ea până la service?
      De vreme ce ştii că e vorba doar de un senzor care trimite date aiurea şi nu de altceva, poţi merge liniştit, limp mode nu face decât să te limiteze.
      '16 Suzuki SX4 S-Cross 1.4 BoosterJet 4WD 6MT Spirit Canyon Brown Metallic

      Comment


      • #33
        Am schimbat astazi minunatul senzor si se pare ca problema s-a rezolvat. Ca si comportament de dupa, mi se pare ca masina merge mult mai lin, nu mai agata cand o tin la o turatie constanta si pare sa raspunda mai bine la accelerare. Sper sa ma tina cat mai mult si sa nu imi mai dea emotii ca imi sta inima cand se mai aude cate un "blink".

        Comment


        • #34
          : )) Bine că e bine! (o mare cugetare din partea mea )
          Cum ai ajuns cu ea, târâş sau suiş?
          '16 Suzuki SX4 S-Cross 1.4 BoosterJet 4WD 6MT Spirit Canyon Brown Metallic

          Comment


          • #35
            nici, nici! A mers de parca nu avea nicio problema. Pana am ajuns la service s-a stins si check engine-ul din bord. Stii...ca la dentist.

            Comment


            • #36
              Nu conteaza ca s-a stins martorul in bord, computerul isi face log-uri cu erorile si le poti citi in service linistit mai tarziu.
              O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

              Comment


              • #37
                102k si a inceput si la mine sa dea rateuri senzorul pedalei de acceleratie.
                Se aprinde Check engine, apoi VSA si triunghiul cu semn de exclamare iar motorul nu mai tureaza normal...apesi acceleratia la maxim dar tot in 2000 de ture ramane...
                Tras pe dreapta oprit motorul, dispare VSA si triunghiul, ramane doar check engine si poti sa mergi iar normal...o perioada.
                Am observat ca daca afara e foarte cald si motorul e foarte incalzit, reaparitia problemei este rapida.
                Am fost la HOnda, pus pe tester, solutie propusa-inlocuire senzor.
                Mecanicul a curatat un pic mufa de la senzor si a zis ca poate merge...insa dupa 200 de metri s-a reaprins martorul...
                Pentru piesa noua imi cere 1500 lei plus manopera...
                As face o curatare mai temeinica la senzor dar mi-e sa nu stric ceva pe acolo...
                Caut si piesa in alta parte, am gasit un cod de piesa pe net
                37971-RCA-A01
                Sensor Assy., Accelerator Pedal, insa prin USA, pret in jur de 150 USD. Incerc sa caut si cu livrare in Europa.
                Aveti idee daca asta e piesa buna? Honda Accord 2007 2.0 MT Executive.

                Comment


                • #38
                  Pentru siguranta, verifica si traseul de admisie (aer), sa nu fie cumva obturat sau deteriorat


                  Sent from my iPhone using Tapatalk
                  O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

                  Comment


                  • #39
                    Eu i-am dat de cap curatand clapeta de acceleratie...era extrem de murdara.


                    Sent from my iPhone using Tapatalk
                    13 CRV EX 2.2 M/T

                    Comment


                    • #40
                      fata de 1500 lei plus manopera va recomand alte 2 posibile solutii:

                      1. cea cunoscuta cu alcool izopropilic apoi cu un spray de contacte: demontati pe cat posibil protectiile sa aveti acces at mia bun si alcoolul puneti-l intr-un pulverizator ca sa intre cu presiune sa dizloce mizeria. si il lasati putin mai mult la soare sa se evapore tot acolo, nu remontati imediat. apoi spray de contacte, sa imbrace circuitul cu un strat protector. si aici iar putina pauza la soare inainte de remontare.

                      2. vb cu un electrician sa va schimbe potentiometrul efectiv, il poate cauta pe farnell sau ebay. nush exact cum arata, ca nu a pus nimeni nici o poza cu el desfacut, poate se gaseste ca piesa electronica separat. nu garantez ca nu e dedicat. (poate puneti si cateva poze cu ocazia asta)

                      Comment


                      • #41
                        Eu am avut aceeasi problema cu senzorul si am incercat si mama curatarilor fara niciun rezultat. Eu cred ca este o pura intamplare ca il cureti si apoi merge...cateva zile, saptamani, luni. Senzorul odata ce da prima eroare este clar defect si este o chestie de timp pana va incepe sa intre in limp mode aproape mereu. In cazul meu asa a fost. Eroarea este P2138. La mine de exemplu pana sa il schimb masina incepuse sa mearga si sacadat, o tineam la o turatie constanta si se simtea cum intrerupea. Rezolvarea...1200 de lei la Asko si s-a rezolvat problema pentru cativa ani cu siguranta. Este o piesa mult prea importanta ca sa te risti cu curatari, reparatii etc. Parerea mea...

                        In cazul meu codul piesei este 37971RBB003
                        Ma gandesc ca si la tine ar trebui sa fie acelasi daca e 2.0 benzina.
                        Last edited by adi lungu; 23-08-16, 18:56.

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by merlin7 View Post
                          102k si a inceput si la mine sa dea rateuri senzorul pedalei de acceleratie.
                          Se aprinde Check engine, apoi VSA si triunghiul cu semn de exclamare iar motorul nu mai tureaza normal...apesi acceleratia la maxim dar tot in 2000 de ture ramane...
                          Tras pe dreapta oprit motorul, dispare VSA si triunghiul, ramane doar check engine si poti sa mergi iar normal...o perioada.
                          Am observat ca daca afara e foarte cald si motorul e foarte incalzit, reaparitia problemei este rapida.
                          Am fost la HOnda, pus pe tester, solutie propusa-inlocuire senzor.
                          Mecanicul a curatat un pic mufa de la senzor si a zis ca poate merge...insa dupa 200 de metri s-a reaprins martorul...
                          Pentru piesa noua imi cere 1500 lei plus manopera...
                          As face o curatare mai temeinica la senzor dar mi-e sa nu stric ceva pe acolo...
                          Caut si piesa in alta parte, am gasit un cod de piesa pe net
                          37971-RCA-A01
                          Sensor Assy., Accelerator Pedal, insa prin USA, pret in jur de 150 USD. Incerc sa caut si cu livrare in Europa.
                          Aveti idee daca asta e piesa buna? Honda Accord 2007 2.0 MT Executive.
                          Codul corect este 37971RBB003: http://www.lingshondaparts.com/honda...3&block_05=hcr
                          . O serie de şasiu ne poate lămuri fără vreun dubiu.

                          Dacă nu iese nimic cu USA, ţi-l pot aduce din Japonia cu 800 lei.
                          '16 Suzuki SX4 S-Cross 1.4 BoosterJet 4WD 6MT Spirit Canyon Brown Metallic

                          Comment


                          • #43
                            Teoretic acolo este u potentiometru care da niste valori pt motorasul clapetei.
                            Ar trebui sa mearga curatat cu alcool izopropilic si spray contact.

                            Comment


                            • #44
                              Spray contact nu, lasă niște urme de grăsime în urmă, ceea ce nu-i ok.
                              Alcoolul izopropilic e singurul care e ok.
                              -------------------
                              There is no point of having if you can't share.

                              Comment


                              • #45
                                Salve!
                                Colegul bekxy ma ajuta cu comanda piesei din Japonia. O sa dureze 2-3 saptamani. Sper sa supravietuiesc pana atunci si sa va tin la curent...
                                Ieri am fost nevoit sa fac un drum pe autostrada. Ca sa nu imi intre in eroare, am accelerat rapid pana in treapta 5 si am pus pilotul automat, iar pana la Bucuresti am accelerat din butoanele de pe volan.
                                Neatingand pedala de acceleratia, masina a mers perfect.
                                Evident ca in Bucuresti cand am oprit pilotul m-am chinuit un pic si a trebuit sa opresc motorul la 2 intersectii ca sa isi revina si sa pot accelera.

                                Comment

                                Working...
                                X