Senzor pedala de acceleratiea

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Dupa 1000 km , senzorul a facut din nou glume.
    Dat din nou cu alcool, (din plin de data asta), si senzorul mucles din nou, sper ca perntu totdeauna.Ce-i drept, la prima spalare am dat mai cu mila cu alcool.Acum am data fara strangere de inima si fara teama.
    "Un om fara vicii, este un om fara virtuti" A. Lincoln

    Comment


    • #17
      Nu gasesc aceasta piesa : Senzor pedala acceleratie niciunde pe net , site piese etc . Are o alta denumire ? Mi-a venit randul .....
      Last edited by westpoint; 21-08-14, 20:57.

      Comment


      • #18
        Link

        Inainte de inlocuire, ar merita o incercare de curatare temeinica cu alcool sau spray de contacte, poate e tot ceea ce-i nevoie.
        -------------------
        There is no point of having if you can't share.

        Comment


        • #19
          Am avut aceasta problema acum 6 luni . Mecanicul a inlocuit piesa cu una second si acum am aceeasi eroare .

          Vreau sa schimb dar, mecanicul vehiculeaza preturi de 1800-2000 ron . Mi se pare mult, am banii - dar nu sunt castigati la loto .

          Daca cineva imi poate furniza piesa la un pret ok , sunt dispus sa cumpar .

          Din ce ai trimis tu aceasta ar fi piesa ?

          37971RDJA01
          (37971-RDJ-A01) SENSOR ASSY., ACCELERATOR PEDAL £309.55 (€352.89) ($513.85) 001

          Comment


          • #20
            Din schemă eu așa īnțeleg că aceea este piesa. Confirmă şi cu mecanicul, pentru siguranță.
            -------------------
            There is no point of having if you can't share.

            Comment


            • #21
              Categoric merita incercata o curatare cu alcool tehnic; costa 15 ron 1 l si 15 minute de lucru.Faptul ca are un efect a fost evident in cazul meu.Doar ca dupa prima curatare mai superficiala a revenit dupa 1000 km.
              Dupa cea de-a doua, temeinica, inca nu a revenit si a trecut o luna.Din cate am vazut, sistemul functioneaza ca un potentiometru, iar daca intra mizerie da rateuri.Daca mai face, il desfac complet si-l mai curat, si numai in cazul in care nu reusesc nimic cumpara altul.
              Pretul de 1800-2000 ron mi se pare cam mare.La Kampur Bv un sensor similar pentru Accord e 1100 ron.Dar poate e mai scump pt. CR-V.
              "Un om fara vicii, este un om fara virtuti" A. Lincoln

              Comment


              • #22
                Originally posted by Hondu View Post
                Categoric merita incercata o curatare cu alcool tehnic; costa 15 ron 1 l si 15 minute de lucru.Faptul ca are un efect a fost evident in cazul meu.Doar ca dupa prima curatare mai superficiala a revenit dupa 1000 km.
                Dupa cea de-a doua, temeinica, inca nu a revenit si a trecut o luna.Din cate am vazut, sistemul functioneaza ca un potentiometru, iar daca intra mizerie da rateuri.Daca mai face, il desfac complet si-l mai curat, si numai in cazul in care nu reusesc nimic cumpara altul.
                Pretul de 1800-2000 ron mi se pare cam mare.La Kampur Bv un sensor similar pentru Accord e 1100 ron.Dar poate e mai scump pt. CR-V.
                Multumesc pentru implicare . Schimbata azi cu 1100 ron .

                Am scapat de nebunia asta . Masina merge in parametrii si trage mai bine plus disparut becuri aprinse bord .

                Mecanicul dedicat pe Honda sustine ca a mea este a 5 -a masina intalnita pana acum cu problema asta .... deci destul de rara problema .....

                Comment


                • #23
                  la reprezentanta - autoklass constanta - nu au gasit nimic la diagnoza pentru ca imi disparuse eroarea. normal ca dupa ce am plecat, in vreo 3 km iar a aparut, asa ca am intrat in primul service s-o prind asupra faptului.

                  cod P2138 - APP sensor. destul de comuna problema, google it.

                  vad ca in US, costa cam 100 usd...de unde scorurile astea la noi?!?...pentru cine vrea sa-l curete si sa stranga cablul de acceleratie: http://www.v6performance.net/forums/...gas-pedal.html

                  la mine se manifesta mai ales in frana de motor...
                  13 CRV EX 2.2 M/T

                  Comment


                  • #24
                    am facut si eu astazi o curatare a senzorului APP. Am folosit spray de contacte.
                    Procedura:
                    1. Am desfacut borna - de la baterie
                    2. Am defacut capacul negru
                    3. Am dat cu spray inauntru senzorului, in acel arc metalic.
                    4. Am desfacut si mufa senzorului si am curatat si acolo.
                    5. Am asteptat sa se usuce si am montat capacul si borna bateriei.

                    Am observat cablul de aceleratie ca era detensionat, se ridicase vreo 2 cm de pe urechea pe care sta. L-am intins putin.
                    Acum am doua intrebari:
                    - dupa ce am deconectat/conectat baterie, trebuia sa urmez vreo procedura de idle learn ceva? Daca da, cum se face? Eu am pornit normal si am lasat-o sa mearga vreo 10 min in gol.
                    - este ok ca am tensionat cablul sau asa trebuia sa fie?
                    Multumesc.
                    Last edited by adi lungu; 12-07-15, 14:54.

                    Comment


                    • #25
                      Cablul trebuie să aibă un joc de 5-6mm după ce a fost fixat.
                      -------------------
                      There is no point of having if you can't share.

                      Comment


                      • #26
                        Dap, cablul de acceleratie nu trebuie sa fie perfect intins (tensionat), trebuie sa aiba o "burta". In rest, cauta despre "idle learning" pe forum, sau in general pe internet.
                        "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
                        "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

                        Comment


                        • #27
                          multumesc pentru raspunsuri. In legatura cu idle learning: Dupa conectarea bornei am observat ca valorile trip A si trip B din bord au ramas neschimbate. In schimb, radio-ul era resetat. Masina a stat cu borna negtiva scoasa mai putin de 15 min cred. Este posibil sa nu se fi resetat computerul masinii si sa nu mai trebuiasca sa fac acest idle learning?
                          Last edited by adi lungu; 12-07-15, 21:09.

                          Comment


                          • #28
                            Aplică-i procedura, just in case. Şi dacă n-o aplici, īnvaţă şi singură, pānă la urmă.

                            Turn the ignition switch ON (II), and wait 2 seconds.

                            Start the engine. Hold the engine speed at 3,000 rpm (min-1) without load (in neutral) until the radiator fan comes on, or until the engine coolant temperature reaches 90 °C (194 °F).

                            Let the engine idle for about 5 minutes with the throttle fully closed.NOTE: If the radiator fan comes on, do not include its running time in the 5 minutes.
                            '16 Suzuki SX4 S-Cross 1.4 BoosterJet 4WD 6MT Spirit Canyon Brown Metallic

                            Comment


                            • #29
                              se pare ca senzorului nu i-a placut curatarea si masina a inceput sa intre in limp mode dupa ce rulez cateva sute de metri. Ori l-am "deranjat" cu sprayul de contacte ori faptul ca am umblat putin la cablu...nu stiu. Ideea e ca trebuie sa ajung cu ea vineri la Asko si nu stiu, e ok sa merg cu ea din Crangasi pana acolo in limp mode sau sa chem o platforma?

                              Comment


                              • #30
                                Curățarea trebuia făcută cu alcool izopropilic, iar cablul trebuia reglat să aibă acel joc de 5-6mm de care spuneam anterior.
                                -------------------
                                There is no point of having if you can't share.

                                Comment

                                Working...
                                X