Va salut
Am o problema cu masina mea, am o Honda Accord diesel din 2004 cu aproximativ 80.000 de km la bord, si acum vre-o doau saptamani mi s-a intamplat urmatoarea chestie:
dupa vre-o jumatate de ora de mers, mi s-a aprins martorul check engine si martorul VSA (controlul tractiuni) si nu mai puteam tura motorul peste 1100. Ca sa scap de aceasta problema a trebuit sa trag pe dreapta sa opresc motorul si sa repornescu dupa 20 de secunde moment in care martorul VSA a disparut dar chekengine a ramas aprins, si apoi la fiecare 2 km a trebuit sa repet figura din aceasi problema. Chestia e ca doar la drum lung mi se intampla prin oras foarte rar, banuiesc ca e de la faptul ca in oras exista multe opriri si pronbir de pe loc, in timp ce la drum lung incerc sa pastrez o anumita turatie. Cei de la service, de la carpati motors au deslusit ei dupa ce au pus testerul ca ar fi devina senzorul pedalei de acceleratie l-au resoftat (exprimare lor), dar ca ar trebuii schimbat, si ca schimbarea lui m-ar costa 1000 de euro. Mie mi se pare exorbitant acest pret, mai ales ca am cautat piese pe la diversi ofertanti si am gasito cu 1100 ron, iar al carpati doar testerul si sa stea de vorba cu mine 10 de minute m-au costat 180 de lei. Voi ce spuneti, ce ar trebuii sa fac nu vreau sa schimb singur senzorul, nu ma bag unde nu-mi fierbe oala, dar nici nu mi se pare o munca care sa merite 1000 de euro
Am o problema cu masina mea, am o Honda Accord diesel din 2004 cu aproximativ 80.000 de km la bord, si acum vre-o doau saptamani mi s-a intamplat urmatoarea chestie:
dupa vre-o jumatate de ora de mers, mi s-a aprins martorul check engine si martorul VSA (controlul tractiuni) si nu mai puteam tura motorul peste 1100. Ca sa scap de aceasta problema a trebuit sa trag pe dreapta sa opresc motorul si sa repornescu dupa 20 de secunde moment in care martorul VSA a disparut dar chekengine a ramas aprins, si apoi la fiecare 2 km a trebuit sa repet figura din aceasi problema. Chestia e ca doar la drum lung mi se intampla prin oras foarte rar, banuiesc ca e de la faptul ca in oras exista multe opriri si pronbir de pe loc, in timp ce la drum lung incerc sa pastrez o anumita turatie. Cei de la service, de la carpati motors au deslusit ei dupa ce au pus testerul ca ar fi devina senzorul pedalei de acceleratie l-au resoftat (exprimare lor), dar ca ar trebuii schimbat, si ca schimbarea lui m-ar costa 1000 de euro. Mie mi se pare exorbitant acest pret, mai ales ca am cautat piese pe la diversi ofertanti si am gasito cu 1100 ron, iar al carpati doar testerul si sa stea de vorba cu mine 10 de minute m-au costat 180 de lei. Voi ce spuneti, ce ar trebuii sa fac nu vreau sa schimb singur senzorul, nu ma bag unde nu-mi fierbe oala, dar nici nu mi se pare o munca care sa merite 1000 de euro
Comment