Senzor pedala de acceleratiea

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Senzor pedala de acceleratiea

    Va salut

    Am o problema cu masina mea, am o Honda Accord diesel din 2004 cu aproximativ 80.000 de km la bord, si acum vre-o doau saptamani mi s-a intamplat urmatoarea chestie:
    dupa vre-o jumatate de ora de mers, mi s-a aprins martorul check engine si martorul VSA (controlul tractiuni) si nu mai puteam tura motorul peste 1100. Ca sa scap de aceasta problema a trebuit sa trag pe dreapta sa opresc motorul si sa repornescu dupa 20 de secunde moment in care martorul VSA a disparut dar chekengine a ramas aprins, si apoi la fiecare 2 km a trebuit sa repet figura din aceasi problema. Chestia e ca doar la drum lung mi se intampla prin oras foarte rar, banuiesc ca e de la faptul ca in oras exista multe opriri si pronbir de pe loc, in timp ce la drum lung incerc sa pastrez o anumita turatie. Cei de la service, de la carpati motors au deslusit ei dupa ce au pus testerul ca ar fi devina senzorul pedalei de acceleratie l-au resoftat (exprimare lor), dar ca ar trebuii schimbat, si ca schimbarea lui m-ar costa 1000 de euro. Mie mi se pare exorbitant acest pret, mai ales ca am cautat piese pe la diversi ofertanti si am gasito cu 1100 ron, iar al carpati doar testerul si sa stea de vorba cu mine 10 de minute m-au costat 180 de lei. Voi ce spuneti, ce ar trebuii sa fac nu vreau sa schimb singur senzorul, nu ma bag unde nu-mi fierbe oala, dar nici nu mi se pare o munca care sa merite 1000 de euro
    Last edited by hondatu; 17-08-10, 15:28.

  • #2
    Pai, banuiesc ca ai iesit din garantie, asa ca poti sa-ti procuri senzorul de unde il gasesti mai ieftin (verifica bine, inclusiv pe e-bay) si poti merge la un dealer (ASKO, CM) doar ca sa ti-l monteze.
    "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
    "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

    Comment


    • #3
      senzorul pedalei de acceleratie!!!!l-am schimbat de curand!de fapt este acea cutiuta neagra care incorporeaza intreg sistemul DBW!!
      SIMPTOMELE AU FOST IDENTICE!km:~120.000km.varianta masinii,cea din semnatura!
      PRET 1200ron!

      bafta!!
      Last edited by razvan p.; 11-08-10, 18:46.
      ex CL7 AT 2006
      CN1 Sport 2005
      KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"

      "The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"

      Comment


      • #4
        Am rezolvato, I-am sunat i-am intrebat mai pe romaneste "cum s epoate sa mi se zica ca ma costa 1000 de euro si sa gasesc piesa cu 1100 lei..." mau chemat la service, de parca stau vizavi, ma rog, ideea e ca acolo aveau deja pregatite fisele de la ultimele mele vizite, acolo fac si reviziile, si mi-au zis ca la ei costa 1100 de lei piesa si ca nu stiu ce s-a intamplat de am fost informat de 1000 de euro, in orice caz mi-au schimbat senzorul cu acesta nou, pentru 1100 lei (aparent este inclusa si manopera) ori pur si simplu si asta era o cacealma ca sa-si mai scoata si seful de service ceva pe langa. Acum am garantie la piesa noua si daca se intampla ceva sper sa am pe cine sa dau vina..., Macar masina merge normal, adica foarte bine

        Comment


        • #5
          "Eh, incercam si noi, daca merge - bine, daca nu - nu. Doar nu dam cu piatra!"

          LE: daca este sa fiu sincer pana la capat, mie si 1.100 lei mi se pare un carucior de bani pentru asa ceva.
          Last edited by Delphi; 04-09-10, 00:26.
          "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
          "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

          Comment


          • #6
            done!..
            ex CL7 AT 2006
            CN1 Sport 2005
            KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"

            "The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"

            Comment


            • #7
              buna seara... am si eu aceiasi problema cu vsa si cu acceleratia... si as vrea sa stiu unde se afla acel senzor.. va rog sa ma ajutati dak stiti...

              Comment


              • #8
                Am intampinat si eu aceeasi problema, "Check engine" & VSA", si intradevar problemea este senzorul de acceleratie/DBW ce este localizat in compartimentul motor in partea stanga "imediat sub stergatorul mic"
                Eu am incercat metoda curatarii cu alcool si cel putin pana cum a dat roade. Practiv am turnat alcool peste senzor (am inlaturat cutia de plastic de protectie) si l-am ciocanit usurel cu o surubelnita. Cat va tine nu stiu insa functioneaza perfect acum.
                Accord 2.2 i-CTDi EX

                Comment


                • #9
                  Excelent! )) si masinilor le place alcoolul. Mai ieftin decat unu nou oricum.
                  _________________________
                  2008 Honda Accord TypeS Dark Mocha

                  Comment


                  • #10
                    Cornel,
                    a mai facut probleme senzorul pana acum?Poti sa dai te rog mai multe detalii despre modul in care l-ai curatat?Pur si simplu ai turnat/pulverizat alcool peste el dupa ce ai inlaturat protectia?
                    Se pare ca am si eu nevoie de o astfel de operatiune.
                    Multumesc.
                    "Un om fara vicii, este un om fara virtuti" A. Lincoln

                    Comment


                    • #11
                      Am facut si eu operatiunea de curatare a senzorului, cu spray + alcool tehnic.Momentan e in ordine, dar nu stiu cat a patruns la potentiometrul senzorului, sa-l curete cum trebuie.
                      Eram curios daca cineva care a curatat senzorul,(avand inainte martorii CEL+VSA aprinsi + limp mode ) a scapat de problema, pentru un timp mai indelungat.
                      Oricum, la cat costa senzorul ala ( > 1000 Ron ) , merita incercata treaba cu curatatul.

                      Cu ocazia asta am si intins putin cablul sistemului, care se slabise considerabil.
                      Rezultatul este un raspuns ceva mai prompt al acceleratiei.
                      Last edited by Rahan; 09-07-14, 09:38.
                      "Un om fara vicii, este un om fara virtuti" A. Lincoln

                      Comment


                      • #12
                        De cand l-am curatat anul trecut merge perfect! daca o mai da semne de oboseala o sa repet operatiunea idea este sa nu se invete cu alcoolul ...
                        Accord 2.2 i-CTDi EX

                        Comment


                        • #13
                          Mai bine betiv decat obosit!

                          Mai vroiam sa te intreb, cand l-ai curatat, pur si si simplu ai turnat alcool pe acolo, dupa ce ai inlaturat capacul?Nu ai demontat senzorul de pe placa?
                          "Un om fara vicii, este un om fara virtuti" A. Lincoln

                          Comment


                          • #14
                            Am incercat sa demontez insa e chinul dracului asa ca am turnat din belsug ...
                            Accord 2.2 i-CTDi EX

                            Comment


                            • #15
                              Intr-adevar, ii place bautura.
                              L-am curatat si eu dupa cum a spus Cornel si din acel moment nu a mai facut nici o problema.Au trecut de atunci cam 700 km.
                              "Un om fara vicii, este un om fara virtuti" A. Lincoln

                              Comment

                              Working...
                              X