yobit hitbtc digifinex
Probleme cutie M/T Accord? - Hondafan

Probleme cutie M/T Accord?

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme cutie M/T Accord?

    Salut,

    de la o vreme incoace (~2 luni) cutia a inceput sa nu mai mearga asa lin fata de cum a mers de noua pana curand.
    Ideea e ca schimbarea vitezelor nu se mai face asa lin, ci trecerea dintr-o treapata pe liber si de pe liber in alta treapta se face mai brusc; se simte cam ca si cand nu mai are ulei in cutie suficient.

    Probleme cu ambreiajul nu am, nici macar nu patineaza, am facut un test de genul din treapta 2 am bagat a 5-a + accelaeratie la podea, iar turatia a ramas jos.

    Schimbul de ulei la cutie l-am facut in service la 60k, si am fost super incantat de cum mergea cutia dupa, foarte lin si placut, nici nu simteai ca schimbi treapta.

    Am fost deja in service, raspunsul a fost ca "nu are nimic timoneria, e in regula", da' daca nici eu nu-mi cunosc masina, apai nu stiu cine o mai cunoaste . Nasol e ca in curand iese din garantie, si nu vreau sa pice dupa ce se termina garantia (ca de obicei cam asa se intampla).

    Ceva idei de ce-ar putea fi?
    -------------------
    There is no point of having if you can't share.

  • #2
    Pai vazand ca se termina garantia , ar trebui sa te duci sa ceri de la service o nota scrisa unde sa precizeze "Cutia nu are nimic", negru pe alb, cu ce teste au facut si de ce este o inchiupire de-a ta. Daca pateste ceva cutia cand iese din garantie te bagi peste ei cu hartia. Ar trebui sa mearga. Sper sa nu aiba nimic.

    Poti cere sa verifici calitatea si nivelul uleiului, poate ai avut ceva pierderi. Eventual un schimb pe banii tai si daca gasesti urme de pilitura, ceri sa ti se specifice asta in raport. Bafta mare.
    Honda Accord - 2006 2.0 Executive

    Comment


    • #3
      Abia m-am intors acum 1 ora din service; initial pe fisa de service s-a mentionat "verificare timonerie"; dupa remedierea unei probleme minore la alt capitol decat asta, imi inchipui ca trebuiau sa o ridice pe elevator si sa verifice timoneria pe dedesubt; asta nu s-a intamplat din pacate.

      Mai merg o data inainte sa expire garantia sa fac o verificare totala a masinii - garnituri, bucsi, suspensii, etc. si atunci o sa readuc in discutie asta, si in functie de cum se va comporta pana atunci.
      Sper totusi sa crape inainte de momentul respectiv.
      -------------------
      There is no point of having if you can't share.

      Comment


      • #4
        Alte idei referitoare la care ar fi cauza? Nu a mai patit nimeni ceva asemanator?
        -------------------
        There is no point of having if you can't share.

        Comment


        • #5
          Vezi placa de presiune...s-ar putea sa fie pe duca.
          Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
          Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

          ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
          ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

          Comment


          • #6
            Asta inseamna ca mai bine schimb tot kit-ul de ambreiaj, decat sa dau cutia jos, schimbat placa, si peste ceva vreme si restul. Macar scutesc ceva bani de manopera overall
            -------------------
            There is no point of having if you can't share.

            Comment


            • #7
              Daca se simte ca agata in toate viteze si eu te sfatuiesc sa iti verifici ambreiajul.

              Comment


              • #8
                Cu siguranta s-a dus placa de presiune si atunci trebuie sa schimbi tot kitul: placa presiune, ambreiaj + rulment.
                Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
                Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

                ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
                ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

                Comment


                • #9
                  Originally posted by yulasinio View Post
                  Daca se simte ca agata in toate viteze si eu te sfatuiesc sa iti verifici ambreiajul.
                  Nu agata efectiv la trecerea dintr-o viteza in alta, ci doar in R uneori, ceea ce se intampla si inainte; acum mai des, inainte mult mai rar.
                  Mai degraba trecerea se face acum nu lin, ci brusc. Inca ceva ce-am observat lately: la plecarea de pe loc cand vreau sa scot din 1 sa trec in doi, uneori aproape ca mi-o arunca din 1, fara sa trag prea mult de ea.
                  -------------------
                  There is no point of having if you can't share.

                  Comment


                  • #10
                    Un kit de ambreiaj e primul lucru care l-as comanda.

                    Comment


                    • #11
                      Ai putea sa verifici si pompa de amreiaj, poate scapa presiune si nu duce cursa pina la capat in felul asta nedebraind corect, cutia mia agata. Eu am patit asa la accordul meu.
                      Hondafan forever

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by sorinrs View Post
                        Ai putea sa verifici si pompa de amreiaj, poate scapa presiune si nu duce cursa pina la capat in felul asta nedebraind corect, cutia mia agata. Eu am patit asa la accordul meu.
                        Corect, verifica lichidul de frana din borcanasul de la pompa de ambreiaj.

                        Comment


                        • #13
                          Si mie imi "agata" pe a 2-a, dar nu mereu. Adica din 1 in 2 se duce cateodata lin de nici nu simt, alte ori mai greu si trag mai tare maneta.

                          Mi s-a mai intamplat si la alte masini (Passat de ex) si nu m-am ocupat de chestia asta pana acum dar as vrea sa o rezolv daca se poate.

                          E din capitolul "asa face toate" sau exista remediu?
                          Accord 2009 2.4 M/T White Pearl ex Accord 2009 2.4 A/t Black Pearl
                          http://www.hondafan.ro/forum/album.php?albumid=193

                          Comment


                          • #14
                            Pana acum, e din capitolul "nu are nimic dom'le, merge bine" desi stiu clar cum mergea cutia mea inainte.
                            Mai astept, o tin in continuare sub observatie. Refuza R-ul parca din ce in ce mai des
                            Abia astept sa nu mai intre deloc sa ma duc cu ea in service
                            -------------------
                            There is no point of having if you can't share.

                            Comment


                            • #15
                              Un topic prafuit, ramas printr-un ungher uitat al forumului, deci sa facem putina lumina, zic

                              Asadar, ma plangeam deunazi (2.5 ani in urma? deunazi...demult chiar )de modul de lucru al cutiei; se pare ca schimbarea ambreiajului a rezolvat problema de la momentul respectiv. Cutia merge foarte ok acum, smooth, totul ok. Inca refuza R-ul uneori, dar e deja un lucru cunoscut la toate, deci nimic nou/anormal.
                              -------------------
                              There is no point of having if you can't share.

                              Comment

                              Working...
                              X