Probleme cutie M/T Accord?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Doc
    replied
    Cand nu se rezolva nici cu kit de ambreiaj, atunci se cauta la dintii. Adica, exista uzura la sincroane si necesita schimb de piesa, inclusiv de pinioane.

    Leave a comment:


  • BlackMagic
    replied
    Un topic prafuit, ramas printr-un ungher uitat al forumului, deci sa facem putina lumina, zic

    Asadar, ma plangeam deunazi (2.5 ani in urma? deunazi...demult chiar )de modul de lucru al cutiei; se pare ca schimbarea ambreiajului a rezolvat problema de la momentul respectiv. Cutia merge foarte ok acum, smooth, totul ok. Inca refuza R-ul uneori, dar e deja un lucru cunoscut la toate, deci nimic nou/anormal.

    Leave a comment:


  • BlackMagic
    replied
    Pana acum, e din capitolul "nu are nimic dom'le, merge bine" desi stiu clar cum mergea cutia mea inainte.
    Mai astept, o tin in continuare sub observatie. Refuza R-ul parca din ce in ce mai des
    Abia astept sa nu mai intre deloc sa ma duc cu ea in service

    Leave a comment:


  • cata_mahu
    replied
    Si mie imi "agata" pe a 2-a, dar nu mereu. Adica din 1 in 2 se duce cateodata lin de nici nu simt, alte ori mai greu si trag mai tare maneta.

    Mi s-a mai intamplat si la alte masini (Passat de ex) si nu m-am ocupat de chestia asta pana acum dar as vrea sa o rezolv daca se poate.

    E din capitolul "asa face toate" sau exista remediu?

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    Originally posted by sorinrs View Post
    Ai putea sa verifici si pompa de amreiaj, poate scapa presiune si nu duce cursa pina la capat in felul asta nedebraind corect, cutia mia agata. Eu am patit asa la accordul meu.
    Corect, verifica lichidul de frana din borcanasul de la pompa de ambreiaj.

    Leave a comment:


  • sorinrs
    replied
    Ai putea sa verifici si pompa de amreiaj, poate scapa presiune si nu duce cursa pina la capat in felul asta nedebraind corect, cutia mia agata. Eu am patit asa la accordul meu.

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    Un kit de ambreiaj e primul lucru care l-as comanda.

    Leave a comment:


  • BlackMagic
    replied
    Originally posted by yulasinio View Post
    Daca se simte ca agata in toate viteze si eu te sfatuiesc sa iti verifici ambreiajul.
    Nu agata efectiv la trecerea dintr-o viteza in alta, ci doar in R uneori, ceea ce se intampla si inainte; acum mai des, inainte mult mai rar.
    Mai degraba trecerea se face acum nu lin, ci brusc. Inca ceva ce-am observat lately: la plecarea de pe loc cand vreau sa scot din 1 sa trec in doi, uneori aproape ca mi-o arunca din 1, fara sa trag prea mult de ea.

    Leave a comment:


  • Doc
    replied
    Cu siguranta s-a dus placa de presiune si atunci trebuie sa schimbi tot kitul: placa presiune, ambreiaj + rulment.

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    Daca se simte ca agata in toate viteze si eu te sfatuiesc sa iti verifici ambreiajul.

    Leave a comment:


  • BlackMagic
    replied
    Asta inseamna ca mai bine schimb tot kit-ul de ambreiaj, decat sa dau cutia jos, schimbat placa, si peste ceva vreme si restul. Macar scutesc ceva bani de manopera overall

    Leave a comment:


  • Doc
    replied
    Vezi placa de presiune...s-ar putea sa fie pe duca.

    Leave a comment:


  • BlackMagic
    replied
    Alte idei referitoare la care ar fi cauza? Nu a mai patit nimeni ceva asemanator?

    Leave a comment:


  • BlackMagic
    replied
    Abia m-am intors acum 1 ora din service; initial pe fisa de service s-a mentionat "verificare timonerie"; dupa remedierea unei probleme minore la alt capitol decat asta, imi inchipui ca trebuiau sa o ridice pe elevator si sa verifice timoneria pe dedesubt; asta nu s-a intamplat din pacate.

    Mai merg o data inainte sa expire garantia sa fac o verificare totala a masinii - garnituri, bucsi, suspensii, etc. si atunci o sa readuc in discutie asta, si in functie de cum se va comporta pana atunci.
    Sper totusi sa crape inainte de momentul respectiv.

    Leave a comment:


  • wolfydRg
    replied
    Pai vazand ca se termina garantia , ar trebui sa te duci sa ceri de la service o nota scrisa unde sa precizeze "Cutia nu are nimic", negru pe alb, cu ce teste au facut si de ce este o inchiupire de-a ta. Daca pateste ceva cutia cand iese din garantie te bagi peste ei cu hartia. Ar trebui sa mearga. Sper sa nu aiba nimic.

    Poti cere sa verifici calitatea si nivelul uleiului, poate ai avut ceva pierderi. Eventual un schimb pe banii tai si daca gasesti urme de pilitura, ceri sa ti se specifice asta in raport. Bafta mare.

    Leave a comment:

Working...
X