Probleme cutie M/T Accord?

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • BlackMagic
    started a topic Probleme cutie M/T Accord?

    Probleme cutie M/T Accord?

    Salut,

    de la o vreme incoace (~2 luni) cutia a inceput sa nu mai mearga asa lin fata de cum a mers de noua pana curand.
    Ideea e ca schimbarea vitezelor nu se mai face asa lin, ci trecerea dintr-o treapata pe liber si de pe liber in alta treapta se face mai brusc; se simte cam ca si cand nu mai are ulei in cutie suficient.

    Probleme cu ambreiajul nu am, nici macar nu patineaza, am facut un test de genul din treapta 2 am bagat a 5-a + accelaeratie la podea, iar turatia a ramas jos.

    Schimbul de ulei la cutie l-am facut in service la 60k, si am fost super incantat de cum mergea cutia dupa, foarte lin si placut, nici nu simteai ca schimbi treapta.

    Am fost deja in service, raspunsul a fost ca "nu are nimic timoneria, e in regula", da' daca nici eu nu-mi cunosc masina, apai nu stiu cine o mai cunoaste . Nasol e ca in curand iese din garantie, si nu vreau sa pice dupa ce se termina garantia (ca de obicei cam asa se intampla).

    Ceva idei de ce-ar putea fi?

  • Doc
    replied
    Cand nu se rezolva nici cu kit de ambreiaj, atunci se cauta la dintii. Adica, exista uzura la sincroane si necesita schimb de piesa, inclusiv de pinioane.

    Leave a comment:


  • BlackMagic
    replied
    Un topic prafuit, ramas printr-un ungher uitat al forumului, deci sa facem putina lumina, zic

    Asadar, ma plangeam deunazi (2.5 ani in urma? deunazi...demult chiar )de modul de lucru al cutiei; se pare ca schimbarea ambreiajului a rezolvat problema de la momentul respectiv. Cutia merge foarte ok acum, smooth, totul ok. Inca refuza R-ul uneori, dar e deja un lucru cunoscut la toate, deci nimic nou/anormal.

    Leave a comment:


  • BlackMagic
    replied
    Pana acum, e din capitolul "nu are nimic dom'le, merge bine" desi stiu clar cum mergea cutia mea inainte.
    Mai astept, o tin in continuare sub observatie. Refuza R-ul parca din ce in ce mai des
    Abia astept sa nu mai intre deloc sa ma duc cu ea in service

    Leave a comment:


  • cata_mahu
    replied
    Si mie imi "agata" pe a 2-a, dar nu mereu. Adica din 1 in 2 se duce cateodata lin de nici nu simt, alte ori mai greu si trag mai tare maneta.

    Mi s-a mai intamplat si la alte masini (Passat de ex) si nu m-am ocupat de chestia asta pana acum dar as vrea sa o rezolv daca se poate.

    E din capitolul "asa face toate" sau exista remediu?

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    Originally posted by sorinrs View Post
    Ai putea sa verifici si pompa de amreiaj, poate scapa presiune si nu duce cursa pina la capat in felul asta nedebraind corect, cutia mia agata. Eu am patit asa la accordul meu.
    Corect, verifica lichidul de frana din borcanasul de la pompa de ambreiaj.

    Leave a comment:


  • sorinrs
    replied
    Ai putea sa verifici si pompa de amreiaj, poate scapa presiune si nu duce cursa pina la capat in felul asta nedebraind corect, cutia mia agata. Eu am patit asa la accordul meu.

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    Un kit de ambreiaj e primul lucru care l-as comanda.

    Leave a comment:


  • BlackMagic
    replied
    Originally posted by yulasinio View Post
    Daca se simte ca agata in toate viteze si eu te sfatuiesc sa iti verifici ambreiajul.
    Nu agata efectiv la trecerea dintr-o viteza in alta, ci doar in R uneori, ceea ce se intampla si inainte; acum mai des, inainte mult mai rar.
    Mai degraba trecerea se face acum nu lin, ci brusc. Inca ceva ce-am observat lately: la plecarea de pe loc cand vreau sa scot din 1 sa trec in doi, uneori aproape ca mi-o arunca din 1, fara sa trag prea mult de ea.

    Leave a comment:


  • Doc
    replied
    Cu siguranta s-a dus placa de presiune si atunci trebuie sa schimbi tot kitul: placa presiune, ambreiaj + rulment.

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    Daca se simte ca agata in toate viteze si eu te sfatuiesc sa iti verifici ambreiajul.

    Leave a comment:


  • BlackMagic
    replied
    Asta inseamna ca mai bine schimb tot kit-ul de ambreiaj, decat sa dau cutia jos, schimbat placa, si peste ceva vreme si restul. Macar scutesc ceva bani de manopera overall

    Leave a comment:


  • Doc
    replied
    Vezi placa de presiune...s-ar putea sa fie pe duca.

    Leave a comment:


  • BlackMagic
    replied
    Alte idei referitoare la care ar fi cauza? Nu a mai patit nimeni ceva asemanator?

    Leave a comment:


  • BlackMagic
    replied
    Abia m-am intors acum 1 ora din service; initial pe fisa de service s-a mentionat "verificare timonerie"; dupa remedierea unei probleme minore la alt capitol decat asta, imi inchipui ca trebuiau sa o ridice pe elevator si sa verifice timoneria pe dedesubt; asta nu s-a intamplat din pacate.

    Mai merg o data inainte sa expire garantia sa fac o verificare totala a masinii - garnituri, bucsi, suspensii, etc. si atunci o sa readuc in discutie asta, si in functie de cum se va comporta pana atunci.
    Sper totusi sa crape inainte de momentul respectiv.

    Leave a comment:

Working...
X