Accord: Particularitati/Probleme/Bug-uri

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Accord: Particularitati/Probleme/Bug-uri

    Noroc tuturor , de curand miam cumparat o honda accord 1993 , motor 2.0 16 valve (2.0 i Es) are o toba borla si 140 de cai cica, are cam 180 de mii de kilometrii , va rog sami spuneti si mie la ce sa ma astept sa cada la ea... sau daca e ok masina spunetinimi si mie sa stiu daca pun bani deoparte de piese)
    ticker
    Administrator
    Last edited by ticker; 27-01-10, 20:26.

  • #2
    bine ai venit.

    cind ai schimbat curelele, in special cea de la distributie?

    schimba si pompa de apa daca ai de gind sa schimbi curelele.

    lichidul de frina eventual, uleiul de la cutia de viteze.
    in rest nu umbla la ea.
    honda x 5
    "W" stands for Wrong
    Amerika ist Wunderbar

    Comment


    • #3
      Bine ai venit quicksand. Tu ai luat-o de pe Autovit? Parerea mea este sa-i schimbi neaparat curelele (de fapt cea de distributie este esential), indiferent ce spune fostul proprietar, si mergi cu ea la service la Carpati sau Asko sa-i faci o constatare. Te costa vreo 6-800.000, dar poti sa vezi exact ce trebuie sa-i schimbi. Altfel, e greu de spus, pe afara arata bine, dar nu ai de unde sa stii.
      "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
      "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

      Comment


      • #4
        Bine ai venit
        trebuie sa te astepti la orice ...find o masina veche
        schimba uleiul motor , cutie, verifica daca ai destul ulei de servo , lichid de frana , placute de frana
        si verifica data cand a fost schimbata distributia ...daca nu stii , atunci schimb-o sa fii linistit

        foarte frumoasa masina ta ...ar fii bine sa ne-o prezinti si noua la MY RIDE :wink:
        Vtec Junkie B16a2.

        Comment


        • #5
          nu uita sa deschizi un topic la My Honda.
          honda x 5
          "W" stands for Wrong
          Amerika ist Wunderbar

          Comment


          • #6
            Salutare si bine ai venit.
            Eu zic ca, in afara de consumabile (care, la kilometrajul asta, includ placute de frana, curea distributie, uleiuri, filtre, etc.), nu prea o sa-i faci nimic. Ar mai fi buna o verificare pe la articulatii si gata, e buna de drum si de inca 100.000 km. 8)

            Comment


            • #7
              Noroc, o sa revin cu poze , nu am facut inca... am skimbat ulei motor + cutie + aditivi.... merge bine.. consuma putin... se infige... din cate am vaz taie cam "devreme" injectia pe la 6900), in rest ce sa zic... cureaua ma tine am fost pe rampa cu ea.. e ok ... tot... sar putea sa skimb un rulment stanga fatza , 5.5 mil.... da ma tine..in rest e full electric e frumoasa masina si mergeeee.(da am luato de pe autovit)
              P.S nici nu am permis de conducere da intro luna ,2 , se rezolva)
              17 ani am (18 fara o luna) , merci mult baietii, id`u meu de mess e "qtaaz" cine vrea sa ma sfatuiasca cu cate ceva e bine primit , noroc

              Comment


              • #8
                ai grija ca Honda nu recomanda absolut niciun aditiv.
                honda x 5
                "W" stands for Wrong
                Amerika ist Wunderbar

                Comment


                • #9
                  nici un duralube nu e bun ? sau are ceva daca iam bagat aditivi , daia care se skimba odata cu ulei deci raman doar pana cand skimb uleiu, va rog sami ziceti si mie ,cineva care se pricepe noroc

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by quiksand
                    nici un duralube nu e bun ? sau are ceva daca iam bagat aditivi , daia care se skimba odata cu ulei deci raman doar pana cand skimb uleiu, va rog sami ziceti si mie ,cineva care se pricepe noroc
                    Noi am mai tot discutat problema asta pe alte topicuri in legatura cu aditivii de ulei (cred ca le gasesti pe la Tehnica). Concluzia a fost ca NU SUNT NECESARI aditivi, nici Duralube, nici altceva. Adica, unii spun ca s-ar putea chiar sa faca rau, adica sa obtureze anumite zone care nu ar trebui, sau sa curete depunerile de unde nu ar trebui, dar asa cum spune si Dixy, chiar in cartea Honda scrie ca nu este nevoie de aditivi, ca sunt bani aruncati. Ideea este sa schimbi uleiul si filtrul la termenul indicat. Mai ales trebuie sa incalzesti uleiul si sa folosesti numai ulei sintetic (astea sunt glume pentru Dixy :lol: :lol:, nu le lua in seama).
                    "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
                    "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

                    Comment


                    • #11
                      da chiar am pus ulei ARAL semi sintetic , deci e bine sau e rau ? ca nu prea am inteles)daca e il skimb no problem))

                      Comment


                      • #12
                        E bine sa schimbi uleiul in timp, ba chiar mai des, si sa controlezi nivelul cam la intervale de 5000km, dar nu e bine sa bagi aditivi in baia de ulei.

                        Comment


                        • #13
                          merci mult ! da imi rasp si mie cineva la intrebarea cu ambreaju ? de la alt topic

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Delphi
                            Originally posted by quiksand
                            nici un duralube nu e bun ? sau are ceva daca iam bagat aditivi , daia care se skimba odata cu ulei deci raman doar pana cand skimb uleiu, va rog sami ziceti si mie ,cineva care se pricepe noroc
                            Noi am mai tot discutat problema asta pe alte topicuri in legatura cu aditivii de ulei (cred ca le gasesti pe la Tehnica). Concluzia a fost ca NU SUNT NECESARI aditivi, nici Duralube, nici altceva. Adica, unii spun ca s-ar putea chiar sa faca rau, adica sa obtureze anumite zone care nu ar trebui, sau sa curete depunerile de unde nu ar trebui, dar asa cum spune si Dixy, chiar in cartea Honda scrie ca nu este nevoie de aditivi, ca sunt bani aruncati. Ideea este sa schimbi uleiul si filtrul la termenul indicat. Mai ales trebuie sa incalzesti uleiul si sa folosesti numai ulei sintetic (astea sunt glume pentru Dixy :lol: :lol:, nu le lua in seama).


                            ma taxezi de citeori prinzi ocazia se pare.
                            honda x 5
                            "W" stands for Wrong
                            Amerika ist Wunderbar

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by dixy2k


                              ma taxezi de citeori prinzi ocazia se pare.
                              8) Ce sa fac, nu ma pot abtine... da' nu te superi, nu?
                              "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
                              "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

                              Comment

                              Working...
                              X