Accord: Particularitati/Probleme/Bug-uri

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Poate lipsește doar siguranța (de la pedala) mai ales că e fost umblat recent pe acolo. Uită-te pe la pedale cu o lanterna.
    Mazda 6 Kombi, 2.5l, 192 CP, Soul Red


    Comment


    • Nu mai era lichid in rezervorul pentru alimentare. Masina e in service.
      Astept sa vad ce au uitat sa stranga bine
      ....

      Comment


      • Se pare ca e pompa de la pedala nu mai baga presiune. Nu curge se pare. Au completat ieri si dimineata iar era moale fara sa fie scurgeri. Ce e drept, ieri eu am completat cca 20 de ml.
        Dan P
        Senior Member
        Last edited by Dan P; 01-12-15, 10:22.
        ....

        Comment


        • AM un mic inconvenient legat de oglinzi la Accord CU2. Cand dau drumul la dezghetare/dezaburire dureaza foarte mult pana dezgheata oglinzile.
          Am observat asta cand curatam masinile intr-o dimineata, la Civic in 2 minute erau perfect dezghetate ambele oglinzi iar la Accord abia daca se vedea ca incep sa se dezghete dupa vreo 10 minute. Dezaburirea la luneta isi face treaba mai repede (cca 5-7 minute) dar totusi mult mai incet decat la Civic (cca 2-3 minute).
          Aveti idee de la ce ar fi si ce as putea face sa imbunatatesc asta?
          ....

          Comment


          • Nici nu stiu unde sa postez si nici daca este o problema sau un pitic.

            De o perioada cand pornesc si dau sa plec de pe loc, fara sa apas acceleratia - doar cu a`ntaia, se aude un sunet infundat si tremurat. In rest masina se comporta normal, chiar silentioasa, fara pierderi de putere etc.
            Citeam o descriere asemanatoare pe clubaudi la diesel, iar toti cei de acolo au scapat doar cu inlocuirea tichetilor si axului cu came. Pe langa faptul ca nu stiu ce sunt aia (am vazut poze pe google) nici nu stiu daca masina mea are ticheti (daca toate motoarele au, va dati seama ce varza sunt). Am dat o cautare pe forum dupa criteriile astea, dar s-ar parea ca termenii nu au fost pomeniti niciodata pe aici.

            Mai mentionez, ca desi nu stiu cum sa testez ambreiajul, tine bine la plecare in panata si are aceeasi tensiune pe toata cursa panala podea.

            Va salut si weekend fain!

            Comment


            • E vorba de tacheti, nu ticheti. Sunt niste piese care deschid/inchid supapele si sunt actionate de axa cu came, intre ele fiind prestabilita o distanta/joc care se regleaza.
              O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

              Comment


              • Mai degraba verifica si suporti de motor si cutie. Daca zici ca face cand pleci doar din ambreiaj e posibil sa tremure motorul mai tare si sa ai vre-un suport mai obosit care cedeaza.

                Comment


                • Maine ma duc la mecanic sa-i schimb uleiul, filtrele si poate reusesc sa-i curat clapeta de acceleratie si EGR-ul. Am sa-l rog sa arunce o privire si la suportii. Revin cu detalii

                  @ro861 multam de corecturi si lamuriri.

                  Comment


                  • Am curatat EGR-ul, care mie mi s-a parut plin de smoala... nu si mecanicului. Acum nu mai tremura decat f putin - presupun ca asa trebuie sa faca un diesel. Va salut!

                    Comment


                    • Salut. Am un CL7 executive si am o problema cu prezoanele pe fata, mai exact se desfac atat pe stanga cat si pe dreapta. Am cautat pe forum insa nu am gasit nicio informatie. Mi s-a spus ca e posibil sa fie de la vibratiile de la franare, ok, pus discuri si placute noi. Mi s-a spus ca se pot 'lungi' prezoanele ( din cauza varstei isi pierd din 'proprietati' ), am schimbat toate prezoanele ( toate suruburile si cateva piulite noi ). Tot se desfac. Nu conteaza ca sunt stranse la pistol sau la cheie. A mai patit cineva? Aveti idee de la ce ar putea fi? Multumesc

                      Comment


                      • Poate fi din cauza ca conul prezonului nu e 1:1 cu conul opus in janta...
                        Daca is diferite ca si unghi, poti stange de numa numa ca pata de contact tot va fi mica.

                        Comment


                        • Chiar daca janta este cea originala de executive (forma de 'pizza'), iar prezonul la fel, original?

                          Comment


                          • Ești sigur că e prezon original?
                            -------------------
                            There is no point of having if you can't share.

                            Comment


                            • parca profilul la jantele oem nu e conic e sferic
                              sigpic

                              Comment


                              • Da, prezoanele sunt originale. Totusi, imi pare rau ca nu am facut o poza ambalajului, sa o am de "confirmare".
                                Referitor la profil, daca am inteles bine la ce v-ati referit amandoi (zona de contact a piulitei cu janta), este sferic.
                                Multumesc pt. raspunsuri.

                                Comment

                                Working...
                                X