Accord: Particularitati/Probleme/Bug-uri

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    @quiksand: nu sunt chiar ieftine, dar nu cred ca vrei sa te zgarcesti la role - sunt la fel de importante ca si cureaua. De fapt, cred ca nu vrei sa te zgarcesti cu distributia. Adios engine daca merge ceva aiurea.

    @jester: my thoughts exactly.

    Comment


    • #62
      si un pretz asa aproximativ... ? si inca odata daca puteti RECOMANDATI`mi SI MIE UN MECANIC CAT DE CAT BUN

      Comment


      • #63
        eu m-am abtinut pana acum sa spun ceva despre distributie, ca iar zice lumea ca honda nu e opel.

        Eu la OPEL , cand schimbam distributia schimbam tot.

        Adica curea, role intinzatoare si pompa de apa (era si aia pe curea)

        Daca schimbi numai cureaua, nu rezolvi nimic. Cureaua nu se rupe din cazua ca se toceste in asa hal incit nu mai rezista la tensiune, ci din cauza ca nu mai calca corect. Nu conteaza stilul d emers, nu conteaza ca zmucesti masina. Conteaza sa calce corect. Si daca rolele au capatat deja o forma si o directie, schimband cureaua ai sanse sa o rupi mai repede decat p-aia veche
        Daca as avea bani de Audi... mi-as lua doua Honde.
        LE: Am facut rost de bani de Audi, prin urmare...
        Accord 2006 2.0 ES M/T
        Civic HB 2007 1.8 Sport M/T
        Raising money for...the third H

        Comment


        • #64
          Originally posted by cioli
          honda nu prea are motoare pe lant , poate chiar deloc dupa anii 90' :roll:
          Jazz-ul 1.4 tot pe lant are distributia
          JAZZ 1.4 i-DSi ES

          Comment


          • #65
            HONDA nu e OPEL ) oricum .. cum a mai zis un baiat sus... sper sa nu trebuiasca si rolele skimbate ... ca sunt bani si alea... bineinteles daca imi zice mecanicu ca trebuiesc skimbate iti dai seama ca iau ...

            Comment


            • #66
              Confirm ca si la CTR e pe lant. Este f important aspectul asta pentru motoarele cu VVT (in speta, VTC la Honda).
              Cat despre piese de schimb...luati, fratilor, originale, chiar daca sunt la un pret maricel. Compromisurile nu vor duce decat la cheltuieli si mai mari.

              Comment


              • #67
                m-am inselat inseamna , imi cer scuze pt. informarea proasta
                io cel putin la hondele mai vechi nu am vazut decat pe curea ( ex. la mine ) ...la astea noi pare se ca au trecut pe lant ops:
                Vtec Junkie B16a2.

                Comment


                • #68
                  cam toate astea noi sunt pe lants... a mai ramas doar una da' nu mai stiu exact care pe curea... :wink:

                  acum... probleme la Accord ca asa era titlul topicului: am senzatia ca boxa din stanga fata se aude mai incet ca aia din dreapta fata (si da... m-am jucat cu balance'ul etc...)
                  ... alta treaba ar fi ca zdrangane capacele (sper sa scap de ele in cel mai scurt timp) cand mergi pe piatra cubica si ai si geamul deschis (pt a le auzi). am inteles ca sunt prinse sub piulitele prezoanelor si nu au niciun fel de alt sistem de prindere, deci de aia fac sgomot... :roll:
                  mi se pare ca are un lag la pedala de acceleratie (posibil din cauza calculatoarelor care mai nou sunt si pe acolo)... ca sa ma explic, cand iei piciorul din gaz pt a schimba o treapta de viteza dupa ce ai apasat sanatos pedala (condus sportiv) ea se mai tureaza putin "ca proasta" lucru care e extrem de frustrant. am crezut ca e soferul de vina da' pur si simplu asa face ea :roll:

                  apropo de faza cu flash-urile... la mine daca am farurile stinse se aprinde putin mai greu xenonu fata de becu simplu de pe faza lunga, da' dak e intuneric se vede "smecher" pt ca ai senzatia ca sunt blituri :twisted: alta chestie... astazi seara am mers cu Accord'ul de 2.4 al lui STi (fara facelift) si lui ii merge xenonul non/stop... fie ca are farurile aprinse ori ba :P :lol:
                  The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.



                  DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR

                  Comment


                  • #69
                    Originally posted by Achim
                    cam toate astea noi sunt pe lants... a mai ramas doar una da' nu mai stiu exact care pe curea... :wink:

                    acum... probleme la Accord ca asa era titlul topicului: am senzatia ca boxa din stanga fata se aude mai incet ca aia din dreapta fata (si da... m-am jucat cu balance'ul etc...)

                    Tu ai tweetere in bord, sus?

                    Ca daca nu ai, e normal sa se auda mai incet, cel putin de pe locul soferului. Probabil pasagerul aude fix pe dos diferenta de volum. Daca nu ai tweetere sus, inseamna ca si inaltele vin tot din usi, si sunt estompate de obstacole (genunchi, etc).

                    Daca au tweetere in bord, ignore me
                    La mine (modelul ES) nu apare diferenta asta totusi.
                    Daca as avea bani de Audi... mi-as lua doua Honde.
                    LE: Am facut rost de bani de Audi, prin urmare...
                    Accord 2006 2.0 ES M/T
                    Civic HB 2007 1.8 Sport M/T
                    Raising money for...the third H

                    Comment


                    • #70
                      @Quicksand: eu nu am schimbat niciodata rolele, desi am schimbat de cateva ori cureaua. Totusi ceea ce spune Jester "make sense", dar probabil ca cel mai bine este sa vezi ce zice mecanicul. Daca zice sa le schimbi, schimba-le. Si asa cum zicea si Bogdan, nu te zgarci la bani. Ia piese originale - distributia e un lucru delicat. Orisicum, treaba cu Honda sta cam asa: pana in 2001, se folosea curea, dar modelele dupa 2002 au lant.
                      "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
                      "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

                      Comment


                      • #71
                        Din pacate, am si eu o pb. la Accord 2.0i LS 2006, 4700 km la bord. Au inceput sa scartiie usor franele, si mi se pare cam prea devreme sa faca asta . Alte probleme nu am, poate doar limitarea asta de viteza in localitate .
                        Accord 2.0i LS 2006/MT Arctic Blue

                        Comment


                        • #72
                          Curea si role

                          @Quicksand: m-am uitat in manualul de service de la masina mea daca spune ceva de schimbat rolele: ei bine, nu spune absolut nimic. Nici la indicatiile de schimbare a curelei si nici in alta parte nu spune nimic de schimbat vreo rola. Desigur, hotararea o iei tu.
                          "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
                          "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

                          Comment


                          • #73
                            @Atreides: si la mine au scartait, dar acum s-au potolit. Cei de la Asko mi-au dat o explicatie (nu stiu cate de corecta e insa): scartaiturile se datoreaza materialelor din care sunt facute placutele, producatorii nemaiavand acum voie sa foloseasca anumite materiale.

                            Comment


                            • #74
                              nu e adevarat
                              sunt din material prea tare sau prea prost
                              Vtec Junkie B16a2.

                              Comment


                              • #75
                                Originally posted by cioli
                                sunt din material prea tare sau prea prost
                                ...sau amandoua. La mine, s-au dus de pe la 10.000 km, avand in vedere ca nu sunt un maniac al franelor si folosesc deseori frana de motor cu heel-toe. O problema generala la Honda cu franele astea.
                                De obicei, cand se schimba cureaua de distributie din cauciuc, se schimba si rolele intinzatoare, e regula.

                                Comment

                                Working...
                                X